Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Richt zich tot leerlingen van 14 tot 18 jaar en is opgezet om leerkrachten te begeleiden bij het spelen van het PING-game over armoede.
Armoede --- Educatief spelmateriaal --- Secundair onderwijs --- Computerspel --- Didactiek --- 666 Armoede --- armoede --- games --- kansarmoede --- onderwijs --- 307.3 --- 454.52 --- 485.9 --- 621.8 --- Computerondersteund onderwijs --- Computerspelen --- Educatieve software (Software) --- Games --- Armoedebeleid/armoedebestrijding (sociaal impulsfonds) --- Educatieve spelen --- digitale games --- 450.42 --- 484.53 --- armoede en onderwijs (ler) --- educatieve spelen (ler) --- educatieve spelen --- 364.2 --- 104451.jpg --- Sociologie van de welvaart --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Overige vakken; afzonderlijk --- Videospelen - Computerspelen --- armoede.
Choose an application
ICT --- Pedagogiek en onderwijskunde --. --- Gehandicapten. --- Geïntegreerd onderwijs. --- Computer assisted instruction --- Didactics of technology --- computerondersteund onderwijs --- Orthopedagogics --- kinderen met een beperking --- orthopedagogiek --- School management --- onderwijsintegratie van personen met een beperking --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Learning disabled children --- Education --- Belgium --- Learning disabilities --- Handbooks, manuals, etc. --- Underachievers --- leerproblemen --- 454.52 --- didactiek --- 325 --- 326 --- 454.23 --- 460 --- 460.5 --- 489.4 --- Computerondersteund onderwijs --- Didactiek --- Digitale didactiek --- Digitale leermiddelen --- Educatieve software --- Educatieve software (Software) --- Elektronische leeromgeving --- Gehandicapte kinderen --- Hoogbegaafde kinderen --- Hulpmiddelen --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- ICT leermateriaal --- Inclusief onderwijs --- Internet --- Lager onderwijs --- Leerproblemen --- Leerproblemen (Kinderen met leerproblemen, Leerstoornissen) --- Mentaal gehandicapte kinderen --- Onderwijs --- Onderwijsleermiddelen (Leermiddelen) --- Orthodidactiek --- Secundair onderwijs --- Software --- Ziekenhuisscholen --- Zorgverbreding --- dyslexie --- hoogbegaafdheid --- internet --- leerstoornissen --- onderwijs --- open leren --- software --- 450 --- Handboek/cursus --- ict --- ict, zorg --- Buitengewoon onderwijs --- Elektronische leeromgevingen --- Leermiddelen --- 371.39 --- ICT : onderwijs --- Jongeren en ICT --- Leerlingen met beperkingen --- automatisering (computer) --- blindheid (slechtziendheid) --- computergestuurd onderwijs --- doofheid --- dyslexie (woordblindheid) --- fysiek gehandicapten --- hulpmiddelen --- informatieverwerking --- leermethoden --- mentaal gehandicapten --- slechthorendheid --- technologie --- Sociale problemen van zintuiglijk en lichamelijk gehandicapten --- Sociale problemen van mentaal gehandicapten --- Didactische principes --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Orthopedagogiek --- Didactiek (hoger onderwijs) --- (zie ook: zwakzinnigheid) --- leerlingbegeleiding --- begeleid zelfstandig leren --- departement Lerarenopleiding --- ICT in het onderwijs --- leermiddelen --- Kinderen --- Mensen met een verstandelijke beperking --- Informatica --- Technologie --- inclusief onderwijs --- 370.02 --- Kind met een handicap --- Leerprobleem --- Hulpmiddel --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Verpleegkunde --- Kind --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- Maatschappij
Choose an application
Dit boek typeert scholen en vergelijkt hen met elkaar op basis van hun integraal personeelsbeleid. Daar gaat een grondig onderzoek naar het personeelsbeleid in Vlaamse scholen aan vooraf. Slagen scholen erin om een rode draad te weven doorheen de verschillende domeinen van hun personeelsbeleid? Bouwen zij een evenwichtig beleid uit, waarin niet alleen aandacht is voor bepaalde procedures en systemen, maar waarin ook aandacht is voor persoonlijk contact, informale communicatie en de behoefte van personeelsleden? Ondersteunen scholen hun personeelsleden om met vernieuwingen om te gaan? Dit zijn een aantal kernvragen waarop deze publicatie een antwoord wil geven. Dit gebeurt aan de hand van een kwalitatieve, diepgaande studie in 10 basisscholen en 13 secundair scholen. In dit boek wordt het personeelsbeleid in 3 van deze scholen uitgebreid beschreven als voorbeelden van goede praktijk.
