Listing 1 - 10 of 245 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Mass communications
Choose an application
Choose an application
Een standaardwerk voor het vakgebied! Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik. Communicatie Handboek is een standaardwerk. Al meer dan 100.000 studenten uit Nederland en Vlaanderen zijn met het boek opgeleid! In dit handboek komen marketing- communicatie, corporate en interne communicatie uitgebreid aan bod. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, communicatie bij veranderingen, social media en contentstrategie. Het boek legt steeds een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst. In deze zesde, grondig gewijzigde editie is online communicatie verder volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over gedragsverandering en communicatie en een hoofdstuk over newsroom dat gaat over een proactieve benadering van de media.
Mass communications --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen
Choose an application
Christian theology --- theologie --- communicatiewetenschappen
Choose an application
Mass communications --- begrippen --- communicatiewetenschappen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Journalism --- media --- perswetenschappen --- communicatiewetenschappen
Choose an application
Communicatievaardigheden. --- Communicatiewetenschappen. --- Mondelinge communicatie.
Choose an application
communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Mass communications --- Semiotics
Listing 1 - 10 of 245 | << page >> |
Sort by
|