Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Publiciteit --- Publicité --- Sciences appliquées --- Wetenschappen (Toegepaste) --- 659.1.01 : 615
Choose an application
Features ground rules for branding success and explains why understanding the links between business, brand and consumer is vital for commercial success. This book is intended for those in advertising, marketing, and business who need to understand why successful brands triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them.Bron: www.standaardboekhandel.be
766.07 --- 766:003.628 --- 659.1.01 --- Grafische vormgevers ; 2008 ; Wally Olins --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- Grafische vormgeving ; logo's ; bedrijven en maatschappijen --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- Olins, Wally °1930 (°Londen, Groot-Brittannië) --- Gebruiksgrafiek ; grafische designers, reclamekunstenaars, typografen, illustrators A-Z --- Gebruiksgrafiek ; pictogrammen, beeldmerken --- Reclamemethoden en -methodieken --- Branding --- Marketing --- Marketingbeleid --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- 766.31.07 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; reclamebureau's, copywriters, art directors, reclameschilders ; affichekunstenaars
Choose an application
Here is a book that no creative professional should be without. Written by one of the worlds leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal Vorsprung durch Technik, amongst many, many other highly successful campaigns for major brands. Hegarty on Advertising represents the 21st centurys answer to David Ogilvys bestselling Confessions of an Advertising Man and provides both John Hegartys advice on the elements of advertising, from pitching to the effects of new technology, and the story of his career from his early days at Saatchi and Saatchi to the global force that Bartle, Bogle, Hegarty is today.bron : http://www.bol.com
Reclame --- Reclamecampagnes --- Merken --- Reclamebureaus --- 659.1.01 --- 766.01 --- Grafische vormgeving ; theorie --- Hegarty, John --- Reclame ; 21ste eeuw ; theorie --- 766.071 HEGARTY --- Groot-Brittannië --- Hegarty John --- eenentwintigste eeuw --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- grafische vormgeving --- reclamebureaus --- reclamevormgeving --- twintigste eeuw --- 369.4 --- reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Advertising agencies --- Advertising executives --- Advertising managers --- Executives --- Advertising --- Advertising business --- Agencies, Advertising --- Management --- Agents --- Hegarty, John, --- Reclamecampagne --- Merk --- Reclamebureau --- Vormgeving --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Choose an application
Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)
Reclame. --- Reclamekunst. --- Applied marketing --- advertising --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- 766:659.12 --- Communication Design --- Internetmarketing --- Marketing ; publicieit ; bedrijfskunde ; handboeken --- Marketingcommunicatie --- Ontwerpproces --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- 659.1.01 --- 369.4 --- 766.01 --- marketing --- reclametheorie --- 659.12 --- conceptvoorstellen --- creativiteit --- merken --- ontwerpproces --- 659.1 --- Copywriting --- Reclame --- E100098.jpg --- Reclamekunst --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- concept en ontwerp in reclame --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design
Choose an application
Advertising --- Advertising campaigns --- Advertising copy --- 659.1.01 --- 766(035) --- Grafische vormgeving ; communicatie ; technieken --- Media ; marketing ; reclame ; handboeken --- Reclame ; handboeken --- Advertisement writing --- Copy, Advertising --- Copy writing, Advertising --- Copywriting, Advertising --- Authorship --- Campaigns, Advertising --- Market surveys --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Reclamemethoden en -methodieken --- Gebruiksgrafiek ; handboeken --- Advertising. Public relations --- advertising --- commercials [oral or performed works] --- reclamevormgeving --- reclame --- reclamecampagnes --- 750.8 --- creativiteit --- grafische vormgeving --- illustraties --- ontwerppraktijk --- grafische vormgeving , beroep en opleiding --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design
Choose an application
Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.
reclame --- commercials [oral or performed works] --- Advertising. Public relations --- reclameboodschappen --- Advertising --- Publicité --- 659 --- 659.1 --- 658.81.5 --- #gsdbS --- media --- #A0109A --- 693 Handelsreclame --- Reclame ; opvattingen ; misvattingen ; technieken --- Reclamebureaus ; media ; marketing ; copywriters --- 659.1.01 --- Bruno Vanspauwen --- België --- reclamebureaus --- reclamevormgeving --- 766.01 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 380.53 --- 650 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Reclamemethoden en -methodieken --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame --- Praktijk --- Reclame-praktijk --- 360 --- marketing --- pers en communicatie --- presse et communication --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica --- Marketing
Choose an application
Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.
Merken. --- Reclame. --- reclame --- marketingcommunicatie --- adverteren --- Advertising. Public relations --- merken --- Advertising --- Reclame. Public relations --- Marketing Marketing --- 659.1 --- 659.1.01 --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- Reclame ; opvattingen ; misvattingen ; technieken --- Reclamebureaus ; België --- Van der Stighelen, Guillaume --- 369.1 --- 658.8 --- 659 --- 369.4 --- Duval Guillaume --- merkenbinding --- reclameboodschappen --- reclamebureaus --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publiciteit. Reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketing-communicatie-strategie --- 658.81.5 --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- communicatie --- marketing --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Merken --- Positionering --- Merkstrategieën --- Reclame --- Creativiteit --- Branding --- advertising --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|