Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
"This textbook provides a comprehensive, yet accessible introduction to the ethical issues arising in business" -- Preface.
MA MBA 2020-2021 --- Educatieve MA in de economie 2020-2021 --- OO Ethics, responsibility and sustainability --- OO Ethics, responsibility and sustainability (*) --- MBA 2021-2022 --- MA Educatieve MA in de economie 2021-2022 --- 174 --- 658.011 --- Beroepsethiek. Deontologie --- Bedrijfsbeleid
Choose an application
The Economics of Money, Banking and Financial Markets brings a fresh perspective to today’s major questions surrounding financial policy. Influenced by his term as Governor of the Federal Reserve, Frederic Mishkin offers students a unique viewpoint and informed insight into the monetary policy process, the regulation and supervision of the financial system, and the internationalization of financial markets. Continuing to set the standard for money and banking courses, the Eleventh Edition provides a unifying, analytic framework for learning that fits a wide variety of syllabi. Core economic principles organize students' thinking, while current real-world examples keep them engaged and motivated.
Finance --- Money --- Banks and banking --- 336.7 --- Private financiën --- LESS --- MA 2017-2018 --- OO Bankwezen (*) --- OO Bank- en verzekeringswezen (*) --- MA 2018-2019 --- Textbooks. --- MA 2019-2020 --- Educatieve MA in de economie 2020-2021 --- MA FM 2020-2021 --- MA Educatieve MA in de economie 2021-2022 --- MA 2021-2022 --- Educatieve MA in de economie 2022-2023 --- MA 2022-2023 --- MA Educatieve MA 2023-2024 --- MA 2023-2024
Choose an application
Audit --- Human medicine --- 316 --- 303.425 --- Social sciences --- -Social surveys --- 300.723 --- Community surveys --- Surveys, Social --- Surveys --- Behavioral sciences --- Human sciences --- Sciences, Social --- Social science --- Social studies --- Civilization --- Sociologie --(algemeen) --- Survey --sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Research --- Communicatieve vaardigheden: enquête --- Communicatieve vaardigheden: enquête. --- 303.425 Survey --sociaalwetenschappelijk onderzoek --- 316 Sociologie --(algemeen) --- MA 2017-2018 --- OO Onderzoeksmethodologie (*) --- Enquêtes sociales --- Social surveys --- Sociale enquêtes --- Social science research --- MA 2018-2019 --- MA 2019-2020 --- Educatieve MA in de economie 2020-2021 --- OO Onderzoeksmethodologie HRM (*) --- MA 2020-2021 --- OO Onderzoeksmethodologie AF (*) --- MA Educatieve MA in de economie 2021-2022 --- MA 2021-2022 --- Educatieve MA in de economie 2022-2023 --- MA 2022-2023 --- MA Educatieve MA 2023-2024 --- MA 2023-2024
Choose an application
Het Nederlandse wiskundeonderwijs ziet er heel anders uit dan in 1974, toen het invloedrijke boek Didactiek van de wiskunde van Joop van Dormolen verscheen: toepassingen en ICT-gebruik hebben bijvoorbeeld een grotere rol gekregen. Daarnaast is ook de wetenschappelijke kennis over leren en onderwijzen van wiskunde enorm uitgebreid. Om deze kennis toegankelijk te maken en verder te ontwikkelen, schreven de universitaire wiskundedidactici in Nederland samen dit handboek voor wiskundedidactiek. Het Handboek wiskundedidactiek biedt ondersteuning aan de wiskundeleraar, die actief aan de slag wil met het verbeteren van het eigen onderwijs. Geen tekstend die voorschrijven wat de docent zou moeten doen en hoe dan, maar wetenschappelijk onderbouwde informatie, geïllustreerd met inspirerende voorbeelden om de didactische bekwaamheid verder te ontwikkelen. Het eerste hoofdstuk schetst een theoretisch kader over het opslaan van kennis in het menselijk geheugen, verschillende vormen van wiskundige kennis die we bij onze leerlingen willen ontwikkelen en de werkwijzen die je daarvoor als wiskundeleraar in de les kunt gebruiken. In de volgende hoofdstukken wordt dit uitgewerkt voor verschillende wiskundige deelgebieden, zoals algebra, analyse, meetkunde kansrekening en statistiek. Vervolgens komen overstijgende onderwerpen aan bod zoals modelleren, de inzet van ICT en het toetsen van de verschillende leerdoelen. Het laatste hoofdstuk gaat in op het wiskundige denken en de manieren waarop dit kan worden bevorderd.
Wiskunde --- Didactiek. --- moderne wiskunde --- Didactics of mathematics --- wiskundige initiatie --- PBIB --- didactiek --- wiskunde --- 510.30 --- 485.3 --- Didactiek --- Secundair onderwijs --- Wiskunde : didactiek --- ICT in het wiskundeonderwijs --- Leren onderwijzen --- Wiskundedidactiek --- Wiskundige denkactiviteiten --- Vakdidaktiek wiskunde --- 371.3:51 --- '371.3:51' 'Didactics of mathematics' --- 'Didactics of mathematics' --- ASO (algemeen secundair onderwijs) --- 371.3 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Educatieve MA in de economie 2019-2020 --- OO Vakdidactiek wiskunde --- Secondary education --- Educatieve MA in de economie 2020-2021 --- OO Vakdidactiek wiskunde (*) --- 372.851 --- Didactiek van de wiskunde --- Educatieve MA 2022-2023 --- Educatieve MA 2023-2024
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|