Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Jeroen en Maartje gaan in de speeltuin spelen, achter hun huis. Jeroen holt vooruit en verstopt zich. Als Maartje hem zoekt, laat hij haar schrikken. Hoe vindth Maartje dat? Samen zitten ze zin de speelhut en vertellen elkaar griezelverhalen. Dan steekt een onbekend meisje haar hoofd naar binnen. Mag Aïsha meedoen? Met z'n drieën spelen is leuk. Maar op de wip kun je maar met z'n tweetjes. Wat nu? En als Maartje valt, troost Aïsha haar dan? Aan het eind valt Maartjes bellenblaas om. Wat jammer. Of heeft Jeroen een goed idee?
Gevoelens- gedrag --- Klassengesprek --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Spelen ; verhalen --- Vrienden --- 472.9 --- Samen spelen --- Sociaal-agogische vaardigheden --- Aardig zijn --- sociale vaardigheden --- Didactics of social education --- socio-emotionele opvoeding --- lief zijn (themawoord fictie) --- Sociaal-agogische vaardigheid --- Lief zijn
Choose an application
Pjotter wil aardig zijn en zegt daarom altijd ja. Maar hij vergeet daardoor soms lief te zijn voor zichzelf. Daarom vraagt hij raad aan een wijze uil.Een warm verhaal voor kinderen, gevolgd door een non-fictiegedeelte vol tips en tricks om te werken aan het zelfvertrouwen van jouw kind.Bron: Boek.be
Dutch literature --- PXL-Education 2020 --- kinderboek --- voorleesboek --- zelfvertrouwen --- positief denken --- Zelfvertrouwen --- Lief zijn --- Emoties --- Prentenboeken --- emoties --- prentenboeken --- JB GIEL --- Assertiviteit --- Executieve functies --- Mening --- Aardig zijn --- Zelfbeeld --- Mindset --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- Jeugdboeken 07-09 jaar --- Emotie --- Mentaliteit --- Opinie --- Executieve functie
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|