Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Cd-rom. --- Computerspellen. --- Kunstgeschiedenis. --- Manuele expressie --- Van Gogh. --- Basisonderwijs.
Choose an application
kunst --- kunstgeschiedenis --- interactieve spelletjes --- 700.1 --- Encyclopedie --- Kunst --- Cd-rom --- Computerspellen --- Kunstgeschiedenis --- Manuele expressie --- basisonderwijs --- Cd-rom. --- Computerspellen. --- Kunstgeschiedenis. --- basisonderwijs. --- Basisonderwijs.
Choose an application
Voor veel jongens en meisjes is gamen een belangrijke bezigheid. Ze vinden het leuk en kunnen er veel van leren. Maar soms kan gamen tot problemen leiden. Ouders hebben meestal alleen over de risico's van gamen gehoord en weten niet goed hoe ze hun kinderen hierin moeten opvoeden. Gamen hoeft echter niet tot problemen te leiden en ouders kunnen prima leren hoe ze hun kinderen bij het gamen kunnen begeleiden. Kinderen zijn enorm weerbaar, ze kunnen een hoop aan en genieten ervan om nieuwe dingen te ontdekken. (Bron: covertekst)
games --- computerspellen --- internetverslaving --- internet --- jongeren --- 433.6 --- Computerspellen --- 103447.jpg --- Computerspelen --- 433.5 --- Audiovisuele opvoeding --- Mediaopvoeding --- Ouders --- Kinderen --- Internet --- Opvoeding en onderwijs --- Ouder-kindrelatie --- Relatie ouder - kind --- Computerspel --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Gesprek --- Opvoeding --- Onderwijs
Choose an application
Spelend leren zit in onze genen. Door het leren te combineren met spelen, wordt leren niet alleen effectiever, maar ook veel plezieriger. Serious Gaming is dan ook een buitengewoon krachtige ondersteuning bij veranderingstrajecten, kennisoverdracht en leerinterventies. 'Serious Gaming. Leren door te ervaren' geeft een dwarsdoorsnede van wat er anno 2014 gaande is in de wereld van Serious Gaming. Veertien professionals uit het veld, van ontwikkelaars en trainers tot adviseurs, lichten de principes toe en geven voorbeelden uit de praktijk. Onder de vlag van 'Serious Gaming' behandelt dit boek business-simulaties, gamification, applied gaming en business games in digitale of analoge vorm. De diversiteit van de hoofdstukken illustreert de veelkleurigheid van het fenomeen. Toch zijn ze allemaal opgebouwd rond dezelfde kern: het spectaculaire rendement dat 'leren door te ervaren' oplevert.
Personnel management --- levenslang leren --- spelen --- Ervaringsleren --- Spelend leren --- Spelen --- Computerspellen --- Competentiemanagement --- 367.2 --- Jeux Spelen --- Apprentissage Leerproces
Choose an application
Video games --- History. --- #SBIB:309H17 --- History --- Computer- en videogames --- 527.4 --- game --- game design --- video games --- computerspellen --- gamen --- videospellen --- gamegeschiedenis --- 20ste eeuw --- Gamegeschiedenis
Choose an application
Smart trainers know that games and activities can involve adults in learning like no other instructional method and no one knows more about games than Sivasailam "Thiagi" Thiagarajan. In this must-have resource, Thiagi shows you how to customize more than thirty different kinds of games -- games that fit the circumstances perfectly and that can be designed in mere minutes.
