Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De klanten die een aankoop gepland hadden voor hun winkelbezoek scoren na blootstelling aan digital signage in de winkel hoger op herrinering dan de klanten die geen aankoop gepland hadden. Dit is het tegenovergestelde van wat we verwacht hadden.We hebben geen significante resultaten kunnen vaststellen in verband met het al dan niet moeten wachten in de winkel. Wel hebben we kunnen concluderen dat de klanten die in de inkomhal hebben gewacht significant hoger scoren op de variabele aandacht t.o.v. van de beeldschermen.De hypothesen in verband met leeftijd kunnen niet bevestigd worden. We kunnen wel stellen dat er een zwakke negatieve relatie bestaat tussen de leeftijd van de klanten en de variabelen met betrekking tot het meten van de effectiviteit van digital signage
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Hoe kan de retailer ervoor zorgen dat de consument vandaag blijvend geprikkeld wordt door zijn marketingreclame in een zeer concurrentiële omgeving? Deze masterproef tracht hierop een antwoord te bieden door het belang van multisensoriële marketing binnen een digitaal dynamisch medium verder uit te diepen. Daarbij wordt de focus enerzijds gelegd op het visuele aspect en anderzijds op het auditieve aspect. Concreet wordt in deze masterproef nagegaan of consumenten zich laten beïnvloeden door audiovisuele stimuli. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen dynamische en statische beelden en tussen congruente en incongruente achtergrondmuziek. Het effect van deze stimuli op de consument wordt nagegaan.
Choose an application
Digital signage --- Digital media --- Electric signs --- Digital signage.
Choose an application
Een onderzoek naar de impact van weerberichten op de effectiviteit van reclame door middel van digitale schermen
Choose an application
Multisensoriële marketing: waarom geur en Digital Signage inzetten voor commerciële doeleinden?
Digital Signage. --- Geur. --- S180-economie.
Choose an application
Multisensoriële marketing: waarom geur en Digital Signage inzetten voor commerciële doeleinden?
Digital Signage. --- Geurmarketing. --- Multisensoriële marketing.
Choose an application
Deze studie onderzocht het effect van informationele en transformationele reclameboodschappen, die uitgezonden werden via digital signage, in een rustige en een drukke winkelsetting. De verschillende effecten op de attitude, de aankoopintentie en het geheugen van de consument werden zo goed mogelijk geanalyseerd en omschreven.
Crowding. --- Digital signage. --- Informational. --- Narrowcasting. --- Transformational.
Choose an application
Het zijn niet de werkelijke wachttijden die een invloed uitoefenen op de consumententevredenheid en de klantenloyaliteit, maar wel de door de consument waargenomen wachttijden. Dit heeft tot gevolg dat de negatieve effecten van het wachten eigenlijk kunnen worden tegengegaan zonder ook maar iets te veranderen aan de werkelijke wachttijden. De doelstelling van deze paper is om na te gaan of digital signage een rol kan spelen in het verminderen van de door de patiënt waargenomen wachttijd in de wachtruimte van een huisartspraktijk. Het zou voor dienstverleners een hele stap vooruit betekenen, aangezien het voor hen niet altijd eenvoudig is om de door de patiënt waargenomen wachttijd te beïnvloeden.
Digital signage. --- Klantenloyaliteit. --- Klantentevredenheid. --- S180-economie. --- Wachten. --- Wachtruimte.
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|