Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Trade theory --- concurrentiestrategie --- concurrentieonderzoek
Choose an application
Business management --- bedrijfseconomie --- concurrentiestrategie
Choose an application
Product strategy --- innovatiemanagement --- concurrentiestrategie --- productbeleid
Choose an application
According to the management literature, firms have 3 options to stay ahead of the competition. One of them being : firms can offer customers leading-edge products or services that consistently enhance features, performance or the experience associated with those products or services. This study zooms in on companies that choose for this option. In the first part of the study you can read what it means and what it takes to be a product leader. The second part investigates to what extent product leadership can be applied to the service industry. In this part you can read 8 case studies os service companies that differentiate from their competitors throug product leadership
Product strategy --- innovatiemanagement --- concurrentiestrategie --- productbeleid --- 658.84 --- 658.51 --- productieverbetering --- productinnovaties --- productstrategie --- Concurrentiestrategie --- concurrentie --- strategie --- Productstrategie --- Productieorganisatie --- FDC. --- Flanders DC. --- Productinnovatie --- Strategisch management --- Veranderingsmanagement --- Leidinggeven --- Dienstensector --- Leiderschap --- Kostenbeheersing
Choose an application
Economic policy and planning (general) --- Trade theory --- concurrentiestrategie --- economische politiek --- India
Choose an application
jke titel : Competitive advantage : creating and sustaining superior performance
Concurrentiestrategie. --- Concurrentievoordeel. --- Strategisch management. --- Business policy --- 658 --- 658.012 --- Concurrentiestrategie --- 339.137 --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Concurrentie --- Concurrentiestrategieën --- Industrieel management --- Economie 330 --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Choose an application
concurrentiestrategie --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- merken --- strategieën --- #KVHB:Marketing --- Marketing --- Reclame --- Merkbeleid --- Merken --- Merkartikelen --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkartikel --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
'You Do You' biedt een frisse, nieuwe kijk op concurrentiestrategie in de 21ste eeuw. Vanuit recente sociologische ontwikkelingen en inzichten uit de analytische psychologie overtuigen de auteurs tot een andere kijk op branding. Merken riskeren zich immers meer en meer te verliezen in hun focus op de consument, terwijl ze die pas echt kunnen overtuigen wanneer ze trouw blijven aan hun authentieke zelf.In heldere en bezielde taal bouwen Nele Pieters en Stephanie Duval voort op de fundamenten van de concurrentiestrategie en voegen ze een originele dimensie toe aan een theorie die de voorbije decennia heeft stilgestaan. De auteurs dagen de lezer op een speelse manier uit om hun vooroordelen los te laten en geven hem tegelijkertijd de handvatten om betere keuzes te maken.Als jouw merk al zijn middelen besteedt aan het bestrijden van de concurrentie, is de oplossing niet om betere tactieken te ontwikkelen, maar wel om te kiezen voor een sterkere identiteit. 'You Do You' helpt merken en bedrijven het onrealistische verlangen om iedereen te willen aanspreken los te laten, zodat ze onweerstaanbaar kunnen worden voor de consument die er echt toe doet.Serie-ondernemers Nele Pieters en Stephanie Duval richtten strategisch adviesbureau RPPRT op om andere ondernemingen en organisaties te helpen een meer competitieve plek in te nemen in de huidige markt. Ze ontwikkelden de Community Brand Methode als een diepgravendere manier om dergelijke positionering te creëren in een veranderde wereld, waar consumenten verlangen naar een gevoel van samenhorigheid en op zoek gaan naar merken die hun identiteit kunnen versterken.https://www.adfoshop.nl/boek/9789463372206/you-do-you-en-de-juiste-mensen-zullen-je-vinden-stephanie-duval
Applied marketing --- concurrentiestrategie --- marketingstrategie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Merken --- Merk. --- Ondernemen ; concurrentie. --- Marketing ; strategieën --- Marketingstrategie --- Merk --- Financiewezen --- Marketing ; strategieën
Choose an application
658.8 --- 658.012 --- 658.82 --- Concurrentiestrategie --- Strategische marketing --- business marketing --- marketing --- marketingstrategie --- marktpositionering --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- Marketing --- marketingstrategie --- concurrentiestrategie --- #KVHA:Business roadmapping --- #KVHA:Marketing --- 658.8 --- marketingbeleid --- marketing, verkoop, distributie --- Concurrentiekracht --- Marketingstrategieën --- Concurrentiestrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|