Computerspellen. --- Computerondersteund onderwijs. --- Permanente vorming. --- 371.694 --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs
Choose an application
Sociology of culture --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- games --- computerspellen --- computergrafiek --- kunst en technologie --- designtheorie --- animatie --- nieuwe media --- cocreativiteit --- 791.5 --- 766.02
Choose an application
As the videogame industry has grown up, the need for better stories and characters has dramatically increased, yet traditional screenwriting techniques alone cannot equip writers for the unique challenges of writing stories where the actions and decisions of a diverse range of players are at the centre of every narrative experience. Game Writing: Narrative Skills for Videogames was the first book to demystify the emerging field of game writing by identifying and explaining the skills required for creating videogame narrative.Through the insights and experiences of professional game writers, this revised edition captures a snapshot of the narrative skills employed in today's game industry and presents them as practical articles accompanied by exercises for developing the skills discussed. The book carefully explains the foundations of the craft of game writing, detailing all aspects of the process from the basics of narrative to guiding the player and the challenges of nonlinear storytelling. Throughout the book there is a strong emphasis on the skills developers and publishers expect game writers to know.This second edition brings the material up to date and adds four new chapters covering MMOs, script formats, narrative design for urban games, and new ways to think about videogame narrative as an art form. Suitable for both beginners and experienced writers, Game Writing is the essential guide to all the techniques of game writing. There's no better starting point for someone wishing to get into this exciting field, whether they are new game writers wishing to hone their skills, or screenwriters hoping to transfer their skills to the games industry.
Video games --- Authorship. --- 527 --- game design --- video games --- computerspellen --- game --- Games --- scenario --- scenarioschrijven --- Scenarioschrijvers --- Authorship --- informatica - specifieke toepassingen --- Video games - Authorship.
Choose an application
Veel jongeren met autisme voelen zich aangetrokken tot technologie, computers en games. De wereld van nulletjes en eentjes is immers voorspelbaar en helder en technologie luistert in principe altijd naar jouw commandos. De sociale wereld is voor mensen met autisme veel complexer.Ouders en begeleiders maken zich vaak zorgen over die passie voor technologie en dan met name voor het gamen. Hoe ondersteun je een kind met autisme in het vinden van een balans tussen enerzijds de plezierige en veilige wereld van het gamen en anderzijds het oefenen van vaardigheden in de sociale wereld?Doel van dit boek is om ouders en hulpverleners houvast te bieden bij het begeleiden van kinderen en jongeren met autisme die games spelen naar een goede balans tussen het gamen en andere activiteiten en verantwoordelijkheden. Zij vinden in dit boek achtergrondinformatie, praktische adviezen en ervaringsverhalen."Gamen en autisme" is tot stand gekomen door gesprekken te voeren met deskundigen, maar vooral ook door te luisteren naar ervaringen uit de eerste hand: de verhalen van gamers met autisme en hun ouders. De auteurs hebben hiervoor tientallen interviews gehouden en een aantal enquáªtes uitgezet, die door ruim 500 respondenten met opvallend veel toewijding zijn ingevuld.Onderdeel van het boek is de Toolkit Gezond Gamen, een verzameling activiteiten en opdrachten die je als gamende jongere met autisme in zes weken doorloopt. Doel is het gamen een gezonde(re) plek te geven in het dagelijkse leven. De opdrachten worden gedaan met een helper. Dat kan een ouder, verzorger of begeleider zijn. De inhoud is zodanig samengesteld dat deze begeleider geen deskundige of professional hoeft te zijn om ermee te werken. Bij de opdrachten horen formulieren die als afdrukbaar bestand beschikbaar zijn op de website.
Orthopedagogics --- games --- autisme --- kinderen --- 433.5 --- 462.4 --- computerspellen --- Computerspelen --- verslaving --- Audiovisuele opvoeding --- Autistische kinderen --- 616.2 --- Autisme --- Gamen --- Kinderen --- autismespectrumstoornis (ASS) --- Gaming --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Autismespectrumstoornis
Choose an application
Max speelt alleen nog computerspelletjes: thuis, met vrienden of op straat. Lili vindt dat hij gameverslaafd is. Zal Max moeder hem die spelletjes uiteindelijk verbieden? Dit boekje van Max en Lili gaat over computerspelletjes en over de virtuele wereld waarin we kunnen wegdromen en alles mogelijk lijkt. Het toont ook het gevaar van er niet meer mee te kunnen stoppen, de angst die we voor de echte wereld kunnen hebben en het belang van tijd vrij te maken voor avonturen in het echte leven!
Prentenboek
---
Strip
---
Computerspellen
---
Kinderen
---
Verslaafd zijn
---
Angst
---
Games
---
478.8
---
Sociaal-emotionele opvoeding
---
Fiction
---
Stripverhalen
---
Computerspelen
---
Verslaving
---
Jeugdboeken 07-09 jaar
---
genre-thema"">
Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|