Listing 1 - 10 of 75 << page
of 8
>>
Sort by

Book
De kikkerkoning

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Sprookje --- Kikker --- Beloning


Book
De kikkerprins

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Kikkerprins --- Kikker --- Prinses --- Beloning


Book
Studiemotivatie : theorie voor de praktijk op school en thuis
Author:
Year: 1993 Publisher: Leuven Universitaire Pers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Straf liefst niet, en liefst niet te straf : het ombuigen van een sanctionerend schema naar een beloningsschema bij jongeren met autisme in een zorggroep
Author:
Year: 2017 Publisher: Gent VSPW

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Fesito gaat naar de markt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
De strijd om talent : employer branding in theorie en praktijk
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401477536 Year: 2021 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0


Book
Table ronde de politique industrielle et acquis sociaux
Authors: ---
Year: 1981 Publisher: Bruxelles : CRISP,


Book
De strijd om talent : employer branding in theorie en praktijk
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401477536 Year: 2021 Publisher: Gent Uitgeverij Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0


Book
Te mooi om (niet) waar te zijn : klantgericht organisatieontwerp in social profit
Author:
Year: 2018 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen die in social profit werken zijn heel erg begaan met hun cliënten, bewoners, bezoekers, gebruikers, patiënten, burgers en belanghebbenden.Waarom hebben deze organisaties het dan toch soms nog moeilijk om voluit voor de klant te gaan? Wat houdt hen tegen om ? net zoals sommige profitspelers ? alles op alles te zetten voor de klant? Voor alles zal wel een reden en redenering te vinden zijn. Tussen droom en daad staan steeds wetten in de weg en praktische bezwaren.In dit boek probeert auteur Tom Vandooren om bij te dragen aan iets waar veel socialprofitorganisaties de juiste genen voor hebben: het graag zien van de klant en dit consequent tonen. Met dit boek schaart hij zich niet tegen maar net naast hen in het zoeken naar manieren om terug de held van onze klanten te worden.Want hoe doen we dat, die klant centraal stellen? Gaat het om snel en foutloos werken? Is maatwerk de sleutel? Of moeten we de gevoelens van de klant bespelen?Dit boek verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in zorg, welzijn, bestuur, onderwijs, ? en welke strategieën er zijn om (steeds) waardevol(ler) te zijn voor klanten.Via een systematische zoektocht door het complexe systeem dat elke organisatie is, gaat de auteur vervolgens op zoek naar manieren waarop klantgerichtheid vorm kan krijgen in het organisatieontwerp.Zijn denken over klantgerichtheid in social profit mag dan wel gevoed en vormgegeven zijn door auteurs en deskundigen op dit vlak, maar is ontstaan, gegroeid en bijgesteld door de vele gesprekken, discussies, workshops, vormingen, ? die hij rond dit thema de voorbij jaren had, volgde en gaf."Achter elk mooi verhaal schuilt een mens. Achter 100 mooie verhalen schuilt een systeem."Bron: http://catalogus.uitgeverij.vandenbroele.be/fondscatalogus/782.aspx?pageID=20050609124856Z

Listing 1 - 10 of 75 << page
of 8
>>
Sort by