Personeelsbeleid --- Onderwijs. --- ICT --- Open source software. --- Hoger onderwijs. --- onderwijsmanagement --- Personnel management --- schoolbeleid --- onderwijs --- HRM (human resource management) --- School management --- personeelsmanagement --- e-learning --- Open Source --- Computer assisted instruction --- 371.018.43 --- 371.694 --- 096 Informatica --- 691 Informatiemaatschappij --- 720 Onderwijs --- #KVHA:Computerondersteund onderwijs --- #KVHA:Onderwijstechnologie --- onderwijsvernieuwing --- 454.52 --- België --- Vlaanderen --- computerondersteund onderwijs --- 371.64/.69 --- 454.51 --- 489.4 --- 527.9 --- Computerondersteund onderwijs --- Educatieve software (Software) --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Informatie --- Internet --- Kennis --- Lager onderwijs --- Onderwijs --- Open source software --- Secundair onderwijs --- Software --- Zelfstandig leren --- afstandsonderwijs --- computergestuurd onderwijs --- didactiek --- didactisch proces --- digitale bibliotheek --- elektronische leeromgeving --- leermiddelen --- open leren --- portfolio's --- software --- stagebegeleiding --- wiki's --- E-learning --- Elektronische leeromgeving --- Informatiemaatschappij --- Informatieverwerking --- Kennismanagement --- Open bron software --- 454.5 ) ICT-toepassingen in onderwijs --- 454.5 --- 458.1 ) * INTERNE EN EXTERNE ORGANISATIE VAN DE SCHOOLSAMENLEVING --- Losbladig werk --- c.o.o --- computersoftware --- informatie --- informatieverwerking (gez) --- kennis --- leermethoden (gez) --- open bron software --- open bron --- open inhoud --- schoolleiding --- 371.6 --- Computerondersteund onderwijs; s.o --- Computerondersteunend onderwijs --- Elektronisch leerplatform --- ICT; onderwijs --- Informatica; onderwijs --- Vrije software --- automatisering (computer) --- informatieverwerking --- internet --- ICT en onderwijs --- 371.018.43 Afstandsonderwijs. Fernstudium. E-learning. E-teaching --- Afstandsonderwijs. Fernstudium. E-learning. E-teaching --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Audiovisuele leermiddelen --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Overige specifieke toepassingen van informatica --- (zie ook: Elektronische leeromgevingen) --- #PBIB:2005.2 --- #PBIB:gift 2005 --- #SBIB:316.334.1O260 --- #SBIB:316.334.2A553 --- Academic collection --- 316.77 --- 37.08 --- 371.3 --- 450.7 --- 451.2 --- 458.1 --- 808 --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Schoolmanagement --- communicatie --- personeelsbeleid --- 450.2 --- onderwijs: personeelsbeleid --- personeelsbeleid (gez) --- Onderwijs; Vlaanderen --- Scholen --- leerkrachtenbegeleiding --- personeel --- Onderwijs: personeelsbeleid --- Arbeidsmarkt voor onderwijzend personeel --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- communicatieleer --- personeelsaangelegenheden. Personeel --- Onderwijsmethoden en onderwijsprocedures. Onderwijs- en opleidingssystemen --- Opleiding en bijscholing --- Politiek, wetgeving en organisatie --- Organisatie - Management --- 658.3 --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs --- Informatica --- 370.02 --- Opensourcesoftware --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Verpleegkunde
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|