Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Dissertation
Responsible beauty : hoe CSR-content de corporate communicatie van high end cosmeticaproducenten kan beïnvloeden
Authors: ---
Year: 2015 Publisher: Kortrijk : Howest, Departement professionele Bachelor Kortrijk,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatieplanner
Author:
ISBN: 9789001863081 9789001863098 Year: 2018 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Communicatieplanner behandelt op een praktische manier de kern voor het maken van een communicatieplan. In de herziene editie behandelt de auteur uitgebreid de aanpak van corporate communicatie. Daarna gaat hij dieper in op de aanpak van interne en externe marketingcommunicatie. Elk plan sluit af met een contentstrategie. Daarom wordt ook een nieuw hoofdstuk aan contentstrategie gewijd.


Multi
Communicatieplanner
Author:
ISBN: 9789001863081 9789001863098 Year: 2018 Publisher: Groningen : Noordhoff Uitgevers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Communicatieplanner behandelt op een praktische manier de kern voor het maken van een communicatieplan. In de herziene editie behandelt de auteur uitgebreid de aanpak van corporate communicatie. Daarna gaat hij dieper in op de aanpak van interne en externe marketingcommunicatie. Elk plan sluit af met een contentstrategie. Daarom wordt ook een nieuw hoofdstuk aan contentstrategie gewijd.


Book
Uit betrouwbare bron : strategie en praktijk van corporate communicatie
Author:
ISBN: 9789043014977 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Prentice Hall


Book
Het communicatie DNA : tip & tricks voor de communicators van vandaag en morgen
Author:
ISBN: 9789401475105 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming, ook in België. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo? In 'Het Communicatie DNA' neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)https://www.lannoo.be/nl/het-communicatie-dna

Listing 1 - 6 of 6
Sort by