Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by
Distribution.
Author:
ISBN: 928278780X 0749423161 Year: 1997 Volume: v.4 Publisher: London : Kogan Page,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dynamiek in de distributie
Author:
ISBN: 9026712847 Year: 1989 Publisher: Deventer : Kluwer Bedrijfswetenschappen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retailmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789001709853 Year: 2008 Publisher: Grogingen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktgerichte distributie : begrippen, concepten en toepassingen.
Author:
ISBN: 905261038X Year: 1991 Publisher: Schoonhoven : Academic Service,


Book
Marketing voor retailers
Author:
ISBN: 9043010308 9789043010306 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education


Book
Marketing en detailhandel.
Authors: ---
ISBN: 9001811973 900181199X 9001811981 Year: 1987 Publisher: Groningen : Wolters-Noordhoff,


Book
Amazon : de retailer die alles op zijn kop zet
Authors: ---
ISBN: 9789463371858 Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De retailindustrie staat vandaag voor ongeziene uitdagingen. In alle markten en sectoren gaan traditionele spelers, al dan niet gedwongen, op zoek naar nieuwe businessmodellen en strategieën om te overleven. Online shoppen, en dan vooral koploper Amazon, ligt aan de basis van deze grove disruptie en de bijhorende uitdagingen en kansen. Tot op vandaag blijft Amazon zichzelf in sneltreinvaart heruitvinden en dwingt het bedrijf de hele industrie zo onophoudelijk tot innoveren.Het boek Amazon neemt de rol van de retailer als outsider en disruptor onder de loep en geeft de lezer een bevattelijke inleiding in de eigenheid en strategie van de e-commerce-reus. Het geeft een inzicht in Amazons onvermoeibare engagement om waarde te creëren voor de klant, haar investering in stenen winkels en haar klantgerichte innovaties als stemtechnologie, kassaloos winkelen en het Prime ecosysteem.Amazon is een boek voor retailers die hun fysieke winkel willen heruitvinden. Zij ontdekken verschillende tips om te leren van de grootste en te evolueren van een transactioneel naar een meer ervarings- en servicegericht bedrijf.Natalie Berg adviseerde als retailanalist jarenlang bedrijven over hoe ze kunnen concurreren of samenwerken met retailreuzen zoals Walmart en Amazon. Vandaag leidt ze haar eigen consultancybureau NBK Retail.Miya Knights heef t twintig jaar ervaring als journalist, uitgever en directeur research. Ze is eigenaar en uitgever van het tijdschrift Retail Technology en staat in de Vend top 20 van retail influencers.Jorg Snoeck, alias Captain of Retail, is de oprichter van RetailDetail, het toonaangevende communicatie- en netwerkplatform voor alle professionals in de detailhandel en FMCG. Hij heef t de persoonlijke missie om ervoor te zorgen dat meer ondernemers en bedrijven kunnen blijven bloeien in het uitdagende en snel veranderende retaillandschap.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Periodical
Distributie vandaag : vaktijdschrift voor producenten en distributeurs.
Author:
ISSN: 07731175 Publisher: Brussel : Belgisch comité voor de distributie,


Book
Distributiekanalen in marketingperspectief
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789045527710 Year: 2008 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Veranderingen in het koopgedrag begrijpen, welke en hoeveel distributiekanalen kiezen, hoe distrubuanten en producenten doen samenwerken, inzicht verwerven in de kanaalstructuur en de evoluties die zich daarin voordoen zijn topics die zowel vanuit de theorie als de praktijk worden besproken. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren ' waaronder de moderne consument ' met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond. Het boek baseert zich niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren, maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse Belgische distributielandschap. Naast de onmisbare theoretische denkkaders en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en feitenmateriaal. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by