Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Aandacht vragen --- Cadeautjes --- Prentenboeken
Choose an application
Ouders --- Kus (zoen) --- Aandacht vragen --- Jeugdpoëzie
Choose an application
Moeder --- Stilte --- Aandacht vragen --- Verhalenbundels --- Jeugdpoëzie
Choose an application
Opstaan --- Kinderdagverblijf --- Aandacht vragen --- Verhalenbundels --- Jeugdpoëzie
Choose an application
Prinses --- Aandacht vragen --- Verhalenbundels --- Jeugdboeken 03-06 jaar
Choose an application
Dit is een herkenbaar prentenboek voor veel kleuters. Het gaat om Billie die graag wil dat zijn mama?s een verhaal voor hem voorlezen. Helaas hebben die geen tijd. Daarom gaat Billie naar de winkel tijd kopen. Wanneer ze dat niet blijken te hebben in de supermarkt, gaat Billie verder naar de horlogemaker. Die man vertelt hem dat je tijd niet kan kopen, maar dat je tijd moet maken. Billie gaat aan de slag. Hij slaagt er echter niet in om tijd te knutselen. Pas als hij daardoor kwaad wordt, trekt hij eindelijk de aandacht van zijn gezinsleden. We leren dat tijd maken gemakkelijk is: je moet gewoon stoppen met wat je aan het doen bent. Maar wat er dan gebeurt, is best onvoorspelbaar en maakt dat dit boek niet zo cliché is als het op het eerste zicht lijkt.Zowel de tekeningen en de tekst zijn erg simpel. De diversiteit in het boek is echter wel een meerwaarde. Zowel de huidskleur als de diverse gezinssamenstelling maken dit een meerstemmig boek.Tinne GeuensPluizer
Dutch literature --- Prentenboeken --- Tijd --- tijd --- prentenboeken --- Voorlezen --- Aandacht vragen --- Drukte --- Jeugdboeken 03-06 jaar
Choose an application
De vader van Robbie en An is trots op zijn kinderen. Erg trots. Héél erg trots. Voor alles wat ze doen, geeft hij ze een prijs. Bord leeggegeten, tekening gemaakt, legokasteel gebouwd: alles is een trofee waard. Robbie en An hebben hun buik vol van al die trofeeën, en ze besluiten om wat minder lief te worden, misschien dat dathelpt?Een grappig prentenboek dat laat zien hoe beloningen niks meer waard zijn wanneer je iemand er compleet mee overstelpt.Bron: https://www.hebban.nl/boek/prijskinderen-kees-de-boer?utm_source=Arrivals&utm_medium=email&utm_campaign=arrivals_combined_2023_10_23
Belonen --- Prijs --- Knuffelen --- Aandacht vragen --- Papa --- Relatie ouder - kind --- Stout zijn --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- Prentenboeken
Choose an application
Kleuteronderwijs --- Aandacht vragen --- Interesse --- Leraar kleuteronderwijs --- Prentenboeken --- Jeugdboeken 03-06 jaar
Choose an application
Voorlezen --- Vertellen --- Humor --- Roodkapje --- Aandacht vragen --- Sprookje --- Sprookjesfiguur --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- Sprookjes
Choose an application
Vergeet Business-to-Business en Business-to-Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Human-to-Human is de oplossing! Klanten verwachten steeds meer van leveranciers. Onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Klanttevredenheidsonderzoeken laten steeds weer hetzelfde zien: een tekort aan aandacht is een van de belangrijkste redenen om van leverancier te wisselen. Tijd om dat te veranderen! De beste toegevoegde waarde zit in de menselijke factor. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. Dit boek helpt je op weg. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand: in elke fase van het verkoopproces, in ieder bedrijf. Kies jij voor de kracht van de nieuwe klantrelatie? - Concrete tips om je potentiële en bestaande klanten échte aandacht te geven - Aansprekende voorbeelden van bedrijven die de finesses van aandacht geven consequent doorvoeren Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
Klantenbinding --- Verkooptechnieken --- PXL-Business 2018 --- verkoopmarketing --- verkooptechnieken --- klantgerichtheid --- Klantenmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Aandacht vragen --- Sales management --- Salesmanagement
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|