Listing 1 - 10 of 1981 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Lerarenopleiding --- algemeen --- 474 --- didactiek : basisonderwijs (ler) --- algemeen.
Choose an application
Een handleiding met praktische toepassingen om te experimenteren met elektrische stroomkringen. Van ‘de neus van zwarte piet' tot ‘energie van de zon': 30 realisaties die zich lenen voor alle gangbare thema's in de klas. Als handleiding te gebruiken bij Experimenteerdoos elektriciteit
KHL --- Didactiek ; basisonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Om de verjaardag van je eigen kind tot een onvergetelijke gebeurtenis te maken, schreef pedagoge José Sagasser Kinderfeestjes. Wat voor feestje hoort bij welke leeftijd, welke versieringen kies je, wat voor soort cadeaus zijn geschikt, hoe ga je om met onverhoopte humeurigheden van je kind, hoe plan je alles, kortom het hele scenario voor een geslaagde dag, zowel voor jezelf als voor de jarige.
feesten --- knutselen --- 477 --- didactiek basisonderwijs - muzische opvoeding en expressie-activiteiten
Choose an application
educatieve spellen --- spelmaterialen --- breuken --- 475.4 --- didactiek basisonderwijs - wiskunde --- Games
Choose an application
In dit boek wordt aandacht besteed aan theoretische achtergronden maar vooral aan praktische invulling van aspecten van intercultureel onderwijs. Uitgangspunt daarbij is dat alle scholen, dus ook die waarop (vrijwel) geen buitenlandse kinderen zitten, hun onderwijs een interculturele strekking zouden moeten geven. Ook de gedachte dat intercultureel onderwijs geen apart vak kan en mag zijn, maar een onderwijsprincipe, een attitude van zowel leerling als leerkracht, ligt in belangrijke mate ten grondslag aan de inhoud van dit boek.
basisonderwijs --- intercultureel onderwijs --- 474.6 --- didactiek basisonderwijs - intercultureel onderwijs
Choose an application
In dit boek vind je zes grote vragen. Voor kinderen die een heleboel belangrijke vragen in hun hoofd hebben over zichzelf, het leven en de wereld. Voor volwassenen die samen met kinderen op zoek willen gaan, nadenken en een dialoog willen aangaan. Want kant-en-klare antwoorden vind je niet altijd! Moet je altijd de waarheid spreken? Mag je stelen als je uitgehongerd bent? Dit zijn enkele vragen die aan bod komen in 'Filosofie voor kinderen: wat is goed, wat is kwaad?'. Uit die vragen volgen onder andere deze antwoorden: ‘Niet als je had beloofd te zwijgen.’ en ‘Nee, want stelen is verboden.’
476.8 --- filosoferen met kinderen --- ethiek --- didactiek basisonderwijs - geestelijke stromingen
Choose an application
Frans --- Lager onderwijs --- schoolboeken --- 475.34 --- didactiek basisonderwijs - Frans
Choose an application
Choose an application
474.2 --- Nederlands --- wiskunde --- Basisonderwijs ; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- schoolboeken --- didactiek --- onderwijsstrategieën --- Didactiek : basisonderwijs --- 474.21 --- didactiek basisonderwijs - onderwijsstrategieën --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Basisschool ; leermiddelen --- 474.2 --- Nederlands --- wiskunde --- wereldoriëntatie --- schoolboeken --- didactiek --- onderwijsstrategieën --- Didactiek : basisonderwijs --- 474.21 --- didactiek basisonderwijs - onderwijsstrategieën --- Schoolbooks - Didactic material
Listing 1 - 10 of 1981 | << page >> |
Sort by
|