Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In de eerste 5 hoofdstukken (92 p.) worden de theoretische achtergronden van het in de praktijk te voeren verkoopgesprek besproken: historisch overzicht, planning en structurering van het te voeren gesprek, funderingen van de argumentatie (o.a. sellogram), verscheidene klantentypes, vraagtechniek. Vanaf het zesde hoofdstuk (p. 93 e.v.) wordt de verkoper gevolgd op zijn weg, vanaf het moment van zijn telefonische bezoekafspraak, via de verscheidene gespreksfazen t.e.m. de afsluiting van het gesprek.
Commerce de détail --- Detailhandel --- 658.8 --- 658.85 --- Verkopen --- E930419.jpg --- Verkooptechnieken --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Gesprekstechnieken --- Mondelinge communicatie --- Verkoopgesprekken --- verkoops- en reclamepsychologie --- Gesprekstechnieken. --- Mondelinge communicatie. --- Verkooptechnieken. --- Verkoopgesprekken. --- verkoops- en reclamepsychologie. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- verkooptechniek --- Distribution strategy --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- gesprekstechnieken --- koopgedrag --- motivatie --- verkoopkunde --- verkooporganisatie --- 369.3 --- Verkoopsgesprek --- Verkoopstechnieken --- Advertising. Public relations --- communicatie --- spreekvaardigheid
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|