Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dramatische werkvormen --- Beroepspraktijk --- Dramatische werkvorm
Choose an application
In Speels coachen beschrijft Lex Mulder kort de theorie van voice dialogue en psychodrama en de technieken die daarbij gebruikt worden. De hoofdmoot van het boek wordt gevormd door verhalen over de sessies met cliënten, geschreven in dialoogvorm. In die verhalensessies legt Lex Mulder uit waarom hij voor een bepaalde aanpak kiest, hoe de wissel werking met een cliënt is, en beschrijft hij in korte kaders de gebruikte technieken. Maar vooral laat hij zien hoe zijn coachingsessies verlopen: met veel beweging, spel en creativiteit. Zijn frisse en energieke manier van coachen spat van de pagina's af en zijn een bron van inspiratie voor coaches en trainers die hun cliënten op een speelse manier willen coachen en plezier in hun vak willen houden door eens op een heel andere manier te werken.
Personnel management --- coaching --- Social psychology --- HRM (human resource management) --- psychodrama --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- Coaching Coaching --- 366.41 --- 371.39 --- Coaching --- Methodiek --- Psychodrama --- Voice dialogue --- Leidinggeven --- 658.31 --- Dramatische werkvormen --- Managementvaardigheden --- Dramatische werkvorm
Choose an application
In ieder deel vind je 4 modules. Module 1: Non-verbale spelen - Module 2: Spelen met rollen - Module 3: Taalspelen - Module 4: Improviseren en Presenteren.
Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Dramatische vorming --- Dramatische werkvormen --- muzische vorming --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- non-verbale expressie --- rollenspel --- Improvisatie --- Taalspelletjes --- Schoolbooks - Didactic material --- Dramatische werkvorm
Choose an application
"In een land dat gonst van de al dan niet van bovenaf aangestuurde interculturele dialogen, zou het een goede zaak zijn als iedere stad en provinciale regio een forumtheatergroep zou bezitten, die tegenstellingen en urgente thema's aan het licht kan brengen en vanuit de onderkant afkomstige wetsvoorstellen kan helpen formuleren in een waarlijk democratisch proces, waarbij toneel als medium fungeert. Met dit boek kunnen dit soort groepen moeiteloos opgeleid worden en kunnen zij daarna zelf aan de slag. Datzelfde geldt voor dramadocentenopleidingen en cultureel-maatschappelijke studies, die complete modules aan dit boek zouden moeten ophangen. Want iedereen werkzaam op het gebied van kunst en samenleving zou dit boek verplicht in zijn of haar uitrusting moeten hebben."
dramatische expressie --- cultuurparticipatie --- Community organization --- Acting --- creatieve therapie --- Dramatische werkvormen --- Vormingstheater --- Werkvormen --- Dramatische vorming --- Hulpverlening --- Groepswerk --- Boal, Augusto (1931-2009) --- Dramatische vorming. --- Dramatiseringen. --- speloefeningen --- vormingstheater. --- Toneel. --- Toneelspeelkunst. --- Dramatische werkvorm --- Werkvorm --- Groepswerk (maatschappelijk werk)
Choose an application
Cd-rom bij het bgelijknamige boek. Waar komt het vak vandaan, wat is het verschil tussen toneel en drama, hoe zet je activiteiten op en hoe begeleid je die? Wat zijn de vakinhouden en hoe zorg je dat het onderwijsinhoudelijk ook zinvol is? Kijk op spel behandelt waardevolle thema's als welke invloed creatieve vorming bijvoorbeeld op het zelfbeeld van kinderen heeft en welke rol de leerkracht hierin kan spelen. Het boek helpt de leerkracht een vakvisie te ontwikkelen, maar ook om dramatische spelactiviteiten praktisch te concretiseren. (Bron: covertekst)
Dramatische expressie --- Basisonderwijs --- Didactiek. --- spelen --- dramatische expressie --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- toneelonderwijs --- basisonderwijs --- drama --- poppenspellen --- 471.41 --- 477.2 --- Didactiek --- Drama --- Dramatische werkvormen --- Hoorspel --- Improvisatie --- Lerarenopleiding --- Masker --- Pantomime --- Poppenspel --- Schimmenspel --- Tableau vivant --- Toneel --- Dramatische expressie ; basisonderwijs ; didactiek --- Taal en verbale expressie --- Conferences - Meetings --- Dramatische vorming
Choose an application
Vreemdetalenonderwijs --- Didactiek. --- Communication orale --- Dramatische werkvormen. --- Educational games. --- Frans. --- Französischunterricht. --- Jeux éducatifs. --- Kommunikation. --- Languages, Modern --- Langues vivantes --- Spiel. --- Taalonderwijs. --- Étude et enseignement --- Guides, manuels, etc. --- Étude et enseignement. --- Allophones. --- frans --- 804.0-07 Frans: taalonderwijs; taalverwerving --- Frans: taalonderwijs; taalverwerving --- 804.0-07 --- Didactics of French --- Communication orale. --- Français (Langue) --- Français (langue) --- French language --- Study and teaching.
