Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Reizen (werkwoord) --- Bezienswaardigheid --- Slapen --- Jeugdpoëzie
Choose an application
Londen --- Groot-Brittannië --- Plattegrond --- Bezienswaardigheid
Choose an application
België --- Dorpen --- Wandelsport --- Bezienswaardigheden --- Regional documentation --- Belgium --- Dorp --- Wandelen --- Bezienswaardigheid
Choose an application
Maak een reis om de wereld en maak kennis met de meest unieke en verbazingwekkende bezienswaardigheden op aarde! De spelers moeten de beroemde wonderen herkennen en in het juiste werelddeel plaatsen. Als dat niet meteen lukt, word je geholpen met een paar aanwijzingen!(http://games.tactic.net/nl/tuote/wonderen-van-de-wereld-kaarspel/)
Aardrijkskunde --- Wereld --- Wereldkaart --- Wereldwonder --- Land- en volkenkunde --- Bezienswaardigheid --- Toerisme --- Werelddeel --- Monument
Choose an application
De herziening van 'Aardrijkskunde en didcatiek 2' heeft geresulteerd in een Bronnenboek met een geheel nieuwe opzet : eigentijds, flexibel, interactief en full-colour. De belangrijkste kenmerken ervan zijn : -thema's worden niet alleen vanuit de ruimtelijke dimensie benaderd, ook economische, sociale, politieke, culturele, natuurlijke en historische dimensies worden belicht ; -door de koppeling aan een cd-rom met toetsmateriaal, leerroutes en verwerkingsopdrachten kan de pabo-student de leerstof voor het overgrote deel zelfstandig verwerken en zijn vorderingen volgen en evalueren. Cd-rom bij het gelijknamige boek. De herziening van Aardrijkskunde en didactiek2 heeft geresulteerd in een Bronnenboek met een geheel nieuwe opzet: eigentijds, flexibel, interactief en full-colour. De belangrijkste kenmerken van het Bronnenboek zijn: thema's worden niet alleen vanuit de ruimtelijke dimensie benaderd, ook economische, sociale, politieke, culturele, natuurlijke en historische dimensies worden belicht; door de koppeling aan een cd-rom met toetsmateriaal, leerroutes en verwerkingsopdrachten kan de pabo-student de leerstof voor het overgrote deel zelfstandig, eventueel op basis van deficiënties, verwerken en zijn vorderingen volgen en evalueren. Uitgangspunt vormen enerzijds de kerndoelen basisonderwijs, anderzijds is de leerstof gebaseerd op het eindniveau van de basisvorming, waardoor de toekomstige leerkracht voldoende boven het niveau van het basisonderwijs komt te staan. Bronnenboek en cd-rom zijn opggebouwd rondom een geografische zienswijze die uitgaat van de route waarnemen, beschrijven, verklaren, generaliseren en waarderen. eenheldere studentgerichte structuur maakt het Bronnenboek geschikt voor diverse onderwijsvormen. (Bron: covertekst)
Frans --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Frankrijk --- Gerecht (voedsel) --- Voeding --- Wallonië --- Bezienswaardigheid --- Toerisme --- Schooltaal --- Klas --- Grammatica --- Kaart (geografie) --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Avec ce jeu de 7 familles qui se méritent, vous allez jouer mais aussi apprendre des choses et tester vos connaissances tout en jouant. 7 familles de 5 cartes, 70 questions à se poser à tour de rôle et à dégainer en voiture, à la plage, au coin du feu, à l'apéro...Quelle(s) famille(s) allez-vous remporter? Répondez déjà à ces questions pour voir MUSÉES : En quoi L'Ermitage est-il le plus grand musée du monde?...TOURS : Qui a grimpé ''Empire State Building à mains nues?...CHÂTEAUX : La Cité interdite était-elle interdite aux enfants pas sages?...PONTS : Que franchit le Viaduc de Millau?...MERVEILLES DU MONDE : Dans quel pays se situe l'île de Pâques?...LIEUX MYSTÉRIEUX : Qui de Lassie, Sissi ou Nessie hante le LochNess?...SPIRITUALITÉ : Que glisse-ton entre les pierres du Mur des Lamentations?...Allez allez, vous ne savez pas répondre à tous ces exemples non?... il n'y a plus qu'à découvrir toutes les autres questions en famille.(https://www.minus-editions.fr/accueil/134-super-endroits-jeu-de-7-familles-qui-se-meritent-3760024990189.html#/langue-francais)
Frans --- Vragen stellen --- Mondelinge taalvaardigheid --- Spreken --- Aardrijkskunde --- Toerisme --- Cultuur --- Bezienswaardigheid --- Didactics of biology --- Didactics of secundary education --- biologie --- Biology --- Teaching --- education
Choose an application
De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.
Wereldoriëntatie --- Aardrijkskunde --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Coöperatief leren --- Begrijpend lezen --- Verhalend ontwerpen --- Nederland --- Bezienswaardigheid --- Toerisme --- Sociaal-economische beschrijving --- Sociale aardrijkskunde --- Geopolitiek --- Cultuur
Choose an application
De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.
Wereldoriëntatie --- Aardrijkskunde --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Coöperatief leren --- Begrijpend lezen --- Verhalend ontwerpen --- Nederland --- Bezienswaardigheid --- Toerisme --- Sociaal-economische beschrijving --- Sociale aardrijkskunde --- Geopolitiek --- Cultuur
Choose an application
De voornaamste doelstelling van Vakken vol verhalen is dat (meertalige leerlingen) in de midden- en bovenbouw van het basisonderwijs in staat zijn om strategieën en vaardigheden van begrijpend lezen in te zetten bij het lezen van informatieve teksten bij wereldoriëntatie. Nevendoelstellingen zijn dat de leerlingen de lesstof van wereldoriëntatie beter begrijpen, dat ze beter in staat zijn om begrijpend te lezen en dat ze hun woordenschat uitbreiden.
Wereldoriëntatie --- Aardrijkskunde --- Lager onderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Coöperatief leren --- Begrijpend lezen --- Verhalend ontwerpen --- Nederland --- Bezienswaardigheid --- Toerisme --- Sociaal-economische beschrijving --- Sociale aardrijkskunde --- Geopolitiek --- Cultuur
Choose an application
Van kamperen in Luxemburg tot het bezoeken van een kasteel in Antwerpen. Reis door België en ontdek de vele steden en bezienswaardigheden van ons buurland! Laat leerlingen het land verkennen en verbeter spelenderwijs hun topografische kennis. En dat terwijl ze leren programmeren!https://b-bot.nl/b-bot-belgie-mat
STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Programmeren --- Motorische ontwikkeling --- Kritisch denken --- Seriëren --- Probleemoplossend denken --- Wiskunde --- Computationeel denken --- Logisch denken --- Ruimtelijk inzicht --- België --- Kaart (geografie) --- Bezienswaardigheid
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|