Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Communicatie --- Doelgroepenreclame --- Kind --- Jongere
Choose an application
Leeftijd --- Marketing --- Consumentengedrag --- Doelgroepenreclame
Choose an application
Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig ? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen én zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus. Tijd voor verandering ! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment. Dit boek vertelt wat merken moeten weten om wél succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in ? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online ? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan. Bron : http://www.awbruna.nl
Vrouw --- Doelgroepenreclame --- Marketing --- Consumentenpsychologie --- Consumentengedrag
Choose an application
In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden advertenties. Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over reclame in het algemeen en over twaalf print-advertenties op het gebied van food, automotive en beeld & geluid. Welke onderdelen en vorm spreekt ze het meest (en het minst) aan?Bron : http://www.bindinc.nl/kenniscentrum/familie-onderzoek/7
Reclame --- Reclame-onderzoek --- Voeding --- Autosector --- Media --- Doelgroepenreclame
Choose an application
Marketing --- Leeftijd --- Marketingstrategie --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Waarde (ethiek) --- Doelgroepenreclame
Choose an application
Intercultureel management --- Interculturaliteit --- Management --- Marketing --- Doelgroepenreclame --- Internationaal management
Choose an application
Adolescent --- Doelgroepenreclame --- Mediaplanning --- Reclame --- Reclame-onderzoek --- Kind --- Jongere
Choose an application
Vrouw --- Positie van de vrouw --- Reclame --- Doelgroepenreclame --- Consumentengedrag --- Consumptiegedrag
Choose an application
Vrouw --- Positie van de vrouw --- Reclame --- Doelgroepenreclame --- Consumentengedrag --- Consumptiegedrag
Choose an application
Je weet wat je wilt verkopen of voor elkaar wilt krijgen. Je bent overtuigd van je eigen goede zaak. Je hebt een website, verstuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout gaan, toch? Newsflash: het draait in commerciële communicatie helemaal niet om jou. Het draait om je klant. Hoe wil zij/hij het liefst aangesproken worden? Op welke emoties kun je inspelen om voor elkaar te krijgen wat je wilt? Dat is doelgroepdenken. Kroonstuiver en Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, vertellen je hoe je beter leert doelgroepdenken. Met handige checklists, testjes, praktische tools en veel voorbeelden uit de praktijk. Doe er je voordeel mee! Bron : http://www.bol.com
Klantgericht ondernemen --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Marktonderzoek --- Doelgroepencommunicatie --- Doelgroepenreclame --- Marketingstrategie
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|