Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
Handboek marketing 4.0 : digital, data-driven, direct
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789024400584 9789024400881 9024400589 9024400880 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Handboek Marketing 4.0' is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk 'Handboek Direct Marketing 3.0'. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. 'Handboek Marketing 4.0' beschrijft deze ontwikkeling, en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. 'Handboek Marketing 4.'0 is geschreven voor professionals en voor hbo-studenten marketing en communicatie.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Handboek marketing 4.0 : digital, data-driven, direct
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789024400584 9789024400881 9024400589 9024400880 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Handboek Marketing 4.0' is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk 'Handboek Direct Marketing 3.0'. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. 'Handboek Marketing 4.0' beschrijft deze ontwikkeling, en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. 'Handboek Marketing 4.'0 is geschreven voor professionals en voor hbo-studenten marketing en communicatie.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Discourse and digital practices : doing discourse analysis in the digital age
Authors: --- --- ---
ISBN: 9781138022324 9781138022331 9781315726465 9781317536987 9781317536994 1138022330 1138022322 1315726467 1317536991 1317537009 1322983798 Year: 2017 Publisher: London, [England] ; New York, New York : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Discourse and Digital Practices shows how tools from discourse analysis can be used to help us understand new communication practices associated with digital media, from video gaming and social networking to apps and photo sharing. Fourteen eminent scholars including James Paul Gee and Camilla Vasquez address the challenges of working with digital texts and interactions, and illustrate how different approaches to discourse analysis can be adapted in the face of these new digital practices. This cutting-edge book will be of interest to advanced students studying courses on digital literacies or language and digital practices"-- "Discourse and Digital Practices shows how tools from discourse analysis can be used to help us understand new communication practices associated with digital media, from video gaming and social networking to apps and photo sharing. This cutting-edge book:draws together fourteen eminent scholars in the field including James Paul Gee, David Barton, Ilana Snyder, Phil Benson, Victoria Carrington, Guy Merchant, Camilla Vasquez, Neil Selwyn and Rodney Jonesaddresses the central question: "How does discourse analysis enable us to understand digital practices?"demonstrates how digital practices and the associated new technologies challenge discourse analysts to adapt traditional analytic tools and formulate new theories and methodologiesanalyses a different type of digital media in each chapterexamines digital practices from a wide variety of approaches including textual analysis, conversation analysis, interactional sociolinguistics, multimodal discourse analysis, object ethnography, geosemiotics, and critical discourse analysis. Discourse and Digital Practices will be of interest to advanced students studying courses on digital literacies or language and digital practices"--


Book
Onlife : hoe de digitale wereld je leven bepaalt
Author:
ISBN: 9789401437776 Year: 2016 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een onthutsend boek over de troeven én de valkuilen van onze digitale samenlevingTrotse toekomstige ouders zetten de eerste echo van hun baby even later al op Facebook. Smartphones, selfies en apps kleuren onze dagelijkse woordenschat. Zelfs de dood maakt niet langer een onderscheid tussen online en offline. Indien je altijd herinnerd wilt worden, kun je nu al je digitale nalatenschap regelen. De laatste generatie die nog een onderscheid kan maken tussen online en offline leeft vandaag. De huidige tieners en twintigers groeien onlife op. Dit boek van Katleen Gabriels is een wake-up call voor iedereen die denkt dat hij niets te verbergen heeft in de onlinewereld. De digitale revolutie zorgt voor een waaier aan mogelijkheden, informatie en kennis, maar stelt ook onze vrijheid, zelfstandigheid en waardigheid op de proef. We worden niet enkel van bovenaf gecontroleerd, maar houden elkaar ook onderling in de gaten. Wat zijn de troeven en waar liggen de valkuilen in onze digitale wereld? Wat is nog persoonlijk en wat ligt te grabbel voor iedereen ? Bron : http://www.bol.com


Book
Jongeren en hun digitale wereld : wat leraren en ouders eigenlijk moeten weten
Authors: --- ---
ISBN: 9023242750 9789023242758 Year: 2006 Publisher: Assen Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Internet en computers worden steeds belangrijker in ons dagelijks leven. Vooral jongeren zijn veel achter de pc te vinden. Maar wat doen jongeren eigenlijk allemaal op internet en hoe belangrijk is het om hiervan als ouder of leraar op de hoogte te zijn? Het boek informeert over wat jongeren online doen en hoe ze bouwen aan hun eigen digitale wereld. Bovendien krijgen ouders en leraren tips voor het omgaan met bepaalde verschijnselen in de digitale wereld van jongeren. Dit boek geeft geen compleet beeld van de continu veranderende digitale wereld van jongeren, maar concentreert zich op belangrijke kenmerken en onderdelen ervan. Zo doet het verslag van het onderzoek naar verschillende aspecten van ICT-gedrag onder jongeren (uitgevoerd door de InHOLLANDhogeschool). Bijzondere aandacht gaat uit naar msn'en, networking, gaming, misbruik en gevaren van internet, en de digitale relatie tussen school en thuis. De rode draad is de vraag: wat leren jongeren in hun digitale wereld en hoe kan het onderwijs daarvan profiteren?


Book
Institutional attitudes : instituting art in a flat world
Author:
ISBN: 9789078088684 9078088680 Year: 2013 Volume: 8 Publisher: Amsterdam Valiz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La société de réseau actuelle offre de nombreuses possibilités d'information, de communication, de mobilité et de flexibilité. Cependant, cela a un effet secondaire caché: cela rend le monde "plat", en d'autres termes: superficiel. Les hiérarchies, les traditions, les élites et les canons fiables et éprouvés par le temps sont sujets à l'érosion. Dans un monde aussi lissé et «horizontal», les institutions artistiques peinent à définir leur rôle. Après tout, les institutions existent dans une tradition de «verticalité»: profondeur historique, traditions, valeurs, dignité et certitude. Institutional Attitudes étudie l'identité que les institutions artistiques pourraient avoir à l'avenir. Pourront-ils retrouver de la profondeur et de la hauteur? Et est-ce souhaitable? Et si oui, à quoi ressemblera cette nouvelle verticalité? Ou sont-ils meilleurs pour développer des stratégies horizontales pour mieux répondre au monde «plat»? «Lorsque la planéité règne, nous ressentons tous le besoin de nous lever pour prendre l'air. C'est exactement cet espace de respiration que Institutional Attitudes espère créer. "


Book
Leefwerelden van jongeren : thuis, school, media en populaire cultuur
Authors: --- ---
ISBN: 9789046900512 Year: 2007 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat betekent het om jong te zijn in deze tijd? En welke mogelijkheden, uitdagingen, beperkingen en belemmeringen komen op jongeren af? Voor ieder die met jonge mensen werkt, is het belangrijk om zich een beeld te kunnen vormen van de antwoorden op deze vragen. In dit boek schetsen de auteurs de leefwerelden van jongeren op basis van uiteenlopend onderzoek, niet alleen óver jongeren, maar ook door en met jongeren. Het boek bestaat uit drie delen. In deel 1 worden de leefwerelden behandeld op het terrein van zorg en welzijn. Deel 2 gaat in op leren en werken en in deel 3 komen media, vrije tijd en burgerschap aan de orde. Door de hoofdstukken heen wordt steeds aandacht besteed aan actuele thema's als veranderde sekseverhoudingen en de multiculturele samenleving. Bijzonder aan dit boek is dat het zelf aansluit bij de belevingswereld van jongeren, niet alleen inhoudelijk, maar ook qua stijl en vormgeving

Listing 1 - 8 of 8
Sort by