Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Essentie van communicatie is de opvolger van het succesvolle Basisboek Communicatie van dezelfde auteur. In deze fraai geïllustreerde editie is het onderscheid met het Communicatie Handboek duidelijk aangebracht: Essentie van Communicatie is een inleidende oriëntatie voor het beroepsonderwijs. Zoals de auteur het zelf formuleert: 'In feite is communicatie een voorstel. Mogelijk wil je de ontvanger informeren, overtuigen of misschien zelfs verleiden. Ook dit boek doet je een voorstel, een belofte. Het boek biedt je een inspirerende en eenvoudige inleiding in het vakgebied communicatie.' In de eerste hoofdstukken komen de ontwikkeling van het vakgebied en de drie deelgebieden concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie aan bod, waarna het praktisch maken van een plan wordt behandeld. In het tweede deel van het boek gaat het om doelgericht communiceren, in het bijzonder relatiemanagement, perscontacten, media en geheel nieuw: het plannen en organiseren van events.
Applied marketing --- imago --- huisstijl --- interne communicatie --- marketingcommunicatie --- mediaplanning --- Mass communications --- Communicatie --- Concerncommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatieplannen --- Relatiemarketing --- Media --- Persberichten --- Persconferenties --- Evenementen --- #KVHB:Communicatie --- 659 --- 659.1 --- Communicatie in en door de onderneming --- Public relations --- 316.77 --- Communicatiebeleid --- Communicatieve vaardigheden --- Marketing : communicatiestrategieën --- Bedrijfscommunicatie --- E090378.jpg --- communicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- 005.57 --- Ondernemingen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|