Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBC (1)

KBR (1)

KDG (1)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

More...

Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2017 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Customers the day after tomorrow : hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Author:
ISBN: 9789082542240 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering ?Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 1 of 1
Sort by