Listing 1 - 10 of 71 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Je voornaamste taak als innovator, onder nemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met Businessideeën testen willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller Business Model Generatie bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen. Je doet kennis op over het proces, leert hoe je je eerste experiment ontwerpt en businessideeën kunt testen. Als je al weet hoe je moet testen, kun je je vaardigheden aanscherpen met de uitgebreide toolbox. Tot slot leer je om systematisch te testen binnen je eigen organisatie aan de hand van gebruiken en een gedeelde taal. Het is nu tijd om niet langer op aannames te vertrouwen, maar je ideeën grondig te testen en bewijs te leveren.Bron : http://www.bua.nl
Management --- Bedrijfsstrategieën --- Organisatieleer --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Bedrijfsstrategie
Choose an application
Electronic commerce --- Marketing --- Elektronische handel --- Bedrijfsstrategieën --- Strategisch management --- Electronic commerce.
Choose an application
Bill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke leven. Er is al veel over hen en over hun bedrijven - Microsoft, Intel en Apple - geschreven. In dit boek bestuderen David Yoffie en Michael Cusumano de drie voor het eerst in samenhang. Hun bedrijfsstrategieën blijken verrassend veel op elkaar te lijken. Vijf 'lijfregels' onderscheiden de succesvolle zakenmannen van hun concurrenten. Hét boek voor alle managers en ondernemers van de toekomst.Bron : http://www.bol.com
Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Management --- Bedrijfsstrategieën --- Strategisch management --- Leiderschap --- Bedrijfsstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
Duurzaamheid is passé, betogen Hugo Hollander en Carolien Gadella-van Wersch in dit boek. Het begrip duurzaamheid is door bedrijven weliswaar massaal omarmd. Maar wie iets verder kijkt ontdekt al snel dat het begrip zeer verschillend wordt gebruikt, zowel voor oprechte, weldoordachte initiatieven als voor pure marketingdoeleinden. Het woord duurzaamheid is een containerbegrip geworden. Echte duurzaamheid is pas bereikt als ze zich niet alleen richt op een positieve bijdrage aan de maatschappij, maar ook op het succes en de toekomstbestendigheid van je bedrijf. Zij betogen dat de meervoudige waarde die je zo creëert een onlosmakelijk onderdeel van de bedrijfsstrategie van ieder bedrijf moet worden, simpelweg omdat je het anders op den duur niet zult redden. Neem de 8 cruciale ingrediënten die in dit boek beschreven worden als uitgangspunt en maak je bedrijf gereed voor een succesvolle en duurzame toekomst. Op die manier zorg je ervoor dat je nu impact hebt en ook in de toekomst van grote waarde blijft.Bron : http://www.bol.com
Duurzaamheid --- Duurzaam ondernemen --- Bedrijfsstrategieën --- Verantwoord ondernemen --- Bedrijfsstrategie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Choose an application
Wordt u ook af en toe gestoord van het gedoe van uw klanten, net zoals het overgrote deel van de werkende bevolking van Nederland en België ? Zou u ook veel liever meer tijd hebben voor uw échte werk ?Dit handboek biedt u de uitkomst: honderden tips en technieken om uw klanten de deur uit te jagen, zodat u weer plezier in uw werk krijgt.Frustreer klantverwachtingen door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding !Bron : http://www.bol.com
Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Klantentevredenheid --- Marketing --- Bedrijfsstrategieën --- Bedrijfsstrategie --- Financiewezen --- arbeids- en organisatiepsychologie --- klantenbinding
Choose an application
Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie ? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd ? Ondernemingsstrategie geeft op een heel toegankelijke manier antwoord op deze vragen.In deze zesde druk is een flink aantal actuele praktijkvoorbeelden opgenomen die de theorie illustreren. Er is bovendien een aantal nieuwe hoofdstukoverstijgende cases met opdrachten opgenomen. Daarnaast is er veel zorg in deze editie besteed aan de studeerbaarheid; de editie is voorzien van een aantal elementen die het studeergemak ondersteunen. Deze editie is full color en in een nieuwe opmaak gedrukt.Onveranderd is de heldere stijl waarin Ondernemingsstrategie is geschreven en de duidelijke structuur. Het boek bestaat uit vier delen. Deel I legt uit hoe ondernemingen hun doelstellingen vaststellen, hoe zij hun omgeving analyseren en hoe zij hun sterke en zwakke punten bepalen. Deel II en III behandelen het formuleren van een strategie voor respectievelijk een businessunit en een concern. In deel IV komt de implementatie van een strategie aan de orde.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
strategisch beleid --- management --- Business policy --- Strategisch management --- Bedrijfsstrategieën --- PHL-Central Office 12 --- strategisch management --- strategisch plan
Choose an application
Vlaamse industrie zet de krijtlijnen uit Vlaamse koplopers in industrieel ondernemen Onze industrie ondergaat fundamentele veranderingen. Een diversere marktvraag en de exponentiële groei van data, nieuwe software en hoogtechnologische producten maken onze bedrijfsvoering steeds complexer. Lead Companies banen hun weg door dat veranderende landschap en creëren vooruitgang met een vernieuwende aanpak. De Lead Company zet daarbij zelf belangrijke langetermijntrends en overwint zo de concurrentiedruk. Dit boek bundelt de ervaring en inzichten van vijftig executives uit de Vlaamse industrie. Via hun getuigenissen biedt Lead Companies inspiratie voor ondernemers om internationaal een vooraanstaande positie te kunnen innemen. Dit boek beschrijft op inspirerende wijze de cultuuromslag die nodig is om de transformatie van onze industrie vorm te geven en de toekomst van onze productiebedrijven veilig te stellen. Jo De Backer, CEO Niko Group Lead Companies beschrijft hoe Vlaamse kmos doorgroeien tot succesvolle wereldspelers. Vlaamse ondernemers hebben wereldklasse. Met de juiste competenties in huis kunnen ze dromen waarmaken. Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi & Trends Manager van het Jaar Bron : http://www.bol.com
familiebedrijven --- Firms and enterprises --- multinationale ondernemingen --- Management --- Ondernemerschap --- Ondernemingen --- Familiebedrijven --- Bedrijfsstrategieën --- Onderneming --- Familiebedrijf --- Bedrijfsstrategie --- Overheidsbeleid
Choose an application
Marketing --- relatiemarketing --- klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Marketingstrategieën --- Bedrijfsstrategieën --- Strategisch management --- Maximarketing --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen. Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:1. Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet. 2. Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel. 3. Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt. Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe: - VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie. - Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken. - Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen. - Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen. - Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten. - IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten. - Zara & Zappos klantcontact de macht geven. - Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.Bron : http://www.academicservice.nl
strategisch beleid --- Business policy --- bankwezen --- bedrijfsbeleid --- Managementmodellen --- Organisatieleer --- Management --- Bedrijfsstrategieën --- Casestudies --- Managementleer --- Managementmodel --- Bedrijfsstrategie --- Casestudy
Choose an application
departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- businessplanning --- strategie --- Management --- Managementmodellen --- Organisatieleer --- Bedrijfsstrategieën --- Managementmodel --- Bedrijfsstrategie
Listing 1 - 10 of 71 | << page >> |
Sort by
|