Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Denken over dienstverlening : over facilitaire diensten en hun veranderende rol in de primaire bedrijfsprocessen.
Author:
ISBN: 9026725442 9789026725449 Year: 1997 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Leerboek financieel recht
Authors: --- ---
ISBN: 9789493199187 9493199185 Year: 2021 Publisher: Nijmegen Ars Aequi Libri

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Dit Ars Aequi Leerboek Financieel Recht heeft tot doel het financieel recht op een voor rechtenstudenten begrijpelijke manier te bespreken. Het boek richt zich primair op rechtenstudenten in de masterfase, maar is ook geschikt voor andere rechtenstudenten en afgestudeerde juristen die voor het eerst in aanraking komen met het financieel recht. Het uitgangspunt van dit leerboek is dat de lezer de financiële praktijk nog niet echt kent. Daarom wordt aan de hand van voorbeelden steeds duidelijk gemaakt wat voor entiteiten of activiteiten worden gereguleerd en waarom ze worden gereguleerd. Steeds wordt enkel de hoofdlijn geschetst, met de nodige concrete verwijzingen naar regelgeving en rechtspraak en enkele verwijzingen naar literatuur, zodat lezers die dat willen verder kunnen graven. In dit leerboek is gekozen voor een ruime definitie van financieel recht: de publiekrechtelijke én privaatrechtelijke regulering van de financiële sector en de daarop actieve spelers, zoals banken, verzekeraars, pensioenfondsen, beleggingsondernemingen en beleggingsinstellingen." --


Book
Jurisprudentie financieel recht 1968-2018
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789492766434 9492766434 Year: 2018 Publisher: Nijmegen : Ars Aequi Libri,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le triangle clients : les clients difficiles n'existent pas
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401449960 Year: 2017 Publisher: Louvain Lannoo campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Les clients n'acceptent plus que leurs besoins soient ignorés. Et par conséquent, ils se retrouvent trop souvent qualifiés de « clients difficiles ». Le Triangle clients offre un modèle simple et reconnaissable par tous pour créer une relation durable avec les clients. Vous développez votre sensibilité aux signaux et aux besoins du client et vous disposez d'outils concrets pour y répondre de manière flexible. Le modèle présenté dans ce livre fera également l'effet d'un miroir sur vos forces et sur les pièges à éviter.


Periodical
International journal of nonprofit & voluntary sector marketing
ISSN: 14654520 Publisher: Place of publication unknown


Periodical
International journal of nonprofit and voluntary sector marketing.
ISSN: 1479103X 14654520 Year: 1999 Publisher: [London] ; [Birmingham, Ala.] : [Chichester, W. Sussex, UK] : Henry Stewart Publications, John Wiley & Sons, Ltd.

Listing 1 - 6 of 6
Sort by