Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Convergencias - Divergencias : Aproximación a la reciente escena artistica en Canarias
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 8489152322 Year: 1999 Publisher: Las Palmas : Centro Atlantico de Arte Moderno,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Amat, Margarita ; AMP Arquitectos (Artengo, menis y pastrana) ; Bastista, Juan Carlos ; Beltrán, Karina ; Blancas, Julio ; Brito, Sergio ; Caballero, Javier ; Carrillo, Ramiro ; Castillo, Antonio del ; Castro, Sema ; Cólogan, Carmen ; Coyote, José ; Diaz, Domingo ; Drago, David ; Durango, Miriam ; Espino, Juan ; Galarza, Elena ; Gherardi, Laura ; Jorge, Gilberto & ; Godoy, José Rosario ; Gonzalez, Gregorio ; González, Manuel ; Gopar, Juan ; Hahn, Hildegard ; Hernandez, Agustin ; Herrera, Guenda ; Herrera, José ; Larraz, Fernando ; Lirio, José ; Sicilia, José Arturo Martin y Javier ; Matallana, Carlos ; Naranjo, Francis ; Navarro, Luis ; Ortega, José Ortega y Miguel Angel ; Ortuno, Gabriel ; Palenzuela, Santiago ; Tabares de Nava, Leopoldo ; Palerm, Juan Manuel ; Palmero, Luis ; Perez Navarro, José Luis ; Pons, Miguel ; Pranyko, Stipo ; Rodiles, Pilar ; Rosa, Jesús de la ; Ruano, Orlando ; Ruiz, José ; Sosa, Luis ; Soto, Magnolia ; Torrens, Néstor ; Yaeger, Eileen


Book
El Indigenismo en diálogo : Canarias - América 1920 - 1950.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Blas, Camilo ; Camino Brent, Enrique ; Codesido Y Estenós, Julia ; Dosamantes, Francisco ; Egas, Camilo ; Fleitas, Plácido ; Galecio, Galo ; Goitia, Francisco ; Guayasamin Calero, Oswaldo ; Guerrero, José ; Guzmán de Rojas, Cecilio ; Kingman Riofrio, Eduardo ; León Donoso, Pedro ; Mena Franco, Bolivar ; Mérida, Carlos ; Monzón, Felo ; Nuñes del Prado, Marina ; Oramas, Jorge ; Orozco, José Clemente ; Paredes, Diógenes ; Rimsa, Juan ; Rivera, Diego ; Sabogal Diéguez, José ; Santana Diaz, Santiago ; Siqueiros, David Alfaro ; Tejada, Leonardo ; Wallpher, Luis ; Zalce, Alfredo ; Reza Prudencio, Jorge de la


Book
El folklore musical de El Hierro
Author:
Year: 1989 Publisher: [s.l.] : Excmo. Cabildo Insular de El Hierro : Centro de la Cultura Popular Canaria,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Tenerife en de Canarische Eilanden
Authors: ---
ISBN: 9789401422079 Year: 2015 Publisher: Tielt : Lannoo,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Guía de las aves de España : Península, Baleares y Canarias
Authors: ---
ISBN: 8487334261 Year: 2001 Publisher: Barcelona : Lynx,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Vogels --- Balearen --- Gidsen. --- Canarische Eilanden --- Spanje


Map
To Baron Leopold von Buch, member of the Academies of Berlin, London, Paris, Amsterdam, St Petersburgh, &c. &c. &c. in acknowledgement of the benefit, derived from his excellent survey of most of the Canary islands, this chart, intended as a directory for sailing through & along this archipelago, derived from observations made by officers of the royal Prussian Mercantile Navy, and also from original journals of various Hanseatic navigators of Hamburgh, is inscribed by his faithful and most obliged Henry Berghaus, Potsdam 8th May 1838 : drawn and engraved in the office of the School of Geographical Art in Potsdam
Authors: --- ---
Year: 1844 Publisher: Potsdam published by the same office

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Noticias de la historia de Canarias
Authors: --- ---
ISBN: 8439000952 Year: 1981 Publisher: Madrid Cupsa

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Canarias
Authors: --- --- ---
ISBN: 8470753037 8427980205 9788470753039 Year: 1984 Volume: vol *13 Publisher: Barcelona Noguer


Dissertation
El Patrimonio de Tenerife Ejercicios de autoaprendizaje en Adobe Captivate
Authors: ---
Year: 2009 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doelstelling: Het doel van deze scriptie is het ontwerpen van een zelfstudiepakket op cd-rom die een overzicht biedt van het cultureel erfgoed van Tenerife. De scriptie bestaat uit 2 delen: een inleiding en een cd-rom. De inleiding legt de nadruk op hoe de cd-rom stap voor stap tot stand is gekomen en hoe de geconsulteerde bronnen het best gebruikt worden. De cd-rom is onderverdeeld in 4 hoofdstukken bestaande uit telkens 10 meerkeuzevragen. De hoofdstukken behandelen telkens een ander thema, hetzij: natuur, cultuur, gastronomie en feesten. Na elke vraag is er een feedback voorzien. Deze cd-rom is geschikt voor zowel studenten als toeristen die over een gevorderde kennis van het Spaans beschikken. Middelen of methode: Het creëren van een zelfstudiepakket gebeurde in 4 stappen: 1. Het verzamelen van informatie door middel van bronnenonderzoek: boeken, reisgidsen, artikels, reportages, brochures, foto's en beeldmateriaal. 2. De gevonden informatie met elkaar vergelijken. 3. Het verwerken van de informatie: opstellen van de inleiding, vragen, keuzemogelijkheden en feedback. 4. Het ontwerpen van de cd-rom in Adobe Captivate. Resultaten: Een interactieve cd-rom die door het gebruik van hyperlinks en foto's een actueel licht werpt op het erfgoed van Tenerife. Door telkens na de vraag feedback aan te bieden, blijft de gebruiker zonder twijfels achter en krijgt hij zo een correct overzicht van wat Tenerife allemaal te bieden heeft.


Book
Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced
Authors: ---
ISBN: 9780230230736 Year: 2009 Publisher: London : Palgrave Macmillan,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How will places continue to compete for the attention of potential investors, migrant workers, traders, students or tourists in an overcrowded, globalised and increasingly online market? This book provides a new perspective on the subject of Place Branding. In particular, it capitalizes on gaps across the virtual and physical global economy and builds a comprehensive and structured overview of the relevant principles, philosophies, fundamentals and models. Beyond logos and slogans, spin and gloss, it links concepts of place identity, projected image, product offering, consumption experience and perceived image in full coverage and in an orderly, theoretically modelled manner, dividing the book into relevant parts and chapters. Each part consists of a theoretical chapter and relevant research based case studies. A unique, recurring and scrupulously analyzed, best-practice, signature case study is Dubai, but also examined are Flanders (Belgium), Florida, Morocco and Singapore, the Canary Islands, The Netherlands (and its province of Zeeland), and Wales. The concluding part of the book then provides a practical, but comprehensive model that guides practitioners, students and researchers in the application of place branding.

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by