Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Amat, Margarita ; AMP Arquitectos (Artengo, menis y pastrana) ; Bastista, Juan Carlos ; Beltrán, Karina ; Blancas, Julio ; Brito, Sergio ; Caballero, Javier ; Carrillo, Ramiro ; Castillo, Antonio del ; Castro, Sema ; Cólogan, Carmen ; Coyote, José ; Diaz, Domingo ; Drago, David ; Durango, Miriam ; Espino, Juan ; Galarza, Elena ; Gherardi, Laura ; Jorge, Gilberto & ; Godoy, José Rosario ; Gonzalez, Gregorio ; González, Manuel ; Gopar, Juan ; Hahn, Hildegard ; Hernandez, Agustin ; Herrera, Guenda ; Herrera, José ; Larraz, Fernando ; Lirio, José ; Sicilia, José Arturo Martin y Javier ; Matallana, Carlos ; Naranjo, Francis ; Navarro, Luis ; Ortega, José Ortega y Miguel Angel ; Ortuno, Gabriel ; Palenzuela, Santiago ; Tabares de Nava, Leopoldo ; Palerm, Juan Manuel ; Palmero, Luis ; Perez Navarro, José Luis ; Pons, Miguel ; Pranyko, Stipo ; Rodiles, Pilar ; Rosa, Jesús de la ; Ruano, Orlando ; Ruiz, José ; Sosa, Luis ; Soto, Magnolia ; Torrens, Néstor ; Yaeger, Eileen
Choose an application
Blas, Camilo ; Camino Brent, Enrique ; Codesido Y Estenós, Julia ; Dosamantes, Francisco ; Egas, Camilo ; Fleitas, Plácido ; Galecio, Galo ; Goitia, Francisco ; Guayasamin Calero, Oswaldo ; Guerrero, José ; Guzmán de Rojas, Cecilio ; Kingman Riofrio, Eduardo ; León Donoso, Pedro ; Mena Franco, Bolivar ; Mérida, Carlos ; Monzón, Felo ; Nuñes del Prado, Marina ; Oramas, Jorge ; Orozco, José Clemente ; Paredes, Diógenes ; Rimsa, Juan ; Rivera, Diego ; Sabogal Diéguez, José ; Santana Diaz, Santiago ; Siqueiros, David Alfaro ; Tejada, Leonardo ; Wallpher, Luis ; Zalce, Alfredo ; Reza Prudencio, Jorge de la
Choose an application
Spanje --- Canarische Eilanden --- El Hierro
Choose an application
Guidebooks --- Canarische eilanden --- Tenerife --- Reisgidsen.
Choose an application
Vogels --- Balearen --- Gidsen. --- Canarische Eilanden --- Spanje
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Art, Spanish --- Canary Islands --- Civilization --- Description and travel --- Canaries (îles) --- Canarische eilanden. --- Art, Spanish - Canary Islands --- Canary Islands - Civilization --- Canary Islands - Description and travel
Choose an application
Doelstelling: Het doel van deze scriptie is het ontwerpen van een zelfstudiepakket op cd-rom die een overzicht biedt van het cultureel erfgoed van Tenerife. De scriptie bestaat uit 2 delen: een inleiding en een cd-rom. De inleiding legt de nadruk op hoe de cd-rom stap voor stap tot stand is gekomen en hoe de geconsulteerde bronnen het best gebruikt worden. De cd-rom is onderverdeeld in 4 hoofdstukken bestaande uit telkens 10 meerkeuzevragen. De hoofdstukken behandelen telkens een ander thema, hetzij: natuur, cultuur, gastronomie en feesten. Na elke vraag is er een feedback voorzien. Deze cd-rom is geschikt voor zowel studenten als toeristen die over een gevorderde kennis van het Spaans beschikken. Middelen of methode: Het creëren van een zelfstudiepakket gebeurde in 4 stappen: 1. Het verzamelen van informatie door middel van bronnenonderzoek: boeken, reisgidsen, artikels, reportages, brochures, foto's en beeldmateriaal. 2. De gevonden informatie met elkaar vergelijken. 3. Het verwerken van de informatie: opstellen van de inleiding, vragen, keuzemogelijkheden en feedback. 4. Het ontwerpen van de cd-rom in Adobe Captivate. Resultaten: Een interactieve cd-rom die door het gebruik van hyperlinks en foto's een actueel licht werpt op het erfgoed van Tenerife. Door telkens na de vraag feedback aan te bieden, blijft de gebruiker zonder twijfels achter en krijgt hij zo een correct overzicht van wat Tenerife allemaal te bieden heeft.
Acrobat. --- Adobe Captivate. --- Bronnenonderzoek. --- Canarische Eilanden. --- Cd-rom. --- E-learning. --- Erfgoed. --- Multiple-choice. --- Studie in de (vreemde)taalverwerving – oefeningen voor cultuurverwerving. --- Tenerife. --- Zelfstudie.
Choose an application
How will places continue to compete for the attention of potential investors, migrant workers, traders, students or tourists in an overcrowded, globalised and increasingly online market? This book provides a new perspective on the subject of Place Branding. In particular, it capitalizes on gaps across the virtual and physical global economy and builds a comprehensive and structured overview of the relevant principles, philosophies, fundamentals and models. Beyond logos and slogans, spin and gloss, it links concepts of place identity, projected image, product offering, consumption experience and perceived image in full coverage and in an orderly, theoretically modelled manner, dividing the book into relevant parts and chapters. Each part consists of a theoretical chapter and relevant research based case studies. A unique, recurring and scrupulously analyzed, best-practice, signature case study is Dubai, but also examined are Flanders (Belgium), Florida, Morocco and Singapore, the Canary Islands, The Netherlands (and its province of Zeeland), and Wales. The concluding part of the book then provides a practical, but comprehensive model that guides practitioners, students and researchers in the application of place branding.
Place marketing --- Place marketing. --- Tourism --- Markenartikel --- Standortmarketing --- Marketing --- Place branding --- Marketing. --- 351 beleid --- (649) Canarische eilanden --- .001.3 identificatie --- (64) Marokko --- (492) Nederland --- 658.82 promotie --- (1-21) steden --- (493.1) Vlaanderen --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Marketingcommunicatie --- #KVHA:Place branding --- #KVHA:Marketing --- #KVHA:Toerisme --- #KVHA:Identiteit --- Markenartikel. --- Standortmarketing. --- Place branding. --- Holiday industry --- Operators, Tour (Industry) --- Tour operators (Industry) --- Tourism industry --- Tourism operators (Industry) --- Tourist industry --- Tourist trade --- Tourist traffic --- Travel industry --- Visitor industry --- Service industries --- National tourism organizations --- Travel --- Boosterism (Place promotion) --- Destination marketing --- Place promotion --- Placemarketing --- Publicity --- Economic aspects --- Marketing sectoriel
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|