Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek geeft je alle benodigde achtergrondinformatie om complexe apps te bouwen voor iPhone, iPad en Android met het crossplatform-framework Titanium (van Appcelerator). Ook is het een naslagwerk met oplossingen voor veelvoorkomende problemen. De volgende onderwerpen worden behandeld: - achtergrondgegevens over iOS, Android en BlackBerry OS - Titanium Studio: de ontwikkelomgeving - het succesvol opzetten van een Titanium-project - het documenteren, debuggen en testen van apps - de gebruikersinterface, locatiegegevens, push-berichten en media - het laten werken van apps op de achtergrond - werken met bestanden, netwerken en databases.Web Ten slotte bevat het boek uitvoerige beschrijvingen van de Titanium-API’s. Handboek apps ontwikkelen is een vervolg op Basiscursus apps ontwikkelen.
Choose an application
Doelstelling: Het doel van deze masterproef was om via een kwalitatief onderzoek aan te tonen of de semantische samenhang van een tekst een invloed heeft op de leesbaarheid van die tekst. Middelen of methode: Bij tien proefpersonen werd een vragenlijst afgenomen over tien vooraf geselecteerde teksten. Daarna werden bij deze teksten veranderingen aangebracht, die de semantische samenhang betroffen. Tot slot werden de teksten door de taaltechnologische applicatie Latent Semantic Analysis (LSA) beoordeeld, waarna de onderzoeker de gegevens analyseerde. Resultaten: Uit de annotaties bleek dat de tien teksten een hoge semantische samenhang hadden en dat werd ook in het kwalitatief onderzoek door de proefpersonen bevestigd. Daardoor werden de teksten na herschrijving niet unaniem als meer semantisch samenhangend beoordeeld. Ook LSA bevestigde, dat de herschrijving weinig invloed op de semantische samenhang had.
Choose an application
Choose an application
681.37 --- 681.35 --- 681.324 --- DHTML --- HTML --- Internet-applicaties --- E00101.jpg --- HTML 4.0 --- Informatiesystemen --- Computerarchitectuur. Operating systems
Choose an application
Het 'Internet of Things' baseert zich op de technologie van microcomputers met draadloze internetmogelijkheden, motes genaamd. Via deze motes kunnen toestellen worden verbonden met het Internet. De motes die aangesloten zijn op de toestellen kunnen hiervan informatie afhalen of kunnen deze acties laten uitvoeren. Dit bezorgt een verhoogde vorm van domotica.Voordat men een gebouw kan introduceren aan het Internet of Things, is het beter als de embedded applicaties op de motes eerst worden getest via simulaties. Deze simulaties zijn verdeeld in drie lagen, namelijk de omgeving met de toestellen, de motes die op de toestellen aangesloten zijn en de besturing van die motes. Voor de motes en de besturing bestaan er al goede simulatoren. Voor de omgeving was er echter nog niets beschikbaar.Het doel van deze masterproef is dus om een bruikbare simulator te maken voor elke omgeving met toestellen. Via deze simulator zal de gebruiker de mogelijkheid krijgen om instellingen van toestellen aan te passen. Hiernaast kan realistische informatie van sensoren worden verkregen. The 'Internet of Things' is based on the technology of microcomputers with wireless internet possibilities, named motes. These motes give the possibily of connecting devices to the internet. Motes that are connected to devices can receive from and send information to these devices or can let them perform actions. This makes an improved version of domotics possible.Before implementing the Internet of Things in a building, it is better to test embedded applications with simulations. These simulations are divided in three layers, which are the environment in which the devices are placed, the motes that are connected to the devices and the system that communicates with the motes. There already are good simulators for the motes and the communication. However, no simulator was available for the environment.The goal of this thesis is to build an usable simulator for the environment of devices. This simulator gives the user the possibility to edit the configuration of the devices. Also, realistic information can be retrieved from the sensors.
C++ - C++. --- CoAP. --- Communicatie - Communication. --- Embedded applicaties. --- Internet of Things. --- Netwerk - network. --- REST-services. --- Softwareontwerp - software design. --- Webservice - webservice.
