Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
'Statistiek voor marktonderzoek' behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.
659.113.2 --- marktonderzoek, onerzoeken --- #KVHB:Statistiek --- #KVHB:Marketing --- 311 --- 658.81 --- Marktonderzoek --- Statistiek --- 311/13
Choose an application
Choose an application
Consumer behavior --- Consumers --- Marketing research --- Motivation research (Marketing) --- 659.113.25 --- #SBIB:309H2812 --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc.
Choose an application
Sales forecasting --- Business forecasting --- 659.113.5 --- Business --- Business forecasts --- Forecasting, Business --- Business cycles --- Economic forecasting --- Forecasting, Sales --- Sales --- Sales estimates --- Forecasting, projections of results --- Forecasting --- Business forecasting. --- Sales forecasting. --- 659.113.5 Forecasting, projections of results
Choose an application
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
Advertising. Public relations --- Psychologie --- Publicité --- Reclame --- 659.1.013 --- 659.113 --- doelstellingen --- evaluatie --- marketing --- planning --- probleemanalyse --- promotie --- reclame --- reclamecampagnes --- reclamepsychologie --- verkoop --- Planning en management van publiciteit
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn is een handboek dat in een toegankelijke taal weergeeft hoe je als (toekomstig) marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt.Bron : http://www.deboeck.be
Marktonderzoek. --- marktonderzoek --- Market research --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- 659.113.2 --- marketing --- PXL-Business 2018 --- PXL-Handboeken --- Marketing --- Methodologie --- Marktanalyse --- Financiewezen
Choose an application
Civilisation --- Social psychology --- 519.72 --- 659.113.5 --- Information theory: mathematical aspects --- Forecasting, projections of results --- Forecasting. --- Uncertainty (Information theory) --- Kennisleer --- Social aspects. --- Kennisleer. --- 659.113.5 Forecasting, projections of results --- 519.72 Information theory: mathematical aspects --- Forecasting --- Measure of uncertainty (Information theory) --- Shannon's measure of uncertainty --- System uncertainty --- Information measurement --- Probabilities --- Questions and answers --- Forecasts --- Futurology --- Prediction --- Social aspects
Choose an application
Consumer behavior --- 659.113.25 --- 316.62 --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:316.7C121 --- Research into consumer habits, demand, market trends etc. --- Sociaal gedrag. Leefstijl --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Cultuursociologie: gedragspatronen, levensstijl --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 316.62 Sociaal gedrag. Leefstijl --- 659.113.25 Research into consumer habits, demand, market trends etc.
Listing 1 - 10 of 40 | << page >> |
Sort by
|