Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Voorstanders van mondialisering beweren graag dat culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd. Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.
Interculturele communicatie. --- Internationale marketing. --- Applied marketing --- interculturele communicatie --- intercultureel management --- internationale marketing --- Internationale marketing --- Interculturele verhoudingen --- Interculturele communicatie --- Marketing --- marketing --- internationalisering --- 369.1 --- E951824.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Interculturaliteit --- Financiewezen --- Verpleegkunde --- Marchés d'exportation
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|