Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Organiseer een event.
Author:
ISBN: 9058523330 Year: 2000 Publisher: Diegem Kluwer Editorial

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Comma : magazine voor overheidscommunicatie.
Author:
ISSN: 09254609 Year: 1989 Publisher: 's-Gravenhage SDU

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Mediaplanning : van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop
Author:
ISBN: 9789047301530 Year: 2010 Publisher: Den Haag Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproces: van mediabriefing, het selecteren van de mediumtypen aan de hand van de mediumbeoordelingscriteria, media- en planningsschema, budgetverdeling tot media-inkoop. Kennis van het mediaplanningsproces alleen is echter niet voldoende om daadwerkelijk een mediaplan op te stellen. Inzicht in de mediawereld met daarin de rol van het mediabureau, media-onderzoek en de processen voorafgaand aan de mediaplanning zoals marketing en marketingcommunicatie is essentieel. In Mediaplanning komen deze onderwerpen dan ook duidelijk en overzichtelijk aan de orde. Daarnaast wordt een actueel beeld geschetst van de verschillende mediumtypen met hun belangrijkste kenmerken en ontwikkelingen. Mediabegrippen worden uitgelegd aan de hand van voorbeelden en ter inspiratie is het boek verrijkt met relevante artikelen en citaten. Daarnaast is een aantal mediacases uit de recente praktijk ter illustratie opgenomen. Het boek is aangevuld met handige checklists die niet alleen voor studenten, maar zeker ook voor docenten en bedrijfsleven goed bruikbaar zijn. Inclusief website Op www.mediaplanning.boom.nl vind je aanvullende informatie .


Book
Hoe zal ik het zeggen : sleutelen aan je stem voor sprekende professionals en professionele sprekers
Author:
ISBN: 9789461265500 Year: 2023 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heb je een goed verhaal, maar komt je boodschap niet over? Hoog tijd om aan je stem te werken!Je stem bepaalt hoe graag mensen naar je luisteren. Gelukkig is het geen statisch instrument: je kunt eraan sleutelen om je boodschap te onderstrepen en te verstevigen. Met dit boek doe je dat stapsgewijs op een speelse en vanzelfsprekende manier. Ga aan de slag met alle oefeningen, praktische tips en herkenbare voorbeelden en word een aantrekkelijke spreker.Het gaat er niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je het zegt.Alex Boon specialiseerde zich vanuit zijn achtergrond als logopedist tot een van Nederlands meest ervaren sprekerstrainers. Als stem en spraakdocent vond hij de sleutel voor een succesvol optreden: de stem. Met zijn concrete adviezen en met veel gevoel voor humor kreeg hij talloze professionals aan de praat, van accountants tot bestuurders, van dominees tot IT-specialisten.https://www.standaardboekhandel.be/p/hoe-zal-ik-het-zeggen-9789461265500


Book
Event driven marketing : op het juiste moment, met het juiste aanbod, bij de juiste klant.
Authors: --- ---
ISBN: 9013032079 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

marketingboek Event Driven Marketing (EDM): kader, definities en begrippen De nieuwe marketingterminologie Het EDM kwadrant EDM en het groeipad naar CRM Procesmanagement en uitvoering van EDM Loyale klanten bestaan niet Resultaat telt: EDM en klantwaarde/winstgevendheid Event Driven Dataprotection Over data(bases), informatie(systemen) en data-analyse


Book
Bedrijfspromotie via internet : mogelijkheden en aandachtspunten
Author:
ISSN: 15719928 ISBN: 9789013086904 9789013086973 Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek geeft tips voor het promoten van een bedrijf via internet. De gebiedende wijs waarin de waardevolle suggesties worden gegeven, is een verademing. Een vertrouwenwekkende handleiding zonder poespas en met een voorbeeldige overzichtelijkheid. Als basis komt de opzet van een website aan de orde, zo ook de vindbaarheid ervan en de redactie van aantrekkelijke teksten. Daarnaast e-publicaties, zoekwoorden, sociale media, online adverteren en free publicity. Het boek kan van groot nut zijn voor zelfstandigen zonder personeel én grotere bedrijven die hun diensten via het internet onder de aandacht van potentiële klanten willen brengen. Het is een deel in de reeks 'Taalanker' over de aanpak van herkenbare werksituaties, zoals timemanagement en omgaan met stress.


Book
Beter begeleiden van drukwerk
Author:
ISBN: 9014081804 Year: 2004 Publisher: Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het produceren van drukwerk is voor veel mensen een regelmatig onderdeel van hun werk. Dit communicatie memo biedt daarbij een stevige leidraad. Het stelt u in staat een goede opzet en planning te maken, en uw leveranciers te coördineren. Het helpt u op weg bij het efficiënt produceren van een communicatiemiddel, dat gedragen wordt door uw organisatie. Het productieproces wordt helder beschreven, met duidelijke fasering van alle activiteiten die daarbij komen kijken : het plan, het externe team, het concept, het ontwerp, het drukwerk en de evaluatie. Elke fase sluit u af met een concreet ijkpunt. Dit maakt het proces inzichtelijk en beter te coördineren. Een boekje om bij de hand te houden.


Book
Praktisch persbeleid : het organiseren van perscontacten
Author:
ISBN: 9013028330 901407011X Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktisch persbeleid laat zien hoe persbeleid tot stand komt en hoe het in de praktijk wordt uitgewerkt. Het geeft een algemeen beeld van wat er zoal bij perscontacten komt kijken. Een sleutelrol daarbij is weggelegd voor de persfunctionaris, de spil waar alles om draait bij het onderhouden van de perscontacten. Wat hij moet weten over het eigen bedrijf, de omgeving en uiteraard de Nederlandse pers en de werkwijze van journalisten komt uitgebreid aan bod.


Book
Influencers : Wie zijn ze, waar vind je hen en hoe ontsteken ze de vlam ?
Author:
ISBN: 9789401441032 9401441030 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by