Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Net als het bedrijfsleven heeft ook het hoger onderwijs te maken met voortdurend veranderende behoeften. De auteur analyseert de meeste recente ontwikkelingen in de marketingomgeving en speelt daarbij optimaal in op de wensen en behoeften van het onderwijs. Grondslagen van de marketing is prettig leesbaar, duidelijk ingedeeld en beslissingsgericht. Het biedt een "state-of-the-art"-overzicht van de nieuwe prioriteiten in de marketing. Tientallen actuele visies van Nederlendse topmanagers en professoren, en talloze praktijkvoorbeelden laten zien hoe bedrijven de marketingtheorie met succes toepassen. De uitgebreide lijst van marketingbegrippen maakt Grondslagen van de marketing tot een onmisbaar naslagwerk.
Marketing --- marketing --- Consumentengedrag --- Detailhandel --- Distributie --- Marketingcommunicatie --- Marktonderzoek --- Productbeleid --- Reclame --- 658.8 --- #KVHB:Marketing --- 369.1 --- consumentengedrag --- distributie --- leiding geven --- marketing internationaal --- marketing, planning --- marketingstrategie --- prijsbeleid --- productontwikkeling --- reclame --- sales management --- E080073.jpg --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. --- Detailhandel. --- Distributie. --- Marketing. --- Marketingcommunicatie. --- Marktonderzoek. --- Productbeleid. --- Reclame.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|