Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by

Book
Businessideeën testen
Authors: ---
ISBN: 9789462763838 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Management impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je voornaamste taak als innovator, onder nemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met Businessideeën testen willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller Business Model Generatie bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen. Je doet kennis op over het proces, leert hoe je je eerste experiment ontwerpt en businessideeën kunt testen. Als je al weet hoe je moet testen, kun je je vaardigheden aanscherpen met de uitgebreide toolbox. Tot slot leer je om systematisch te testen binnen je eigen organisatie aan de hand van gebruiken en een gedeelde taal. Het is nu tijd om niet langer op aannames te vertrouwen, maar je ideeën grondig te testen en bewijs te leveren.Bron : http://www.bua.nl

Place to space : migrating to ebusiness models
Authors: ---
ISBN: 157851245X 9781578512454 Year: 2001 Publisher: Boston, MA : Harvard Business School Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vooruitkijken en terugredeneren : lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy Grove
Authors: ---
ISBN: 9789089649027 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Amsterdam University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke leven. Er is al veel over hen en over hun bedrijven - Microsoft, Intel en Apple - geschreven. In dit boek bestuderen David Yoffie en Michael Cusumano de drie voor het eerst in samenhang. Hun bedrijfsstrategieën blijken verrassend veel op elkaar te lijken. Vijf 'lijfregels' onderscheiden de succesvolle zakenmannen van hun concurrenten. Hét boek voor alle managers en ondernemers van de toekomst.Bron : http://www.bol.com


Book
Duurzaamheid is passé : 8 ingrediënten voor succesvol en toekomstbestendig ondernemen
Authors: ---
ISBN: 9789047010630 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Duurzaamheid is passé, betogen Hugo Hollander en Carolien Gadella-van Wersch in dit boek. Het begrip duurzaamheid is door bedrijven weliswaar massaal omarmd. Maar wie iets verder kijkt ontdekt al snel dat het begrip zeer verschillend wordt gebruikt, zowel voor oprechte, weldoordachte initiatieven als voor pure marketingdoeleinden. Het woord duurzaamheid is een containerbegrip geworden. Echte duurzaamheid is pas bereikt als ze zich niet alleen richt op een positieve bijdrage aan de maatschappij, maar ook op het succes en de toekomstbestendigheid van je bedrijf. Zij betogen dat de meervoudige waarde die je zo creëert een onlosmakelijk onderdeel van de bedrijfsstrategie van ieder bedrijf moet worden, simpelweg omdat je het anders op den duur niet zult redden. Neem de 8 cruciale ingrediënten die in dit boek beschreven worden als uitgangspunt en maak je bedrijf gereed voor een succesvolle en duurzame toekomst. Op die manier zorg je ervoor dat je nu impact hebt en ook in de toekomst van grote waarde blijft.Bron : http://www.bol.com


Book
Handboek klanten wegjagen
Authors: --- ---
ISBN: 9077513035 9789077513033 Year: 2012 Publisher: EPM

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wordt u ook af en toe gestoord van het gedoe van uw klanten, net zoals het overgrote deel van de werkende bevolking van Nederland en België ? Zou u ook veel liever meer tijd hebben voor uw échte werk ?Dit handboek biedt u de uitkomst: honderden tips en technieken om uw klanten de deur uit te jagen, zodat u weer plezier in uw werk krijgt.Frustreer klantverwachtingen door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding !Bron : http://www.bol.com


Book
Ondernemingsstrategie.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789001813758 Year: 2012 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie ? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd ? Ondernemingsstrategie geeft op een heel toegankelijke manier antwoord op deze vragen.In deze zesde druk is een flink aantal actuele praktijkvoorbeelden opgenomen die de theorie illustreren. Er is bovendien een aantal nieuwe hoofdstukoverstijgende cases met opdrachten opgenomen. Daarnaast is er veel zorg in deze editie besteed aan de studeerbaarheid; de editie is voorzien van een aantal elementen die het studeergemak ondersteunen. Deze editie is full color en in een nieuwe opmaak gedrukt.Onveranderd is de heldere stijl waarin Ondernemingsstrategie is geschreven en de duidelijke structuur. Het boek bestaat uit vier delen. Deel I legt uit hoe ondernemingen hun doelstellingen vaststellen, hoe zij hun omgeving analyseren en hoe zij hun sterke en zwakke punten bepalen. Deel II en III behandelen het formuleren van een strategie voor respectievelijk een businessunit en een concern. In deel IV komt de implementatie van een strategie aan de orde.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl


Book
Lead companies : van familiebedrijf tot multinational
Authors: --- ---
ISBN: 9789401435444 Year: 2016 Publisher: Tielt Lanno Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vlaamse industrie zet de krijtlijnen uit Vlaamse koplopers in industrieel ondernemen Onze industrie ondergaat fundamentele veranderingen. Een diversere marktvraag en de exponentiële groei van data, nieuwe software en hoogtechnologische producten maken onze bedrijfsvoering steeds complexer. Lead Companies banen hun weg door dat veranderende landschap en creëren vooruitgang met een vernieuwende aanpak. De Lead Company zet daarbij zelf belangrijke langetermijntrends en overwint zo de concurrentiedruk. Dit boek bundelt de ervaring en inzichten van vijftig executives uit de Vlaamse industrie. Via hun getuigenissen biedt Lead Companies inspiratie voor ondernemers om internationaal een vooraanstaande positie te kunnen innemen. Dit boek beschrijft op inspirerende wijze de cultuuromslag die nodig is om de transformatie van onze industrie vorm te geven en de toekomst van onze productiebedrijven veilig te stellen. Jo De Backer, CEO Niko Group Lead Companies beschrijft hoe Vlaamse kmos doorgroeien tot succesvolle wereldspelers. Vlaamse ondernemers hebben wereldklasse. Met de juiste competenties in huis kunnen ze dromen waarmaken. Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi & Trends Manager van het Jaar Bron : http://www.bol.com


Book
Maximaliseren van klantenrelaties: hoe Customer Equity de ondernemingsstrategie verandert
Authors: --- ---
ISBN: 9014074336 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom


Book
Briljante businessmodellen : een bijzondere benadering voor betere business
Authors: --- ---
ISBN: 9789462200074 9789462200395 Year: 2013 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen. Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:1. Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet. 2. Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel. 3. Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt. Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe: - VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie. - Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken. - Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen. - Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen. - Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten. - IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten. - Zara & Zappos klantcontact de macht geven. - Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Businessmodellen : focus en samenhang in organisaties
Authors: ---
ISBN: 9789089650207 Year: 2010 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 71 << page
of 8
>>
Sort by