Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
L'entretien professionnel d'accompagnement: au diagnostic, à l'orientation, à la recherche d'emploi
Authors: ---
ISBN: 2708111671 9782708111677 Year: 1990 Publisher: Paris: Éditions d'organisation,


Book
L'entretien téléphonique
Author:
ISBN: 2708106511 Year: 1985 Publisher: Paris Les éditions d'organisation

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Garantir le service: "L'engagement client"
Author:
ISBN: 2708121723 Year: 1998 Publisher: Paris Organisation


Book
Close to the customer : an American Management Association research report on consumer affairs
Authors: --- ---
ISBN: 0814435130 Year: 1987 Publisher: New York : AMA Membership Publications Division, American Management Association,


Book
Excellente dienstverlening : de 9 elementen voor duurzaam succes
Authors: ---
ISBN: 9014061420 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)


Book
Welkom! : het onthaal van nieuwe medewerkers
Author:
ISBN: 9046507629 Year: 2005 Volume: 19 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ongetwijfeld bent u zelf al eens als nieuweling in een organisatie geïntroduceerd geworden. Of heeft u - vanuit de HR-dienst of als lijnverantwoordelijke -meegeholpen aan het onthaal van (een) nieuwe medewerker(s). En hoe verliep dit proces? Heeft u, als nieuwe medewerker, de eerste werkdagen vooral veel informatie gekregen, onnoemelijk veel handjes geschud, maar er achteraf weinig van onthouden? Of heeft u op een goed gestructureerde en "haalbare" wijze uw medewerkers en collega's leren kennen en op een realistische manier kunnen kennismaken met de organisatie en met uw nieuwe functie? Dit themaboek heeft als doelstelling om het onthaalproces in de breedte en de diepte te bekijken en u inzichten aan te reiken i.v.m. een performanter introductieproces, dit alles natuurlijk in functie van het optimaal en gemotiveerd functioneren van de nieuweling zodat hij/zij snel en efficiënt kan bijdragen tot de organisatiedoelen.InhoudsopgaveI Het socialisatie- en introductieproces: enkele constateringenII Collectieve arbeidsovereenkomst (CAO) m.b.t. "het onthaal en de aanpassing van de werknemers in de onderneming"III Het onthaalbeleid ingekaderd ...IV Introductieniveaus en de rol van de leidinggevende en de collega'sV Naar een snellere integratie van nieuwkomers in de onderneming: een onderzoekVI De nieuwkomer en de kennismaking met de organisatiecultuurVII Peterschap/meterschap en mentoringVIII Onthaal van tijdelijke medewerkersIX Onthaalscenario en -middelen: nog enkele samenvattende praktische tips en adviezen


Book
Klantvriendelijkheid aan de balie
Author:
ISBN: 9014082401 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.

Listing 1 - 9 of 9
Sort by