Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een belangrijk uitgangspunt bij de samenstelling van het boek is de opvatting dat exporteren een specifieke vorm van internationaliseren is en een strategische benadering verdient. Vandaar dat de opzet van het boek afgeleid is van een exportbeleidsplan of strategische exportplan. Behalve dat op basis van dit boek een internationaal marktonderzoek opgezet kan worden, wordt ook aangetoond dat exporteren een multifunctioneel vakgebied is. Aan de orde komen onderwerpen als de ontwikkeling van de internationale handel, het Europese exportbeleid en de (financiële) voorwaarden waaraan een onderneming moet voldoen wil het succesvol exporteren. Tevens wordt uitgebreid beschreven hoe een exportmarketingbeleid ontwikkeld wordt en hoe specifieke exportzaken als internationale betalingswijzen, duanebeleid, logistiek en vervoer en interculturele communicatie van invloed zijn in de opzet en uitvoering van het exportbeleidsplan. (Bron: covertekst)
339.5 --- 339.8 --- exportmanagement --- internationalisering --- internationale handel --- 372.3 --- Internationale handel --- Internationaal management --- Contains audio-visual material --- 658.88 --- Export (uitvoer) --- Exportbeleid --- Internationale marketing (euromarketing, global marketing) --- 339.564 --- Exportmanagement --- E090498.jpg --- 339.5 Buitenlandse handel. Internationale handel. Ruilvoet --- Buitenlandse handel. Internationale handel. Ruilvoet --- Applied marketing --- douane --- financieel management --- export --- Foreign trade. International trade --- interculturele communicatie --- Exportmanagement. --- Toegepaste marketing
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|