Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
'Handboek Marketing 4.0' is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk 'Handboek Direct Marketing 3.0'. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. 'Handboek Marketing 4.0' beschrijft deze ontwikkeling, en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. 'Handboek Marketing 4.'0 is geschreven voor professionals en voor hbo-studenten marketing en communicatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- e-business --- webmarketing --- marketing --- direct marketing --- data acquisition --- Direct marketing --- Interactieve marketing --- Internet --- Website --- Sociale media --- Database marketing --- Marketing. --- Digitale wereld --- 658.8
Choose an application
'Handboek Marketing 4.0' is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk 'Handboek Direct Marketing 3.0'. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. 'Handboek Marketing 4.0' beschrijft deze ontwikkeling, en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. 'Handboek Marketing 4.'0 is geschreven voor professionals en voor hbo-studenten marketing en communicatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- e-business --- webmarketing --- marketing --- direct marketing --- data acquisition --- Direct marketing --- Interactieve marketing --- Internet --- Websites --- Sociale media --- Database marketing --- Digitale wereld --- 658.8 --- PXL-Business 2019 --- Big Data --- sociale marketing --- sociale media --- Marketing. --- Website --- Financiewezen
Choose an application
"Discourse and Digital Practices shows how tools from discourse analysis can be used to help us understand new communication practices associated with digital media, from video gaming and social networking to apps and photo sharing. Fourteen eminent scholars including James Paul Gee and Camilla Vasquez address the challenges of working with digital texts and interactions, and illustrate how different approaches to discourse analysis can be adapted in the face of these new digital practices. This cutting-edge book will be of interest to advanced students studying courses on digital literacies or language and digital practices"-- "Discourse and Digital Practices shows how tools from discourse analysis can be used to help us understand new communication practices associated with digital media, from video gaming and social networking to apps and photo sharing. This cutting-edge book:draws together fourteen eminent scholars in the field including James Paul Gee, David Barton, Ilana Snyder, Phil Benson, Victoria Carrington, Guy Merchant, Camilla Vasquez, Neil Selwyn and Rodney Jonesaddresses the central question: "How does discourse analysis enable us to understand digital practices?"demonstrates how digital practices and the associated new technologies challenge discourse analysts to adapt traditional analytic tools and formulate new theories and methodologiesanalyses a different type of digital media in each chapterexamines digital practices from a wide variety of approaches including textual analysis, conversation analysis, interactional sociolinguistics, multimodal discourse analysis, object ethnography, geosemiotics, and critical discourse analysis. Discourse and Digital Practices will be of interest to advanced students studying courses on digital literacies or language and digital practices"--
Discourse analysis --- Technological innovations --- Digital --- Social media --- Data processing --- Discoursanalyse --- Technologische innovaties --- Discoursanalyse en de digitale wereld --- Sociale netwerken --- Technological innovations. --- Digital. --- Social media. --- Data processing. --- gegevensverwerking --- taalgebruik --- Discoursanalyse. --- Technologische innovaties. --- Discoursanalyse en de digitale wereld. --- gegevensverwerking. --- taalgebruik. --- Gegevensverwerking. --- Taalgebruik. --- Digital media. --- Discourse analysis - Data processing --- Alice Chik --- Camilla Vasquez --- Christoph Hafner --- conversation analysis --- David Barton --- digital literacies --- discourse and digital literacies --- discourse and digital practices --- discourse and new media --- Guy Merchant --- Ilana Snyder --- interactional sociolinguistics --- James Paul Gee --- James Paul Gee digital literacies --- language and digital literacies --- language and new media --- language and social media --- multimodal discourse analysis --- Neil Selwyn --- object ethnography --- Phil Benson --- Rodney Jones --- semiotics --- textual analysis --- Victoria Carrington
Choose an application
Marketing --- Computer. Automation --- marketing --- e-business --- 658.8 --- Internet marketing --- 681.3 --- Digitale wereld --- Online marketing --- Web marketing --- World Wide Web marketing --- Electronic commerce --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Computer. Informatica. Automatisering --- Internet marketing. --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- internet --- Marketing. --- internet. --- Marketing (General). --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Internet.
