Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Hoe creer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dt is de uitdaging die in Brand-id centraal staat... Verlangen naar verandering Die uitdaging begint met een verlangen naar verandering, en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideen, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit je omgeving halen... Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creer je echte merkbeleving? Creatief merkdocument® De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken n een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Inspiratieboek voor creatief denken Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eye opener voor managers en marketeers die een SWOT te beperkt vinden, en zeker ook voor creatieven die het systematisch denken omarmen. Natuurlijk is het ook voor docenten die het patroondenken willen doorbreken en voor studenten die zich willen laten verrassen. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.
Creatief denken. --- Marketing. --- Merken. --- merkbeleid --- creativiteit --- creativity --- Product strategy --- merkdenken --- 693 Handelsreclame
Choose an application
Marketing --- Advertising. Public relations --- zoekmachines --- reclamecampagnes --- online advertising --- 693 Handelsreclame --- 658.88 --- 681.324 --- Google --- Internet en mobile marketing
Choose an application
Marketing --- Blogging --- Internet --- Cybermarketing --- Communicatiemiddelen --- Blogs --- 691 Internet --- 693 Handelsreclame --- Web logs --- Weblogs --- Diaries --- Social media --- Web sites --- Citizen journalism --- Economic aspects --- Blog --- Communicatiemiddel --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg. Dit boek geeft een confronterend beeld van de invloed van reclame op ons leven. Nog nooit deed een auteur zo'n uitgebreid onderzoek naar alles wat er mis is in de reclamewereld. Lees hoe bedrijven miljarden uitgeven om met behulp van technologische en psychologische trucs alles te weten te komen over onze identiteit, onze verlangens, behoeften en voorkeuren, en hoe ze deze schaamteloos proberen te beïnvloeden. Aan de hand van nuchtere feiten en anekdotes, met humor en gedrevenheid beschrijft Paul ter Heyne waarom het hoog tijd is dat reclame aan banden wordt gelegd. Want marketing en reclame zijn niet alleen irritant en schadelijk voor onze cultuur en gezondheid, ze jagen bovendien onze consumptie op in een tijd waarin we verspilling en klimaatschade moeten beperken. 'Wie dit leest, zal voorgoed met andere ogen naar reclame kijken.' Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.Bron: bol.com
Reclame --- Marketing --- Marketingbeleid --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effecten --- Consumptiegedrag --- Consumptiemaatschappij --- 693 Handelsreclame marketing samenleving --- 460.1 Markteconomie, Kapitalisme --- Consumer behavior --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- direct marketing --- marketingstrategie
Choose an application
#A0311A --- 693 Handelsreclame --- Consumer behavior --- Industrial design --- Product management --- Brand management --- Management, Product --- Design, Industrial --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Marketing --- Mechanical drawing --- New products --- Design --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Management
Choose an application
Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument voor het eerst op grote schaal het initiatief. De ontvanger wordt zender. De consument wordt prosument Om succesvol te blijven zullen merkenzich moeten aanpassen en zal de rol van directe communicatie hierbij sterk moeten veranderen. Merken moeten opener en toegankelijker worden. Het volstaat niet meer te zeggen dat u de consument serieus neemt. U moet het doen. Directe communicatie speelt hierbij een belangrijke rol en zal zich moeten ontwikkelen. Van betekenisloos naar 'merkwaardig', van gevoelsarm naar 'menswaardig', van interactief naar dialogisch. Dialogisch denken leidt tot het heen en weer 'pingpongen' van stukjes informatie en gevoel. Merk en consument zijn afwisselend zender en ontvanger waardoor ze elkaar steeds beter leren kennen en waarderen. Dialogisch Denken is een manier van denken en doen die de potentie van directe communicatie volledig wil gebruiken. Die daardoor merken en consumenten dichter bij elkaar brengt.
Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- Applied marketing --- merkdenken --- direct marketing --- Product strategy --- merkentrouw --- merkbeleid --- Marketing --- Merken --- Consumenten --- Direct marketing --- Communicatie --- Marketingstrategieën --- Trends --- 693 Handelsreclame --- E05046.jpg --- Sponsoring --- Merk --- Consument --- Marketingstrategie --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
In Koop mij presenteert Martin Lindstrom de resultaten van een zeer ambitieus onderzoeksproject waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan wereldwijd meer dan 2.000 vrijwilligers deelnamen. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen. (Bron: covertekst)
Koopgedrag --- Reclame --- Consumptiegedrag --- Reclame-onderzoek --- Reclamebeïnvloeding --- Subliminale beïnvloeding --- Marketing --- Hersenen --- Merken --- Emoties --- Psychologie van de consument --- 693 Handelsreclame --- 659 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Reclame. Public relations --- E110499.jpg --- Merk --- Emotie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
754.1 --- creativiteit --- grafische vormgeving --- ontwerpmethodiek --- reclame --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Reclame --- Creativiteit --- Casestudies --- Reclamecampagnes --- Advertising. Public relations --- Graphic arts --- advertising --- reclamevormgeving --- reclamecampagnes --- 693 Handelsreclame --- 369.4 --- communicatie --- Casestudy --- Reclamecampagne --- Musiceren --- communication design
Choose an application
Wat drink je bij het begin van de dag? Melk, sap of koffie? Neem je een bad of een douche? Doe je weleens mee aan een kansspel? Speelt je zoon voetbal? Ga je op reis naar Italië of naar Denemarken? Jij kiest! Wat zegt dat over jezelf? Wat zegt dat over jezelf? En hoe maken 'marketingjongens' en 'reclamemeisjes' daar gretig gebruik van? Ontdek wat je keuzes en aankopen verraden over je identiteit. Alle producten die je in je leven gebruikt, komen aan bod : zeep, ten, drank, cadeautjes, je gsm, je auto, je huis en je levensverzekering. In dit frisse en vaak humoristische dagboek van de consument ontdek je wat je doet en waarom.
reclame --- consument --- Social Sciences and Humanities. Consumer Studies --- Consumer Behaviour. --- Consumers --- Psychology --- 693 Handelsreclame --- 341.6 --- consumentengedrag --- consumptie --- economie --- 366.1 --- consumentenpsychologie --- Consumentengedrag --- Marketing --- Reclame --- 316.63 --- 658.8 --- Consumenten --- 339.4 --- C3 --- consumenten --- marketing --- verbruik (zie ook 658.114.8) --- Kunst en cultuur --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Consumentisme --- Consumptiegedrag --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Direct Marketing. Praktijkboek is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubrieken: van adressenbestanden over databases, direct mail, direct response reclame, telemarketing, loyalty marketing tot e-mail marketing. Elk hoofdstuk vormt een mooi afgerond geheel dat makkelijk leest. De auteur sleept je mee van vraag naar vraag, van antwoord naar antwoord, afgewisseld met boeiende voorbeelden uit de praktijk. (Bron: covertekst)
Marketing --- direct marketing --- Marktonderzoek --- Direct marketing --- Verkooptechnieken --- 693 Handelsreclame --- E100094.jpg --- E110391.jpg --- Klantenbinding --- Adressen --- Databanken --- Customer Relationship Management --- Cybermarketing --- Merken --- Persberichten --- Privacybescherming --- Respons --- Telemarketing --- Callcenters --- Grafische vormgeving --- 369.11 --- marketing --- 658.81.4 --- Sales. Sales force management. Selling. Salesmen --- Databank --- Merk --- Persbericht --- Callcenter --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|