Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
CLIL (Content and Language Integrated Learning) is dé belangrijkste onderwijsvernieuwing van de laatste jaren. Dit houdt in dat een deel van de leerstof in een vreemde taal wordt aangeboden. Dit boek laat zien welke principes hieraan ten grondslag liggen, hoe het komt dat leerlingen hierdoor betere resultaten behalen, en hoe je als leraar je didactische praktijk hierop afstemt. Lesopbouw, bepalen van doelen, scaffolding, feedback en evaluatie, multimodale input, actief leren, ..., de auteurs gaan op al deze topics dieper in.
CLIL --- taalverwerving (ler) --- meertaligheid --- content and language integrated learning --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- Taalverwerving --- evaluatie (onderwijs) --- actief leren --- feedback --- 456.2 --- Meertaligheid --- Taal en letterkunde; overige talen --- 378.6/6 --- 737 Leerprogramma's --- Teaching methods --- Education --- Languages --- PXL-Education 2017 --- onderwijs --- didactiek van de talen --- CLIL - Content and Language Integrated Learning --- tweetalig onderwijs --- taalbeleid --- talenonderwijs --- Taalvaardigheid ; secundair onderwijs --- Vreemdetalenonderwijs ; secundair onderwijs --- Didactics of Dutch --- Primary education --- Secondary education --- vreemdetalenonderwijs --- didactiek --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Language arts --- Correlation with content subjects
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|