Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Reclame --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Marketingstrategieën --- Conceptontwikkeling --- Merkstrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Theatrical science --- 765.30 --- Creatie en productie - Conceptontwikkeling --- 696 --- Kunstgeschiedenis
Choose an application
Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties. Eentje die de mens, onze leefomgeving en de planeet centraal stelt. Handboek Conceptontwikkeling introduceert een methode om waardevolle locaties te realiseren die rendement opleveren op maatschappelijk, ecologisch en economisch niveau.Aan de hand van de analogie van de liefde word je meegenomen door de drie stappen conceptanalyse, conceptcreatie en conceptrealisatie, oftewel: Verliefd, Verloofd, Gebouwd - aangevuld met vele aansprekende cases uit binnen-en buitenland, inspiratie van vakgenoten en diverse tools waarmee je zelf aan de slag kunt. Dit boek is bedoeld voor iedereen met een hart voor de plekken waar we wonen, werken, ontmoeten, ontspannen, leven; van professionals tot studenten, van projectontwikkelaars tot architecten, van beleidsmakers tot bouwers en van locatie-eigenaren tot eindgebruikers.Bron: www.acco.be
Conceptuele analyse --- Locatie --- Geografische streek --- Projectmanagement --- Conceptontwikkeling --- Stappenplan --- Ecologie --- Vastgoed --- Patrimonium --- Projectontwikkeling --- Environmental planning --- stadsontwikkeling --- stadsvernieuwing
Choose an application
Didactische handleiding voor het improviserend opvoeren van psychologiserend en politiserend toneel met niet-ervaren acteurs.
792.1 --- drama --- dramaturgie --- theater --- Dramaturgie --- Theatrical science --- 765.30 --- Creatie en productie - Conceptontwikkeling --- Dramaturgie. --- Theatrical science. --- Dramatherapie
Choose an application
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkelingBron : http://www.bol.com
7.011 --- 749.011 --- Problem Solving --- Productontwikkeling --- Conceptontwikkeling --- Ontwerpen ; concepten ; 21ste eeuw --- Ontwerpen ; creatie en inspiratie --- Kunst ; ontwerp, compositie --- Meubelkunst en design ; vormgeving, ontwerp, compositie --- Creative marketing --- Creativiteit --- Marketingbeleid --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Trendwatching --- Reclamecommunicatie --- Marketingstrategie --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
Goos Geursen --- conceptontwikkeling --- E090247.jpg --- 659.125 --- reclameboodschappen --- Beeldontwerp --- 659.1 --- 659 --- 766.01 --- publiciteit --- reclame --- Reclame --- 369.4 --- 659.113 --- advertenties --- marketing --- planning --- promotie --- verkoop --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Reclame. Public relations --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Planning en management van publiciteit --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations
Choose an application
Conceptual thinking involves adding vision to a product, service, or organisation. Content is key, as this determines the coherence of the concept. Consumers want to experience every aspect of the concept. In addition, the producer must meet the emotional and functional needs of the consumer. Therefore, while it is necessary to 'think conceptually', it is also important to 'do conceptually'; a concept must be executable (doable). 'In order to attract and bind your consumer, your concept becomes vital for your success.' 'Concept Code' guides you through every stage of bringing life to an idea in order for it to grow into a fully matured concept. It also gives insight into the importance of the consumer's mind and how this functions in to make your concept successful.This is a practical guide to effectively improve ideas, policies, products, and services. Ideal for all professionals in any field of industry and governmental organisation.Bron : http://www.bol.com
Product design --- Industrial design --- Design --- Creative ability --- Problem solving --- conceptueel design --- 770.6 --- 415.4 --- Creatief denken --- 7.011 --- 749.011 --- Problem Solving --- Produktontwikkeling --- Ontwerpen ; creatie en inspiratie --- Ontwerpen ; concepten ; 21ste eeuw --- Conceptontwikkeling --- Creation (Literary, artistic, etc.) --- Design, Industrial --- Mechanical drawing --- New products --- Commercial products --- Methodology --- Psychology --- Decision making --- Executive functions (Neuropsychology) --- Creativeness --- Creativity --- Ability --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- algemene psychologie, hogere geestelijke functies (oa. leren, kennen, denken, begaafdheid, fantasie, geheugen, leerpsychologie) --- Kunst ; ontwerp, compositie --- Meubelkunst en design ; vormgeving, ontwerp, compositie --- Design and construction --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Consumentenpsychologie
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|