Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

ULiège (1)

VUB (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

1995 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Marketing tussen culturen : een culturele benadering van internationale marketing
Author:
ISBN: 9052611386 Year: 1995 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.


Listing 1 - 1 of 1
Sort by