Choose an application
Een onthutsend boek over de troeven én de valkuilen van onze digitale samenlevingTrotse toekomstige ouders zetten de eerste echo van hun baby even later al op Facebook. Smartphones, selfies en apps kleuren onze dagelijkse woordenschat. Zelfs de dood maakt niet langer een onderscheid tussen online en offline. Indien je altijd herinnerd wilt worden, kun je nu al je digitale nalatenschap regelen. De laatste generatie die nog een onderscheid kan maken tussen online en offline leeft vandaag. De huidige tieners en twintigers groeien onlife op. Dit boek van Katleen Gabriels is een wake-up call voor iedereen die denkt dat hij niets te verbergen heeft in de onlinewereld. De digitale revolutie zorgt voor een waaier aan mogelijkheden, informatie en kennis, maar stelt ook onze vrijheid, zelfstandigheid en waardigheid op de proef. We worden niet enkel van bovenaf gecontroleerd, maar houden elkaar ook onderling in de gaten. Wat zijn de troeven en waar liggen de valkuilen in onze digitale wereld? Wat is nog persoonlijk en wat ligt te grabbel voor iedereen ? Bron : http://www.bol.com
social media --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- Sociology of culture --- 007.5 --- Bee Collection --- Digitale wereld --- internet --- Sociale media --- privacy --- 691 Informatiemaatschappij --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- digitalisering --- informatisering --- informatiemaatschappij --- maatschappijkritiek --- PXL-Education 2016 --- sociale psychologie --- sociale media --- digitaal tijdperk --- 193 Kinderrechten en Media --- Digitalisering --- Media --- Media-onderzoek --- Internet --- Privacy --- Privacybescherming --- Communicatiesociologie --- Cultuursociologie --- Mediaonderzoek --- Human rights
Choose an application
Internet en computers worden steeds belangrijker in ons dagelijks leven. Vooral jongeren zijn veel achter de pc te vinden. Maar wat doen jongeren eigenlijk allemaal op internet en hoe belangrijk is het om hiervan als ouder of leraar op de hoogte te zijn? Het boek informeert over wat jongeren online doen en hoe ze bouwen aan hun eigen digitale wereld. Bovendien krijgen ouders en leraren tips voor het omgaan met bepaalde verschijnselen in de digitale wereld van jongeren. Dit boek geeft geen compleet beeld van de continu veranderende digitale wereld van jongeren, maar concentreert zich op belangrijke kenmerken en onderdelen ervan. Zo doet het verslag van het onderzoek naar verschillende aspecten van ICT-gedrag onder jongeren (uitgevoerd door de InHOLLANDhogeschool). Bijzondere aandacht gaat uit naar msn'en, networking, gaming, misbruik en gevaren van internet, en de digitale relatie tussen school en thuis. De rode draad is de vraag: wat leren jongeren in hun digitale wereld en hoe kan het onderwijs daarvan profiteren?
