Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit cahier schetst de contouren van intercultureel vreemdetalenonderwijs. Achtereenvolgens wordt ingegaan op doelstellingen, leerinhouden en ondrwijsprincipes. Verder wordt toelichting gegeven bij het beroepsprofiel van 'de leerkracht intercultureel vreemdetalenonderwijs. Elk van die uitgangspunten en principes wordt geconcretiseerd aan de hand van lesmateriaal voor Engels, Frans of Duits. Daarnaast wordt ook aandacht besteed aan interculturele projecten, en aan de evaluatie van interculturele communicatieve competentie. Het laatste hoofdstuk gaat in op de criteria waaraan interculture leermiddelen zouden moeten voldoen.
intercultureel onderwijs --- interculturele communicatie --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- Intercultureel onderwijs --- Vreemdetalenonderwijs ; didactiek --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- #KVHA:Taalonderwijs --- secundair onderwijs --- vreemdetalenonderwijs --- 456.2 --- didactiek --- 484.6 --- 485.210 --- 485.220 --- Didactiek --- Duits --- Engels --- Frans --- Leren leren --- Taalonderwijs --- 485.2 --- Cultuur --- Cultuuropvoeding --- Onderwijs --- Vreemde talen --- 454.6 --- 485.21 ) Franse taal - s.o --- vreemde-talenonderwijs --- vreemdetalenonderwijs (ler) --- Vreemdetalenonderwijs --- Pedagogie --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Duits - vakdidactiek --- Engels - vakdidactiek --- Taal en letterkunde; overige talen --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- (zie ook: teleonderwijs) --- #BSCH: vak: PAV --- Taalkunde --- Methodologie --- Opvoedkunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|