Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (5)

LUCA School of Arts (4)

AP (2)

EHC (2)

KBR (2)

UAntwerpen (2)

UGent (2)

Hogeschool Gent (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

More...

Resource type

book (7)


Language

Dutch (7)


Year
From To Submit

2022 (1)

2016 (1)

2014 (2)

2013 (1)

2001 (1)

More...
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Concepting : het managen van conceptmerken in het communicatiegeoriënteerde tijdperk
Author:
ISBN: 9789055012947 Year: 2014 Publisher: Amersfoort BBNC Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Van den vos, een fotoboek
Authors: ---
ISBN: 9789076734316 Year: 2014 Publisher: Antwerpen Toneelhuis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek conceptontwikkeling : in 3 stappen naar waardevolle locaties : verliefd, verloofd, gebouwd
Author:
ISBN: 9789401486866 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties. Eentje die de mens, onze leefomgeving en de planeet centraal stelt. Handboek Conceptontwikkeling introduceert een methode om waardevolle locaties te realiseren die rendement opleveren op maatschappelijk, ecologisch en economisch niveau.Aan de hand van de analogie van de liefde word je meegenomen door de drie stappen conceptanalyse, conceptcreatie en conceptrealisatie, oftewel: Verliefd, Verloofd, Gebouwd - aangevuld met vele aansprekende cases uit binnen-en buitenland, inspiratie van vakgenoten en diverse tools waarmee je zelf aan de slag kunt. Dit boek is bedoeld voor iedereen met een hart voor de plekken waar we wonen, werken, ontmoeten, ontspannen, leven; van professionals tot studenten, van projectontwikkelaars tot architecten, van beleidsmakers tot bouwers en van locatie-eigenaren tot eindgebruikers.Bron: www.acco.be


Book
Dramatiseren : van idee tot voorstelling
Authors: --- ---
ISBN: 9064031851 9789064031854 Year: 2001 Publisher: Leuven Van Halewyck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Didactische handleiding voor het improviserend opvoeren van psychologiserend en politiserend toneel met niet-ervaren acteurs.


Book
Conceptdenken : van slapend naar levend : basis - praktijk - tools
Authors: ---
ISBN: 9789063693206 9063693206 Year: 2013 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkelingBron : http://www.bol.com


Book
Een hazewind op gympen : conceptontwikkeling in de reclame
Authors: ---
ISBN: 9020720023 Year: 1990 Publisher: Leiden Antwerpen Stenfert Kroese Uitgevers


Book
Concept code : how to create meaningful concepts
Authors: ---
ISBN: 9789063694326 9063694326 Year: 2016 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Conceptual thinking involves adding vision to a product, service, or organisation. Content is key, as this determines the coherence of the concept. Consumers want to experience every aspect of the concept. In addition, the producer must meet the emotional and functional needs of the consumer. Therefore, while it is necessary to 'think conceptually', it is also important to 'do conceptually'; a concept must be executable (doable). 'In order to attract and bind your consumer, your concept becomes vital for your success.' 'Concept Code' guides you through every stage of bringing life to an idea in order for it to grow into a fully matured concept. It also gives insight into the importance of the consumer's mind and how this functions in to make your concept successful.This is a practical guide to effectively improve ideas, policies, products, and services. Ideal for all professionals in any field of industry and governmental organisation.Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 7 of 7
Sort by