Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Secrétariat Secretariaat --- Accueil Onthaal --- Vocabulaire Woordenschat --- Client Klant --- Téléphone Telefoon --- Office management
Choose an application
Choose an application
Customer relations --- Relations avec la clientèle --- Qualité Kwaliteitszorg --- Accueil Onthaal --- Enquêtes Onderzoek --- Service à la clientèle Klantendienst --- Relations humaines Menselijke relaties --- Marketing Marketing --- Relations avec la clientèle --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing
Choose an application
In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)
Accueil Onthaal --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations humaines Menselijke relaties --- Service à la clientèle Klantendienst --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65.012.4 --- 658.811 --- bedrijven --- dienstenmarketing --- dienstverlening --- klantenservice --- management --- marketing --- Kwaliteitszorg --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketing --- Management --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Ongetwijfeld bent u zelf al eens als nieuweling in een organisatie geïntroduceerd geworden. Of heeft u - vanuit de HR-dienst of als lijnverantwoordelijke -meegeholpen aan het onthaal van (een) nieuwe medewerker(s). En hoe verliep dit proces? Heeft u, als nieuwe medewerker, de eerste werkdagen vooral veel informatie gekregen, onnoemelijk veel handjes geschud, maar er achteraf weinig van onthouden? Of heeft u op een goed gestructureerde en "haalbare" wijze uw medewerkers en collega's leren kennen en op een realistische manier kunnen kennismaken met de organisatie en met uw nieuwe functie? Dit themaboek heeft als doelstelling om het onthaalproces in de breedte en de diepte te bekijken en u inzichten aan te reiken i.v.m. een performanter introductieproces, dit alles natuurlijk in functie van het optimaal en gemotiveerd functioneren van de nieuweling zodat hij/zij snel en efficiënt kan bijdragen tot de organisatiedoelen.InhoudsopgaveI Het socialisatie- en introductieproces: enkele constateringenII Collectieve arbeidsovereenkomst (CAO) m.b.t. "het onthaal en de aanpassing van de werknemers in de onderneming"III Het onthaalbeleid ingekaderd ...IV Introductieniveaus en de rol van de leidinggevende en de collega'sV Naar een snellere integratie van nieuwkomers in de onderneming: een onderzoekVI De nieuwkomer en de kennismaking met de organisatiecultuurVII Peterschap/meterschap en mentoringVIII Onthaal van tijdelijke medewerkersIX Onthaalscenario en -middelen: nog enkele samenvattende praktische tips en adviezen
Werknemers --- Socialisatie. --- nieuwe medewerkers --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- Accueil Onthaal --- Accueil du personnel Onthaal (personeel) --- 331.31 --- human resources management --- 367.2 --- Onthaal in organisaties (bedrijfsintroductie, introductie in het bedrijf) --- bedrijfscultuur --- personeelsbeleid --- recht, arbeid --- Personeelsplanning. Werving. Selectie. Socialisatie --- HRM --- personeelsbeleid, HRM --- 658.3 --- Personeelsmanagement --- Interne communicatie --- Arbeidsomstandigheden --- Arbeidsvreugde --- Management --- Onthaal --- Werknemer --- Onthaal (welkom) --- Inspraak --- Human resources --- Bedrijfsorganisatie
Choose an application
De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.
Klanten. --- Klantvriendelijkheid. --- Linguistics --- Dutch language --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- Mass communications --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- 643 Taalzorg --- Accueil Onthaal --- Accueil du public Onthaal (publiek) --- Service à la clientèle Klantendienst --- Client Klant --- Relations publiques Public relations --- Plaintes Klachten --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Klantvriendelijkheid --- klantendienst --- communicatie --- 007 communicatie --- *843 --- Klantvriendelijkheid --- Lichaamstaal --- Minderheidsgroepen --- verkoopkunde --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Communicatieve vaardigheden --- Non-verbale communicatie --- Externe communicatie
Choose an application
Arbeidspsychologie --- Entreprises --- Ondernemingen --- Psychologie du travail --- Customer relations --- Receptionists --- Relations avec la clientèle --- Réceptionnistes --- Handbooks, manuals, etc. --- Guides, manuels, etc. --- Savoir-vivre --- Communication dans l'entreprise --- Affaires --- Image. --- Accueil Onthaal --- Service à la clientèle Klantendienst --- Accueil du personnel Onthaal (personeel) --- Accueil du public Onthaal (publiek) --- Relations avec la clientèle --- Réceptionnistes --- Relations avec la clientèle - Guides, manuels, etc. --- Réceptionnistes - Guides, manuels, etc. --- Savoir-vivre - Affaires - Guides, manuels, etc. --- Entreprises - Image. --- Communication dans l'entreprise - Guides, manuels, etc.
Choose an application
National consumption --- Sociology of policy --- Consumer behavior --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Klachtenregeling --- Klantvriendelijkheid --- Klachtenbehandeling --- Klantgericht ondernemen --- Marketing --- Kwaliteit --- Dienstverlening --- Klantenbinding --- 658.81 --- 659.02 --- #SBIB:35H510 --- #SBIB:35H511 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:IO --- Accueil Onthaal --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Plaintes Klachten --- Qualité Kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Structure d'organisation Organisatiestructuur --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- 659.02 Publicity. Information work. Public relations--?.02 --- Publicity. Information work. Public relations--?.02 --- Openbaarheid van bestuur, ombudsdienst, ... --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Openbaarheid van bestuur, ombudsdienst, .. --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- Financiewezen --- Openbaarheid van bestuur, ombudsdienst,
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|