Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Communiceren met de nieuwe generatie : wat hebben we gemeenschappelijk ?
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9075571038 Year: 2001 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vijftigplus marketing : wie de ouderen heeft, heeft de toekomst
Author:
ISBN: 9789077881415 Year: 2008 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Mag het ietsje minder roze ? : de geheimen van vrouwenmarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789022997185 Year: 2011 Publisher: Amsterdam A.W. Bruna Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig ? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen én zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus. Tijd voor verandering ! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment. Dit boek vertelt wat merken moeten weten om wél succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in ? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online ? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan. Bron : http://www.awbruna.nl


Book
De waardering van reclame : food - automotive - beeld & geluid
Author:
Year: 2010 Publisher: Hilversum Familie Kenniscentrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden advertenties. Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over reclame in het algemeen en over twaalf print-advertenties op het gebied van food, automotive en beeld & geluid. Welke onderdelen en vorm spreekt ze het meest (en het minst) aan?Bron : http://www.bindinc.nl/kenniscentrum/familie-onderzoek/7

Ageless marketing : strategies for reaching the hearts and minds of the new customer majority
Authors: ---
ISBN: 0793177553 Year: 2003 Publisher: Chicago (Ill.) Dearborn Trade Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een wereldzaak : over succesvol ondernemen in een multiculturele samenleving
Author:
ISBN: 9059018389 Year: 2003 Publisher: 's Gravenhage Elsevier Human Resources en Overheid

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Youth Planet
Year: 1997 Publisher: Brussel IP Belgium

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The reality of the working woman : her impact on the female target beyond consumption
Year: 2010 Publisher: Z.p. Advertising Age

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The new female consumer : the rise of the real mom
Year: 2010 Publisher: Z.p. Advertising Age

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
"O, heb je het tegen mij ?" : doelgroepdenken in de praktijk
Authors: ---
ISBN: 9789047010234 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je weet wat je wilt verkopen of voor elkaar wilt krijgen. Je bent overtuigd van je eigen goede zaak. Je hebt een website, verstuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout gaan, toch? Newsflash: het draait in commerciële communicatie helemaal niet om jou. Het draait om je klant. Hoe wil zij/hij het liefst aangesproken worden? Op welke emoties kun je inspelen om voor elkaar te krijgen wat je wilt? Dat is doelgroepdenken. Kroonstuiver en Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, vertellen je hoe je beter leert doelgroepdenken. Met handige checklists, testjes, praktische tools en veel voorbeelden uit de praktijk. Doe er je voordeel mee! Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by