Listing 1 - 10 of 299 << page
of 30
>>
Sort by
Style in product design
Author:
ISBN: 0850722772 Publisher: London Design Council

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Universele ontwerpmethoden : 100 manieren voor het onderzoeken van complexe problemen, het ontwikkelen van innovatieve ideeën en het ontwerpen van effectieve oplossingen.
Authors: ---
ISBN: 9789063692919 Year: 2012 Publisher: Amsterdam BIS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek geeft een overzicht van 100 direct toepasbare methoden voor designonderzoek, inclusief de onderzoekstechnieken en de resultaten die ermee behaald kunnen worden. Elke methode wordt op twee pagina’s behandeld in tekst en beeld. De verschillende methoden zijn ingedeeld naar type en toepasbaarheid in de fases van het designproces. Tesamen vormen ze een fantastische staalkaart voor human-centered designonderzoek dat gebruikt kan worden door multidisciplinaire teams in bijna elk designproject. Door de toegankelijkheid en de literatuuradviezen is het een perfect boek voor gebruik in het onderwijs.


Book
Designing emotions.
Authors: --- ---
ISBN: 9090158774 Year: 2002 Publisher: Delft Technische Hogeschool Delft

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Film as art
Author:
ISBN: 0520000358 Year: 1971 Publisher: Berkeley, Calif.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Images of design thinking : framing the design thinking practices of innovators
Authors: --- ---
ISBN: 9789058756022 9058756025 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book is intended for professionals and students with a passion for innovation. It presents a novel approach to innovation for use by anyone who creates new products, services, concepts or interventions -a designerly approach.Images of Design Thinking, written by innovators for innovators, is the first book to describe how a designerly approach is used in the field of innovation.Thirty seasoned innovators share their thoughts and experiences on how they apply design in their daily practice. Their stories show that there are multiple views on, or images of, design thinking in innovation: value-driven innovation, experience-driven innovation, purpose-driven innovation and vision-driven innovation.These images describe combinations of the role, responsibility and vision of the innovator, the innovator's context (both social and physical), and the scope of the innovation project that he or she is working on. Each of these four images is discussed in a dedicated chapter that includes tips, pointers and best practices to help the reader get the most out of these rich combinations. The book provides inspiration to innovators at all levels of experience.


Book
Design maakt het verschil : design management
Authors: ---
ISBN: 9074886191 9789074886192 Year: 2005 Publisher: Brussel Vlaams Instituut voor het Zelfstandig Ondernemen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Groei door designmanagement.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789491233098 Year: 2012 Publisher: Kortrijk Yin books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek beschrijft wat designmanagement inhoudt en hoe de deelnemende bedrijven aan het project 'Groei door designmanagement' het als strategie voor een coherent geheel in hun bedrijf implementeren.


Book
Musici over muziek
Author:
ISBN: 9070338505 Year: 1998 Publisher: Soest Kairos

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Integraal en simultaan ontwerpen : ontwerpmodellen en -gereedschappen voor het succesvol concipiëren van robotassemblagesystemen
Author:
ISBN: 9051892810 Year: 1993 Publisher: Utrecht Lemma BV.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Beelden liegen niet
Author:
ISBN: 9789040083082 Year: 2006 Publisher: Zwolle Waanders

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Henk Visch is beeldhouwer en tekenaar. Kunst is voor hem iets vanzelfsprekends. 'Beelden' zoals hij zegt, 'liegen niet'. Als docente aan de Academie in Münster, Duitsland, ontmoet hij veel jonge mensen die kunstenaar willen worden. Met hen praat hij graag over kunst. In dit boek richt hij zich tot het grote publiek. Hij laat een ieder die geïntegreerd is, kennismaken met beelden in de openbare ruimte. Beelden die voor iedereen teogankelijk zijn en die voor iedereen bekeken kunnen worden. Niets mooiers, vindt Henk Vischer, dan te vertellen over iets dat je na aan het hart ligt. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 299 << page
of 30
>>
Sort by