Computer. Automation --- Age group sociology --- chatten --- cyberpesten --- cybercultuur --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- jongerencultuur --- internet --- 308.4 --- Computerspelen --- ICT --- Internet --- jeugd --- leraren --- ouders --- pesten --- Jeugd --- Leraren --- Ouders --- Pesten --- SMS --- Sociologie van de jeugd --- Opvoeding en onderwijs --- Computers --- Digitalisering --- Leefwereld --- MSN --- Virtuele wereld --- Digitale wereld --- Cyberpesten --- 071311.jpg --- Jeugd en internet --- Opvoeding --- Computer --- Leraar --- Kleuter --- Onderwijs --- Gesprek --- Directie --- Jongere
Choose an application
La société de réseau actuelle offre de nombreuses possibilités d'information, de communication, de mobilité et de flexibilité. Cependant, cela a un effet secondaire caché: cela rend le monde "plat", en d'autres termes: superficiel. Les hiérarchies, les traditions, les élites et les canons fiables et éprouvés par le temps sont sujets à l'érosion. Dans un monde aussi lissé et «horizontal», les institutions artistiques peinent à définir leur rôle. Après tout, les institutions existent dans une tradition de «verticalité»: profondeur historique, traditions, valeurs, dignité et certitude. Institutional Attitudes étudie l'identité que les institutions artistiques pourraient avoir à l'avenir. Pourront-ils retrouver de la profondeur et de la hauteur? Et est-ce souhaitable? Et si oui, à quoi ressemblera cette nouvelle verticalité? Ou sont-ils meilleurs pour développer des stratégies horizontales pour mieux répondre au monde «plat»? «Lorsque la planéité règne, nous ressentons tous le besoin de nous lever pour prendre l'air. C'est exactement cet espace de respiration que Institutional Attitudes espère créer. "
kunstfilosofie --- philosophy of art --- Philosophy and psychology of culture --- kunstbeleid --- kunstopvoeding --- art appreciation --- Art --- PBIB --- 7.01 --- 373.67.01 --- Kunsttheorie ; positie van de kunstinstituten in de digitale wereld --- Cultuurfilosofie ; de toekomst van culturele instellingen in het informaticatijdperk --- cultuurfilosofie --- sociologie --- communicatie --- informatietechnologie --- informatietheorie --- kunst --- kunstinstellingen --- 130.2 --- Institutionalisering --- Horizontale organisatie --- Kunsteducatie --- Kunstinstituten --- Sociale pedagogiek --- Culturele pedagogiek --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Onderwijs ; kunst- architectuuronderwijs ; beschouwingen --- MAD-faculty 13 --- kunst en maatschappij --- Arts and society --- Arts --- Arts and revolutions --- Politics and culture --- Philosophie et art --- Politique et art --- Réseau --- Artiste, rôle --- Communication --- Sociologie de la communication --- Philosophy --- Arts - Philosophy
Choose an application
Wat betekent het om jong te zijn in deze tijd? En welke mogelijkheden, uitdagingen, beperkingen en belemmeringen komen op jongeren af? Voor ieder die met jonge mensen werkt, is het belangrijk om zich een beeld te kunnen vormen van de antwoorden op deze vragen. In dit boek schetsen de auteurs de leefwerelden van jongeren op basis van uiteenlopend onderzoek, niet alleen óver jongeren, maar ook door en met jongeren. Het boek bestaat uit drie delen. In deel 1 worden de leefwerelden behandeld op het terrein van zorg en welzijn. Deel 2 gaat in op leren en werken en in deel 3 komen media, vrije tijd en burgerschap aan de orde. Door de hoofdstukken heen wordt steeds aandacht besteed aan actuele thema's als veranderde sekseverhoudingen en de multiculturele samenleving. Bijzonder aan dit boek is dat het zelf aansluit bij de belevingswereld van jongeren, niet alleen inhoudelijk, maar ook qua stijl en vormgeving
Jeugd --- Jeugdcultuur --- Multiculturele samenleving --- Sociale agogiek --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Nederland. --- jeugdwerk- en beleid. --- Age group sociology --- jongerencultuur --- sociologie --- media-educatie --- gezinssociologie --- onderwijs --- jeugd --- leefwereld --- populaire cultuur --- 308.4 --- Jongeren --- Jongerencultuur --- Leefwereld --- Media --- Schoolomgeving --- Thuis --- beeldvorming --- gezin --- lichaamscultuur --- media --- Adolescenten --- Beroepsonderwijs --- Burgerschap --- Cyberpesten --- Gamen --- Gezin --- Groep --- Jeugdcultuur (jeugdsubcultuur, subcultuur) --- Jeugdsociologie --- Lichaam --- Liefde --- Muziek --- School --- Seksualiteit --- Sociologie --- Sport --- Tatoeages --- 100742.jpg --- Televisie --- Vrijetijdssociologie --- Zelfbeeld --- Sociologie van de jeugd --- 362.8 --- Leefomgeving --- Digitale wereld --- jeugdcultuur --- jongeren --- Populaire cultuur --- Kinderen en jeugd --- Cultuursociologie --- Jeugdculturen --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Jeugdwerk- en beleid. --- Kind --- Adolescent --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Kleuter --- Jongere
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|