Choose an application
Communication orale --- Français (langue) --- Communication non verbale --- Étude et enseignement --- Allophones --- Communication non verbale. --- Étude et enseignement. --- Allophones. --- Didactiek --- Frans --- Dramatische werkvormen --- Mondelinge taalvaardigheid --- Spreken --- Étude et enseignement -- Allophones. --- 804.0-07 --- 804.0-07 Frans: taalonderwijs; taalverwerving --- Frans: taalonderwijs; taalverwerving --- Schoolbooks - Didactic material --- Français langue étrangère. --- Dramatische werkvorm
Choose an application
471.41 --- 477.2 --- Drama --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Kleuteronderwijs --- Nederlands als tweede taal (NT2) --- Poppenspel --- Spelontwikkeling --- Circus --- Dierentuinen --- Dramatische expressie --- Dromen --- Emoties (Gevoelens) --- Familie --- Handboek/cursus --- Kennismakingsspelen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Reizen --- Toveren --- Wonen --- Taal en verbale expressie --- Contains audio-visual material --- Kleutersschool: dramatische vorming --- Dramatische vorming --- Rollenspel --- Ontwikkelend onderwijs --- Spelen --- Lager onderwijs --- Ontwikkelingsgericht onderwijs --- Spel --- Dramatische vorming. --- Dramatische werkvormen. --- Spel. --- Tweedetaalverwerving.
Choose an application
477.2 --- Dramatische expressie --- Dramatische werkvormen --- 094669.jpg --- Dramatische expressie didactiek --- #KVHB:Drama technieken --- #KVHB:Activiteitenbegeleiding --- dramatische expressie --- Drama --- Didactics of the arts --- theater --- orthopedagogiek --- Social welfare methods --- Didactic strategies --- werkvormen --- methoden van het sociaal werk --- vormingswerk --- Dramatische expressie ; didactiek --- Beroepspraktijk --- Secundair onderwijs --- Hoger onderwijs --- Basisonderwijs --- 456.72 --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Gehandicapten --- Spelen(Kinderspelen) --- Dramatische werkvorm
Choose an application
Cd-rom bij het bgelijknamige boek. Kijk op spel behandelt waardevolle thema's als welke invloed creatieve vorming bijvoorbeeld op het zelfbeeld van kinderen heeft en welke rol de leerkracht hierin kansspelen. Het boek helpt de leerkracht een vakvisie te ontwikkelen, maar ook om dramatische spelactiviteiten praktisch te concretiseren. De rol van de leerkracht komt uitgebreid aan bod, geheel conform de competentiegerichtheid van het huidige pabo-onderwijs. Met stappenplannen, aandachtspunten voor begeleiding, heldere definities van werkvormen en voorbeelden van nabesprekingsvragen maakt het boek het vak concreet en toegankelijk. De bijbehorende cd-rom met videobeelden illustreert de behandelde theorie op een aansprekende manier.
Dramatische vorming --- Basisonderwijs --- Lerarenopleiding --- dramatische expressie --- didactiek --- 477.2 --- Dramatische expressie --- Dramatische werkvormen --- Poppenspel --- Prentenboeken --- Toneel (Theater) --- Vertellen --- Dramatische expressie; ba.o --- Dramatische expressie ; basisonderwijs ; didactiek --- didactiek basisonderwijs - dramatische expressie, spel en beweging, verbale expressie --- Contains audio-visual material --- Didactics of the arts --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- spelen
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|