Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
internationale handel --- Foreign trade. International trade --- export --- Exportmanagement --- Export --- Management --- Planning --- Internationale handel --- Internationalisering --- PXL-Business 2015 --- exportmanagement --- exportplan
Choose an application
When a company initiates export development, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decision-making process. Export Planning provides a methodology to plan and achieve internationalization. This process of export planning consists of four phases: export policy, export audit, export plan, and export roll-out. The author describes these four phases, and provides a 10-step guide for the construction of an international marketing plan. Export Planning will enable readers to:- systematically select and plan entries into new international markets; - assemble a sound line of reasoning from strategy to implementation; - enhance the chances of success through an integrated analysis and strategy review of marketing, logistics, organization and finance.New in this editionThis 2nd edition includes a new chapter on how to implement the export transaction with detailed aspects of logistics shipping/documentation, customs clearance and financial insurance/payment.Next to this, the digital learning environment Pearson MyLab NL will be available with this new edition. A lot of study and teacher's materials will be available on Pearson MyLab NL. You can find more information about Pearson MyLab NL here Bron : http://www.pearsoneducation.nl
internationale handel --- Foreign trade. International trade --- export --- logistiek --- financieel management --- Export --- Management --- Internationale handel --- Internationale logistiek --- Exportmanagement --- 339.564 --- Logistiek
Choose an application
Een belangrijk uitgangspunt bij de samenstelling van het boek is de opvatting dat exporteren een specifieke vorm van internationaliseren is en een strategische benadering verdient. Vandaar dat de opzet van het boek afgeleid is van een exportbeleidsplan of strategische exportplan. Behalve dat op basis van dit boek een internationaal marktonderzoek opgezet kan worden, wordt ook aangetoond dat exporteren een multifunctioneel vakgebied is. Aan de orde komen onderwerpen als de ontwikkeling van de internationale handel, het Europese exportbeleid en de (financiële) voorwaarden waaraan een onderneming moet voldoen wil het succesvol exporteren. Tevens wordt uitgebreid beschreven hoe een exportmarketingbeleid ontwikkeld wordt en hoe specifieke exportzaken als internationale betalingswijzen, duanebeleid, logistiek en vervoer en interculturele communicatie van invloed zijn in de opzet en uitvoering van het exportbeleidsplan. (Bron: covertekst)
339.5 --- 339.8 --- exportmanagement --- internationalisering --- internationale handel --- 372.3 --- Internationale handel --- Internationaal management --- Contains audio-visual material --- 658.88 --- Export (uitvoer) --- Exportbeleid --- Internationale marketing (euromarketing, global marketing) --- 339.564 --- Exportmanagement --- E090498.jpg --- 339.5 Buitenlandse handel. Internationale handel. Ruilvoet --- Buitenlandse handel. Internationale handel. Ruilvoet --- Applied marketing --- douane --- financieel management --- export --- Foreign trade. International trade --- interculturele communicatie --- Exportmanagement. --- Toegepaste marketing
Choose an application
Internationale bedrijfskunde geeft een diepgaand, toegankelijk, toepassingsgericht overzicht van de veelkoppigheid van het gelijknamige vakgebied. Daarbij wordt op een evenwichtige manier aandacht besteed aan zowel de omgeving waarin internationaliserende en exporterende ondernemingen en overheidsorganisaties opereren, als de internationale beleidsvorming en -uitvoering van die ondernemingen en overheidsorganisaties. Speciale aandacht is er voor fenomenen als de Nieuwe Economie, de uitbreiding van de Europese Unie, internationale innovativiteitsstrageigien, cultuurmanagement en Global Sourcing. Doelgroep Studenten in economische en bedrijfskundige studierichtingen in het hoger onderwijs en op universiteiten Inhoudsopgave : Voorwoord 1 Inleiding Module I De fundamenten van het vakgebied internationale bedrijfskunde 2 Internationale handel, directe investeringen en multinationale ondernemingen 3 Traditionele Internationalisatietheorema's 4 Moderne internationalisatietheorema's Module II De Internationale omgeving 5. De macro-economische omgeving 6. De maatschappelijke omgeving 7 De technologische en juridische omgeving 8 De politieke omgeving 9 Het multilaterale handelssysteem en handelsblokken 10 Multilaterale organisaties 11 De Europese Unie: gisteren, vandaag en morgen Module III Internationaal concurreren 12 Waarom internationaliseren? 13 Internationale concurrentie-voordelen Module IV Het internationale strategische operationele ondernemingsbeleid 14 Het internationale strategische ondernemingsbeleid 15 Het internationale operationele ondernemingsbeleid Module V De integratie van het internationale ondernemingsbeleid 16 Verticale en horizontale synergie in internationaal actieve ondernemingen 17 Het internationale businessplan Cases Bijlagen Bibliografie Register Supplementen Op www.pearsoneducation.nl/jagersma
Exportmanagement.
---
globalisering
---
internationale handel
---
Foreign trade. International trade
---
export
---
Bedrijfskunde
---
Internationaal management
---
Internationale handel
---
Internationalisering
---
Management
---
Internationale economie
---
Export
---
339.9.012
---
339
---
658
---
339.5
---
339.8
---
management
---
wereldeconomie
---
exportmanagement
---
organisatieleer
---
bedrijfseconomie
---
366
---
658.018
---
339.9
---
Exportmanagement
---
658 Business management, administration. Commercial organization
---
Business management, administration. Commercial organization
---
339.9.012 Internationale economische orde. Economisch imperialisme. Economische afhankelijkheid. Internationale arbeidsverdeling. Noord-zuid dialoog
---
Internationale economische orde. Economisch imperialisme. Economische afhankelijkheid. Internationale arbeidsverdeling. Noord-zuid dialoog
---
339 Handel. Internationale economische betrekkingen. Wereldeconomie --binnenlandse als buitenlandse handel; zie ook {339.3} en {339.5}
---
Handel. Internationale economische betrekkingen. Wereldeconomie --binnenlandse als buitenlandse handel; zie ook {339.3} en {339.5}
---
Buitenlandse handel. Internationale handel
---
658 Zaakvoering, administrat
---
Zaakvoering, administrat
---
Bedrijfsmanagement
---
Logistiek
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|