Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
En dan nu de interne devaluatie
Year: 2009 Publisher: Wilrijk VKW Denktank

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Meso-economie en bedrijfsomgeving: een bedrijfstakanalyse
Authors: ---
ISBN: 9001573665 Year: 2000 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Sustaining competitive advantage through product innovation: how to achieve product leadership in service companies
Authors: ---
ISBN: 9789078858478 Year: 2009 Publisher: Gent Vlerick Management School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sustaining competitive advantage through product innovation : how to achieve product leadership in service companies
Authors: ---
ISBN: 9789078858478 Year: 2009 Publisher: Gent Vlerick Leuven Gent Management School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

According to the management literature, firms have 3 options to stay ahead of the competition. One of them being : firms can offer customers leading-edge products or services that consistently enhance features, performance or the experience associated with those products or services. This study zooms in on companies that choose for this option. In the first part of the study you can read what it means and what it takes to be a product leader. The second part investigates to what extent product leadership can be applied to the service industry. In this part you can read 8 case studies os service companies that differentiate from their competitors throug product leadership


Book
Being Indian : the truth about why the twenty-first century will be India's
Author:
ISBN: 0143033425 Year: 2004 Publisher: London Penguin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Concurrentievoordeel : de beste bedrijfsresultaten behalen en behouden
Author:
ISBN: 9020418874 Year: 1989 Publisher: Utrecht : Veen,


Book
Merkartikel, concurrentie en strategie.
Authors: ---
ISBN: 9026712057 Year: 1991 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
You do you : en de juiste mensen zullen je vinden
Authors: ---
ISBN: 9789463372206 Year: 2020 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'You Do You' biedt een frisse, nieuwe kijk op concurrentiestrategie in de 21ste eeuw. Vanuit recente sociologische ontwikkelingen en inzichten uit de analytische psychologie overtuigen de auteurs tot een andere kijk op branding. Merken riskeren zich immers meer en meer te verliezen in hun focus op de consument, terwijl ze die pas echt kunnen overtuigen wanneer ze trouw blijven aan hun authentieke zelf.In heldere en bezielde taal bouwen Nele Pieters en Stephanie Duval voort op de fundamenten van de concurrentiestrategie en voegen ze een originele dimensie toe aan een theorie die de voorbije decennia heeft stilgestaan. De auteurs dagen de lezer op een speelse manier uit om hun vooroordelen los te laten en geven hem tegelijkertijd de handvatten om betere keuzes te maken.Als jouw merk al zijn middelen besteedt aan het bestrijden van de concurrentie, is de oplossing niet om betere tactieken te ontwikkelen, maar wel om te kiezen voor een sterkere identiteit. 'You Do You' helpt merken en bedrijven het onrealistische verlangen om iedereen te willen aanspreken los te laten, zodat ze onweerstaanbaar kunnen worden voor de consument die er echt toe doet.Serie-ondernemers Nele Pieters en Stephanie Duval richtten strategisch adviesbureau RPPRT op om andere ondernemingen en organisaties te helpen een meer competitieve plek in te nemen in de huidige markt. Ze ontwikkelden de Community Brand Methode als een diepgravendere manier om dergelijke positionering te creëren in een veranderde wereld, waar consumenten verlangen naar een gevoel van samenhorigheid en op zoek gaan naar merken die hun identiteit kunnen versterken.https://www.adfoshop.nl/boek/9789463372206/you-do-you-en-de-juiste-mensen-zullen-je-vinden-stephanie-duval


Book
Visionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen.
Authors: ---
ISBN: 9020951572 Year: 2003 Volume: *2 Publisher: Tielt Lannoo


Book
Visionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen
Authors: ---
ISBN: 9077432027 9789074432023 Year: 2006 Publisher: Leuven LannooCampus

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by