Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering ?Bron : http://www.managementboek.nl
AI artificiële intelligentie beleid creatief innovatie robot verandering change. --- Computer. Automation --- Consumer behavior --- marketing --- dienstverlening --- marketingbeleid --- CRM (Customer Relationship Management) --- KI (kunstmatige intelligentie) --- marketingcommunicatie --- klantrelaties --- digitalisering --- artificiële intelligentie --- internet of things --- Ondernemingen ; automatisering --- Klantvriendelijkheid --- AI artificiële intelligentie beleid creatief innovatie robot verandering change --- ondernemen --- PXL-Business 2017 --- marketingstrategie --- klantgerichtheid --- technologische vernieuwingen --- Cybermarketing --- Digitalisering --- Artificiële intelligentie --- Internet --- Consumenten --- Marketingstrategieën --- Consument --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing --- Automation --- Marketing management --- AI (artificiële intelligentie)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|