Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek geeft (startende) docenten de kennis, tools en technieken die zij nodig hebben om studenten binnen het beroepsonderwijs effectief te begeleiden in het leerproces. Het uitgangspunt van 'Activerend opleiden' is het verhogen van de kwaliteit en daarmee het rendement van onderwijs door docenten te inspireren. De didactische visie op hoe goede leerresultaten behaald kunnen worden berust op zeven pijlers: werken vanuit een fundament, gebruik maken van breinprincipes, aansluiten bij leerstijlen, variatie in werkvormen, motiveren en stimuleren, benutten van verschillen en toetsen van resultaten. De competenties waaraan gewerkt wordt, zijn: ontwikkelen, lesgeven, begeleiden, toetsen en professionaliseren
BSO (beroepssecundair onderwijs) --- lerarenbegeleiding --- Didactics --- didactiek --- actief leren --- 489.4 --- leerstijlen --- lerarenopleiding --- 37.02 --- Didactiek : hoger onderwijs --- Didactiek : technisch onderwijs --- Hoger beroepsonderwijs ; didactiek --- Didactiek (hoger onderwijs) --- PHL-Healthcare 12 --- onderwijs --- didactische werkvormen --- Didactiek --- Hoger beroepsonderwijs --- Didactische werkvormen --- Leerstijlen --- Beroepssecundair onderwijs --- Onderwijs --- Activerende didactische werkvormen --- Leraren hoger onderwijs --- Professionalisering --- arbeidsmotivatie --- assessment --- competenties --- didactisch proces --- examinering --- groepsdynamica --- hersenactiviteit --- hersenen --- intelligentie --- leerkracht --- leermethoden --- leren --- planning --- presentatie --- spreekkunst --- zelfbeoordeling* --- zelfcontrole --- zelfevaluatie --- zenuwstelsel --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Didactische werkvorm --- Leerstijl --- Leraar hoger onderwijs --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|