Narrow your search

Library

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

KDG (1)

LUCA School of Arts (1)

UAntwerpen (1)

UCLL (1)

UGent (1)

UHasselt (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2008 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789020979336 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by