Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Deel I Design als bedrijfsinstrument 1 Het potentieel van design 2 Design als instrument voor merkontwikkeling 3 Designeffectiviteit Deel II Het managen van design 4 Het hoe en waarom van designmanagement 5 Hoe kun je design managen? 6 Verschillende typen van designmanagement Deel III De taken en organisatie van designmanagement 7 Designmanagement - strategie, beleid, uitvoering 8 De plaats in de organisatie 9 Zelf doen, tijdelijk inhuren of uitbesteden? Deel IV Integratie - de praktijk van designmanagement 10 Rollen en profi elen van designmanagers 11 Evaluatie van de functie; prestatiemeting en accountability 12 Issues en instrumenten
Designmanagement. --- Merkenbeleid. --- Applied marketing --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- visuele communicatie --- merken --- huisstijl --- merkimago --- Design [Industrial ] --- Management --- Design --- Productinnovatie --- Merkbeleid --- Reputaties --- Grafische vormgeving --- Branding --- Marketing --- 659.1 --- 770.6 --- 360.8 --- productdesign --- design --- management --- designmanagement --- bedrijfsbeheer --- marketing --- branding (marketing) --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Reputatie --- Designmanagement
Choose an application
De ultieme praktijkgids voor startende ondernemers met ambitieHoe kun je je start-up laten groeien ?Hoe zet je je product in de markt ?Hoe kun je investeerders overtuigen om mee te stappen in je start-upverhaal ?Als startende ondernemer is het niet eenvoudig om van je unieke droom een succes te maken. De eerste jaren krijg je te maken met veel onzekerheden. Het is vaak schipperen tussen klanten, je eigen team, de financiële balans en je privéleven.Start-up survival loodst je door de vier cruciale fasen van oprichting, de markt betreden, groeien met of zonder investeerders en ten slotte de vraag of je je bedrijf verkoopt of verder blijft groeien. Vijftig topondernemers en -investeerders delen zowel hun successen als valkuilen voor de startende ondernemer.Dit boek koppelt waardevolle inzichten aan best practices. Aan de hand van veelgestelde vragen en do's-and-don'ts biedt het concrete handvatten in elke fase van je onderneming.Bron : http://www.lannoo.be
ondernemingsplan --- strategisch beleid --- ondernemen --- Organization theory --- Flanders --- Innovatie ; KMO's --- Ondernemen --- KMO's --- Zelfstandigen --- start-ups --- economie --- 360.8 --- Organisatieleer --- Vlaanderen --- Start-ups --- bedrijfseconomie --- ondernemerschap --- bedrijfsbeheer --- management --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Startende ondernemingen --- Management --- Bedrijfsbeleid --- Bedrijfsstrategieën --- Startende onderneming --- Bedrijfsmanagement --- Bedrijfsstrategie --- Innovatie ; KMO's
Choose an application
Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen, ontwerpen, en implementeren.Het boek is verdeeld in vijf delen:Het Business Model Canvas, een tool om businessmodellen te beschrijven, te analyseren en te ontwerpen.Business Model Patronen, gebaseerd op concepten van vooraanstaande businessdenkers.Technieken om u te helpen businessmodellen te ontwerpen.Herinterpreteren van strategie door de businessmodel-lens.Een generiek proces om u te helpen innovatieve businessmodellen te ontwerpen, waarbij alle concepten, technieken en tools die in het boek zijn besproken met elkaar worden verbonden. Het laatste gedeelte van Business Model Generatie geeft een visie op vijf businessmodelthema's voor de toekomst. Het nawoord biedt een kijkje achter de schermen van the making of Business Model Generatie.https://www.businezz.nl/product/100-5614_Business-model-generatie
strategisch beleid --- organisatiepsychologie --- bedrijfsorganisatie --- Business policy --- Industrial psychology --- Innovatie ; ondernemingen --- Strategisch management --- Businessmodellen --- 005.7 --- 658.112 --- bedrijfsmodellen (businessmodellen) --- businessmodel --- Veranderingsmanagement --- Team personeel talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken --- ondernemerschap --- innovatie --- Organisational management (OM) --- ondernemingsvormen.financiën: vestigingsplaats --- bedrijfseconomie --- 360.8 --- 366.43 --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- businessplanning --- innovatiemanagement --- MAD-faculty 16 --- Changement Verandering --- Créativité Creativiteit --- Développement de l'organisation Organisatieontwikkeling --- Innovation Innovatie --- Management --- Managementmodellen --- Innovatie --- Bedrijfsbeleid --- Team personeel talenten coachen lichaamstaal gedrag samenwerken. --- innovatie. --- ondernemerschap. --- Managementmodel --- Bedrijfsmanagement --- bedrijfsbeleid
Choose an application
'Business Model Generation' biedt praktische en krachtige innovatiemethoden die worden gebruikt door de topondernemingen van dit moment. U leert hoe u een businessmodel kunt begrijpen, systematisch kunt ontwerpen en uiteraard gaan de auteurs uitgebreid in op de implementatie van uw businessmodel. Inhoudsopgave1. Definition of a Business Model2. The 9 Building Blocks3. The Business Model Canvas4. Unbuilding Business Models5. The Long Tail6. Multi-Sided Platforms7. FREE as a Business Model8. Open Business Models9. Customer Insights10. Ideation11. Visual Thinking12. Prototyping13. Storytelling14. Scenarios15. Business Model Environment16. Evaluating Business Models17. Business Model Perspective on Blue Ocean Strategy18. Managing Multiple Business Models19. Business Model Design Process20. Outlook21. Afterword
Business policy --- productontwikkeling --- strategisch beleid --- Business planning. --- Innovationsmanagement. --- New business enterprises. --- Strategic planning. --- Business planning --- New business enterprises --- Strategic planning --- Veranderingsmanagement --- 360.8 --- bedrijfseconomie --- innovatie --- ondernemen --- 658.011 --- 005.7 --- 366.43 --- 658.112 --- bedrijfsmodellen (businessmodellen) --- Goal setting (Strategic planning) --- Planning, Strategic --- Strategic intent (Strategic planning) --- Strategic management --- Planning --- Business starts --- Development stage enterprises --- How to start a business --- New companies --- Start-up business enterprises --- Start-up companies --- Start-ups (Business enterprises) --- Starting a business --- Startups (Business enterprises) --- Business enterprises --- Business incubators --- Business plans --- Corporate planning --- Corporate strategy --- Corporations --- Strategy, Corporate --- 658.112 Site, location, place of business --- Site, location, place of business --- Bedrijfsbeleid --- Organisational management (OM) --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Strategisch management --- ondernemingsvormen.financiën: vestigingsplaats --- PXL-Business 2015 --- businessplanning --- innovatiemanagement --- Projet d'entreprise. --- Entreprises --- Planification stratégique. --- Créations. --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Organization Science. --- Business & economics --- Electronic books. --- Projet d'entreprise --- Nouvelles entreprises --- Planification stratégique --- Innovatie ; ondernemingen --- Businessmodellen --- Management --- Transitie --- organisatieleer --- Ondernemen --- veranderingsmanagement --- 005.52 --- 005.4 --- Kostenbeheersing --- Création. --- Organisatieleer --- Organisaties, gedrag --- Organisaties, verandering --- Organizational effectiveness. --- Planification stratégique. --- Création.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|