Narrow your search
Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Oser : thérapie de la confiance en soi.
Author:
ISBN: 2738117279 Year: 2006 Publisher: Paris Odile Jacob

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le management par la confiance : les clés d'un leadership bienveillant et authentique
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9782212574319 2212574312 Year: 2020 Publisher: Paris Eyrolles

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Bouw aan je zelfvertrouwen
Authors: --- ---
ISBN: 9789044727159 Year: 2010 Publisher: Aartselaar Deltas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bouwen aan een positief zelfbeeld - Assertief communiceren - Vertrouwen in de eigen mogelijkheden - Zelfbewust reageren bij conflicten


Book
Pour un leadership créatif, efficient et humain
Authors: --- ---
ISBN: 9782359530933 Year: 2012 Publisher: Le Man : Gereso,


Book
De gelukkige organisatie : Organisatieontwikkeling vanuit betekenis
Author:
ISBN: 9789462763593 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe creren we welzijn en geluk voor velen in plaats van welvaart voor enkelen? Hoe worden bestaande organisaties toekomstbestendig en betekenisvol? Hoe zorgt betekenis voor een wendbare organisatie? Welk leiderschap is nodig om betekenis en chte zelfsturing van medewerkers centraal te stellen? Wat vraagt dit van de bestuurlijke elite in organisaties? Deze indringende en actuele vragen over organisatieontwikkeling vormen de grondslag van dit boek. Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn. Dit inzicht biedt dit boek. Beschouw het als een gids om bestaande organisaties (weer) vanuit betekenis te ontwikkelen en de maatschappelijke impact te vergroten. De gelukkige organisatie is ontstaan uit vele ervaringen zowel successen als butsen en kneuzingen die je hopelijk inspireren om een eigen weg in te slaan. Dit is een belangrijk en uniek boek. Het geeft antwoord op de vraag hoe je een bestaande organisatie ombouwt tot een organisatie waar mensen floreren en de betekenis van de organisatie weer centraal komt te staan in het dagelijks handelen van alle medewerkers. Raymon beschrijft dit proces met precisie, met bakken ervaring en intens doorleefd. Het is zeker geen walk in the park, ook daar is Raymon volstrekt eerlijk over. Het is een boek voor veranderaars, voor mensen die geloven dat de wereld een stukje beter kan worden en begrijpen dat het daarbij nodig is om het ongemak met elkaar en zichzelf aan te gaan.' Tica Peeman, directeur van VIStrainignen en auteur van verschillende boeken over vertrouwen, leiderschap en teamsamenwerking


Book
De snelheid van vertrouwen : dat wat alles verandert
Author:
ISBN: 9789047000877 9047000870 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Business Contact

Leadership et confiance : développer le capital humain pour des organisations performantes
Authors: ---
ISBN: 2100070312 Year: 2003 Publisher: Paris Dunod


Book
La confiance en gestion : un regard pluridisciplinaire
Authors: ---
ISSN: 17814944 ISBN: 9782804163112 2804163113 Year: 2011 Volume: *17 Publisher: Bruxelles : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La confiance en gestion propose un regard sur le thème de la confiance dans diverses disciplines de gestion : la gestion des ressources humaines, la finance, la stratégie ou encore le marketing. Il s'adresse prioritairement à un public académique, du fait de la réflexion théorique vaste et actualisée qui a été menée sur le concept étudié. Il concerne également les étudiants en gestion (niveaux Master et Doctorat) qui s'intéressent aux relations de confiance dans les disciplines de gestion, ainsi que les professionnels dans l'entreprise qui, à tous les niveaux, s'interrogent sur la question de la confiance dans les organisations (crise financière, relations inter-organisationnelles, relations entre salariés et employeurs, relation entre consommateurs et marques, etc.).

Listing 1 - 9 of 9
Sort by