Choose an application
L'ouvrage propose une réflexion méthodologique sur l'utilisation des Technologies de l'information et de la communication (TIC) en classe. Des fiches pratiques offrent aux enseignants la possibilité de se familiariser avec les outils et d'intégrer des activités « clés en main » dans leur enseignement.Les différentes activités visent à faciliter l'intégration des TIC dans les pratiques pédagogiques des enseignants tout en soutenant le développement de stratégies d'apprentissage et d'autonomisation des apprenants.Les domaines traités couvrent les différents usages des TIC : Internet, laboratoire multimédia, tableaux numériques interactifs, outils de la vie quotidienne (appareils photo, téléphones portables, etc.).Les auteurs font partie de l'équipe pédagogique du CAVILAM (Centre d'approches vivantes des langues et des médias) de Vichy et participent régulièrement à des projets et des formations sur les TIC pour l'enseignement.
Didactics of secundary education --- technisch Frans --- Frans --- Didactics of French --- didactiek --- Higher education --- Technologie éducative --- Mobiele applicaties --- audiovisuele middelen --- didactiek frans --- Schoolbooks - Didactic material --- taalgebruik --- taalgebruik. --- Taalgebruik.
Choose an application
012
Mobiel internet --- Mobile communication systems --- 021.4 --- apps --- mobiele applicaties --- tablets --- Telecommunication in libraries --- Library applications --- bibliotheken: gespecialiseerde functies --- Florence (Mass.) --- Florence, Mass. --- Inner Commons (Mass.)
Choose an application
InleidingMobiele communicatie heeft het laatste decennium een spectaculaire evolutie gekend. Door de recente technologische ontwikkelingen samen met de snelle proliferatie van de smartphone en het mobiele internet zijn er heel wat nieuwe adverteermogelijkheden ontstaan. Deze masterproef behandelt één van die mogelijkheden, namelijk locatiegebaseerde adverteerdiensten (LBA). Dit zijn diensten die inspelen op de locatie van de consument, in die zin dat de consument automatisch promoties ontvangt als hij in de buurt komt van een winkel of dat hij zelf promoties kan opvragen. De opmars van locatiegebaseerde advertisingdiensten is onmiskenbaar. Zowel de grote internetgiganten zoals Facebook met Check-in deals, Groupon met Now!, Google met Offers en sinds 15 december 2011 Google Plus met Check-in, als de grote mobiele providers zoals Orange en O2, nemen hun posities in voor wat zich aankondigt als een titanenstrijd van de bovenste plank.OnderzoeksvraagIn deze thesis werd onderzoek gedaan naar de wijze waarop de consument het best kan benaderd worden. De berichtgeving kan immers geduwd worden door de marketeer (opt-in push) of opgevraagd worden door de consument (pull). Daarnaast kan de communicatie gebeuren per SMS (MNO) of via applicaties (3P).Bijgevolg luidt de onderzoeksvraag als volgt: Is er een verschil in acceptatie van opt-in push en pull LBA-diensten? Is er bovendien een verschil indien deze LBA-diensten per SMS of per applicatie plaatsvinden?OnderzoeksopzetVia een experimentele within-subject design werd bij 123 respondenten tussen 18 en 29 jaar gezocht naar de gepercipieerde kosten en baten, de gepercipieerde waarde en de gedragsintentie bij deze vier condities. Hierbij werden voor de baten rekening gehouden met de utilitaire en hedonistische voordelen, en voor de kosten met de privacybezorgdheid en de irritatie.ResultatenUit de verschiltoets bleek dat LBA-diensten waarbij promoties geduwd worden na ar de consument gepaard gaan m
Applicaties. --- Facebook Check-in deals. --- Google Plus. --- Groupon Now!. --- Location-based advertising (LBA). --- Location-based services (LBS). --- MMS. --- Mobiele promoties. --- Mobile marketing. --- SMS.
Choose an application
With this book you will learn how HTML5 enables browsers to interact with JavaScript much more easily than before. You will learn how it can help you develop applications that display video directly in the browser, without having to rely on plugins and much more.
HTML (Document markup language). --- Web site development. --- webdesign --- HTML (hypertext markup language) --- Computer. Automation --- HTML (Document markup language) --- HTML (Langage de balisage) --- Sites Web --- Développement --- HTML --- 681.3*C26 --- Internet-applicaties --- 681.3*C26 Internetworking --- Internetworking
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- 681.324 --- BIND --- DNS -Domain Name System --- Internet-applicaties --- Internet domain names. --- Internet domain names --- Domain names, Internet --- UNIX (Computer file) --- UNIX (Computer operating system) --- Names
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|