Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
528 --- Computers --- Internet --- Radio --- Telecommunicatie --- Telefoon --- Telegrafie --- Televisie --- Telefonie --- Datacommunicatie - Telecommunicatie - Internet --- Telecommunication technology
Choose an application
Choose an application
Marketing --- Advertising. Public relations --- Computer architecture. Operating systems --- e-marketing --- internet --- e-commerce --- 528.59 --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- Internet marketing. --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- Marketing (General).
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Distribution strategy --- Commerce électronique --- Elektronische handel --- informatica --- internet --- technologie --- telecommunicatie --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #ECO:04.09:sectoren IT-technologie ICT internet --- 528.59 --- e-commerce --- 658.8.134 --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- Electronic marketing. E-commerce
Choose an application
In de school is het gebruik van computers langzamerhand vanzelfsprekend. Niet langer heeft de techniek daarbij het voortouw, maar de didactiek. Hoe en wat leren kinderen eigenlijk met de nieuwe media? Dit boek biedt leerkrachten en studenten een kader waarin reflectie op het eigen onderwijsdenken rondom ICT tot stand kan komen. Bovendien bevat het een overzicht van ICT-toepassingen en mogelijkheden voor praktische inzet in de school. Deze tweede druk is ingrijpend gewijzigd in vrijwel alle onderdelen. Niet alleen zijn nieuwe technieken opgenomen, maar ook is er aandacht voor het ontstaan van andere werkvormen en leeractiviteiten, thuis en op school. Kennis van de steeds digitaler wordende wereld waarin leerlingen opgroeien, wordt voor onderwijsgevenden noodzakelijker. Er komt steeds meer onderzoek beschikbaar en vakdidactieken beginnen ICT op te nemen. Deze geheel herziene druk, waaraan een register is toegevoegd, geeft van die nieuwe ontwikkelingen een eerste samenhangend overzicht. Een boek is daarbij de vertragende factor: het zorgt voor begrippen, basiskennis en samenhang. Verdieping, snelle actualiteit en webadressen worden bijgehouden in de digitale leeromgeving die bij het boek hoort.
ICT ; basisonderwijs ; didactiek --- ICT --- didactiek --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs --- 528 --- Chatten --- Didactiek (Vakdidactiek) --- E-mail(elektronische post) --- Elektronische leeromgeving --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Internet --- Kinderen en computers --- 060719.jpg --- ICT: didactiek lagere school --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Datacommunicatie - Telecommunicatie - Internet
Choose an application
This book covers the key aspects of information architecture: core elements of information management, indexing, cataloguing and classification - organising and recording information in the digital environment. Information Architecture for Information Professionals also focuses on design, specifically user-centred design: designing information systems that support the needs of users, by providing attractive, intuitive interfaces that support a range of information tasks and accommodate a range of individual resources.Aimed at information professionals - existing texts in this e
528.59 --- informatie-architectuur --- informatiemanagement --- metadata --- informatica --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- Information organization. --- Information storage and retrieval systems --- Information retrieval --- Metadata --- Organisation de l'information --- Systèmes d'information --- Recherche de l'information --- Métadonnées --- Information organization --- Information storage and retrieval --- Organization of information --- Information science
Choose an application
Market segmentation. --- Internet marketing. --- Marketing --- Technological innovations. --- consumentenmarketing --- marketingstrategie --- marketingbeleid --- e-commerce --- marketing --- internet --- economie --- globalisering --- 33 --- 528.59 --- 658.8.134 --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- Electronic marketing. E-commerce --- Interactieve marketing --- Marketingstrategieën --- Trends --- Marketingbeleid --- Verkoop --- Internet --- Marketingstrategie --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
In today's dynamic business environment, IT departments are under permanent pressure to meet two divergent requirements: to reduce costs and to support business agility with higher flexibility and responsiveness of the IT infrastructure. Grid and Cloud Computing enable a new approach towards IT. They enable increased scalability and more efficient use of IT based on virtualization of heterogeneous and distributed IT resources. This book provides a thorough understanding of the fundamentals of Grids and Clouds and of how companies can benefit from them. A wide array of topics is covered, e.g. business models and legal aspects. The applicability of Grids and Clouds in companies is illustrated with four cases of real business experiments. The experiments illustrate the technical solutions and the organizational and IT governance challenges that arise with the introduction of Grids and Clouds. Practical guidelines on how to successfully introduce Grids and Clouds in companies are provided.
Information retrieval --- Methodology of economics --- Business policy --- Organization theory --- Production management --- Business management --- Business economics --- Computer science --- Programming --- Information systems --- Computer. Automation --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- financieel management --- MIS (management informatie systeem) --- cloud computing --- computers --- management --- informatiesystemen --- organisatiecultuur --- informatietechnologie --- informatica management --- computerkunde --- 366.2 --- 528 --- grid computing --- grid systems --- Organisatieleer - Automatisering --- Datacommunicatie - Telecommunicatie - Internet
Choose an application
Tegenwoordig is het opzetten van een netwerk geen grote uitdaging meer; hardware is in allerlei varianten verkrijgbaar, softwarematige ondersteuning wordt direct door het besturingssysteem geleverd en toepassingen zijn er te over. Om een netwerk echter betrouwbaar en veilig te maken is meer kennis nodig, onder andere van de achterliggende technieken en de gebruikte protocollen. Netwerkexpert Sander van Vugt legt in dit boek in heldere bewoordingen uit welke theorie er achter een goed netwerk schuilgaat. Daarnaast laat hij vele praktijktoepassingen en -voorbeelden de revue passeren. Zo leest u ander andere over het OSI-model en de TCP/IP-protocolstack, en leert u hoe datapakketjes van router naar router worden doorgegeven. Tot de behandelde onderwerpen behoren: - Het OSI-model - Telefoonnetwerken - Draadloze netwerken - Verbindingsapparatuur - Netwerktoepassingen - TCP/IP en het Internet Protocol - Het Domain Name System - Routering en NAT - Firewalls - Netwerkbeheer - Convergentie tussen data en telefonie
TCP/IP (transmission control protocol/internet protocol) --- Computer. Automation --- OSI (open system interconnection) --- netwerken (informatica) --- Computernetwerken --- Netwerken --- OSI --- TCP/IP --- routing --- firewall --- 528 --- computers --- netwerken --- Routers --- Firewall --- 681.3*C21 --- datacommunicatie - telecommunicatie - internet --- Network architecture and design: networks (centralized, circuit switching, distributed, packet, store and forward); network communications; netword topology --- Computernetwerken. --- Netwerken. --- 681.3*C21 Network architecture and design: networks (centralized, circuit switching, distributed, packet, store and forward); network communications; netword topology
Choose an application
Marketing --- marketingstrategie --- #SBIB:012.AANKOOP --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H2812 --- 528.59 --- e-commerce --- informatica --- internet --- verkoopkunde --- 658.8 --- elektronische handel --- internethandel (e-commerce) --- marketing --- Internet --- bedrijfsstrategie --- business-to-business marketing --- case studies --- concurrentie, internationaal --- electronic commerce --- marketing internationaal --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- marketing, verkoop, distributie --- Elektronische handel --- Casestudies --- Websites --- Marketingstrategieën --- Casestudy --- Website --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|