Listing 1 - 10 of 40 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Statistiek voor marktonderzoek : praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek
Author:
ISBN: 9789001861339 9001861334 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Statistiek voor marktonderzoek' behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.


Multi
The relative importance of product attributes: consumer decision theories in new-product development
Author:
ISBN: 9062757154 Year: 1991 Publisher: Delft Delft University Press


Book
Consumer behavior.
Authors: ---
ISBN: 0131690124 9780131690127 Year: 1987 Publisher: Englewood Cliffs (N.J.) : Prentice-Hall international,


Book
Pragmatic forecasting
Author:
ISBN: 0814452736 9780814452738 Year: 1971 Publisher: New York (N.Y.) : American management association,

Consumer behavior : buying, having, and being
Author:
ISBN: 0131230115 Year: 2004 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: --- ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2010 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Emoties & reclame : de rol van emoties bij reclameplanning
Authors: ---
ISBN: 9020722174 Year: 1992 Publisher: Leiden Antwerpen Stenfert Kroese Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789030686965 Year: 2018 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn is een handboek dat in een toegankelijke taal weergeeft hoe je als (toekomstig) marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt.Bron : http://www.deboeck.be


Book
Socio-styles : the new lifestyles classification system for identifying and targeting consumers and markets.
Author:
ISBN: 0749406968 Year: 1993 Publisher: London : Kogan Page,

Listing 1 - 10 of 40 << page
of 4
>>
Sort by