Listing 1 - 10 of 58 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Bewegingsleer (fysica) --- Materiaalkunde --- Tegenstelling --- Drijven --- Zinken --- Water
Choose an application
Fysica --- Ballet --- Bewegingsleer (fysiologie) --- Bewegingsleer (fysica) --- Mechanica --- Dans --- Biofysica --- Bewegingsanalyse
Choose an application
Fysica --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Bewegingsleer (fysica) --- Energie --- Thermodynamica --- Gaswet
Choose an application
Onderzoek (wetenschap) --- 3e graad secundair onderwijs --- Verkeer --- Veiligheid --- Fysica --- Energie --- Kracht (fysica) --- Bewegingsleer (fysica)
Choose an application
Mechanica --- Technisch secundair onderwijs --- Bewegingsleer (fysica) --- Statica --- Kracht (fysica) --- Beweging --- Arbeid (werken) --- Energie --- Wrijving (natuurkunde)
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 1 uur bestaat uit 4 modules:Module 1: EnergieomzettingenModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: De eenparige veranderlijke rechtlijnige bewegingModule 4: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-1-uur/
Fysica --- 2e graad secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Energie (fysica) --- Bewegingsleer (fysica) --- Elektriciteit
Choose an application
Deze set voor de D-finaliteit 1 uur bestaat uit 4 modules:Module 1: EnergieomzettingenModule 2: Energietransport, warmte en temperatuurModule 3: De eenparige veranderlijke rechtlijnige bewegingModule 4: Elektrische systemenMet Isaac-fysica verwerven jongeren op een methodische wijze betrouwbare feitelijke kennis. Leerlingen leren een fysische werkelijkheid of een natuurlijk fenomeen vatten aan de hand van wetenschappelijke concepten. Op die manier ontwikkelen leerlingen een rationele geest om zich wetenschappelijk te positioneren t.o.v. maatschappelijke vraagstukken.https://www.diekeure.be/educatief/product/isaac-fysica-4-set-modules-d-1-uur/
Fysica --- 2e graad secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Bewegingsleer (fysica) --- Elektriciteit
Choose an application
Het boek "beweging" biedt de lezer een inleiding tot principesen problemen van beweging in water, in de lucht en over land. Hierbij worden vergelijkingen gemmakt tussen dieren en machines. De onderwerpen variëren van drijfvermogen en aërodynamica to wrijving en hydraulica.
Physics --- Biology --- Hydraulic energy --- Mechanica --- Bewegingsleer (mechanica) --- Beweging --- Mechanica. --- Fysica. --- Natuurkunde --- Hydraulica --- Beweging : basisonderwijs --- 476.53 --- Bewegingsleer (fysica)
Choose an application
Elk dier heeft zijn eigen behoeften, die het onderscheiden van alle andere levende wezen en ertoe aanzetten een geschikte schuilplaats en het meest gegeerde voedsel te zoeken, om de kleintjes te beschermen en groot te laten worden. Met dit spel leren we de dieren beter kennen en komen we te weten wat ze het liefst eten en waar ze zich schuilhouden.
Fysica --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Kinematica --- Bewegingsleer (fysica) --- Dynamica --- Wet van Newton --- Kracht (fysica) --- Trilling --- Golf (natuurkunde)
Choose an application
Fysica --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Mechanica --- Bewegingsleer (fysica) --- Statica --- Kracht (fysica) --- Arbeid (werken) --- Energie --- Meten --- Hydrostatica --- Gaswet --- Vermogen (capaciteit)
Listing 1 - 10 of 58 | << page >> |
Sort by
|