Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's. De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek. Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing. --- Merken. --- Advertising. Public relations --- generatiemarketing --- merken --- Product strategy --- merkimago --- consumentenmarketing --- merkbeleid --- Young consumers --- Generation Y --- Target marketing --- Consumer behavior --- Productstrategie --- Reclame. Public relations --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- -053.6 jongeren --- 658.8 branding (marketing) --- 658.8 marketing --- 369.1 --- 658.8 --- branding (marketing) --- jongeren --- marketing --- Jongeren --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Branding --- Merkstrategieën --- Adolescenten --- Doelgroepenreclame --- Reclame --- Merkstrategie --- Adolescent --- Financiewezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|