Listing 1 - 10 of 33 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
"In its fifth edition, 'Digital marketing' (previously 'Internrt marketing') provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media to meet their marketing goals. 'Digital marketing' links marketing theory with practical business experience through case studies and interviews from cutting edge companies such as eBay and Facebook, to help students understands digital marketing in the real world." -- From the cover back.
digitale marketing --- 658.8:004.738.5 --- internetmarketing --- Cyber-marketing
Choose an application
Que vous soyez étudiant ou professionnel du marketing, créateur de sites Web ou fondateur de start-up, ce guide permettra à son lecteur de se plonger dans les usages et les techniques des dernières tendances du marketing sur Internet et plus largement de l'intégration de l'Internet dans une stratégie multicanal. Contient des conseils utiles, carnet d'adresses, interviews de pros et exemples concrets intégrés dans une mise en page agréable et pratique.
658.8:004.738.5 --- internethandel (e-commerce) --- internetmarketing
Choose an application
'E-business' beschrijft vanuit een commerciële invalshoek hoe organisaties met behulp van internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever inrichten. Maximalisatie van de klantwaarde staat centraal.De vele voorbeelden en afbeeldingen maken het boek toegankelijk. Er wordt steeds een koppeling gelegd met de dagelijkse praktijk. Ieder hoofdstuk eindigt met de vragen en een praktijkcase, zodat studenten hun kennis kunnen testen.
Marketing --- e-business --- sociale media --- communicatiemanagement --- PR (public relations) --- marketing --- marketingcommunicatie --- online advertising --- informaticarecht --- 658.8:004.738.5 --- internetmarketing
Choose an application
ÿMarketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliation, de belangrijkste themas en stappen die je kunt nemen om een succesvol affiliate programma neer te zetten of een bestaand affiliate programma te verbeteren. Het boek biedt transparantie in de werking van affiliate marketing. Het omvat een schat aan nuttige informatie onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk, cases van onder andere Bol.com, literatuuronderzoek en inzichten uit tientallen gesprekken met professionals uit het vak, netwerken, adverteerders, affiliates en uitgevers. Caroline Portier ontwikkelde een zeer succesvol affiliate programma waarmee zij miljoenen euros omzette, en heeft meer dan tien jaar ervaring in de online media en online marketing bij vooraanstaande bedrijven. Bron : http://www.boekenbank.be
658.8:004.738.5 --- affiliate marketing --- marketingstrategie --- Online marketing --- internetmarketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe u aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.managementboek.nl
658.8:004.738.5 --- online marketing --- sociale media --- internetmarketing --- Sociale media --- Websites --- Relatiemarketing --- Marketingmix --- Réseaux Netwerken --- Website
Choose an application
Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. Maar als die transacties uiteindelijk toch plaatsvinden, blijken deze veel waardevoller te zijn dan voorheen. Er is namelijk een band met het bedrijf, het product en de mens erachter ontstaan. Door gebruik te maken van haar digitale netwerk zet Petra de Boevere regelmatig nieuwe producten in de markt. Zo ontwikkelde ze onlangs de nu al beruchte Zeeuwierjenever. De positionering, naam en vormgeving ontstonden door hierover te overleggen met haar mede-Twitteraars, die het product vervolgens massaal gingen bestellen. Regelmatig rijden mensen honderden kilometers heen en terug om de slijterij nu eens in het echt te bezoeken. In Meisje van de Slijterij deelt Petra de Boevere wat ze de afgelopen tien jaar op internet heeft gedaan. Wat ze ervan leerde, hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Maar ook welke fouten ze maakte en welke hobbels ze moest nemen om te komen waar ze nu is. Ze legt uit hoe de op het eerste oog wirwar aan social media werkt en hoe je die voor jezelf en je bedrijf in kunt zetten.
658.8:004.738.5 --- blogs --- online marketing --- internetmarketing --- Sociale communicatie --- Blogging --- Twitteren --- Internet --- Cybermarketing --- Casestudies --- Blog --- Casestudy --- Onlinemarketing
Choose an application
Un guide présentant les méthodologies et les stratégies marketing sur les médias ainsi que les outils et les tactiques Social Media
Internet marketing --- Social networks --- Marketing sur Internet --- Réseaux sociaux --- 658.8:004.738.5 --- sociale media --- sociale netwerken --- internetmarketing --- Réseaux sociaux
Choose an application
Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing niet langer werkt. Klanten zijn kritischer dan voorheen en de afstand tot opdrachtnemers neemt toe. Harder 'duwen' via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je eigen expertise te delen, bijvoorbeeld via webinars, video's, foto's of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning het beste uit twee vakgebieden samen. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen: let's go br@inbound!- Bedoeld voor marketing- en salesdirecteuren die online 'meer' willen bereiken met 'minder'.- Voorzien van inzichten uit recent neuromarketingonderzoek in de b2b-markt.- Inclusief praktische voorbeelden van de toepassing van inbound marketing en neuromarketing.Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
658.8:004.738.5 --- contentmarketing --- Verkopen --- 658.81 --- verkopen --- verkoopstrategieën --- sales --- internetmarketing --- Marketing --- Business-to-Business marketing --- Neuromarketing --- Sales management --- Hersenen --- Marketingstrategieën --- Salesmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Wat gebeurt er als twee vooraanstaande professionals de handen in elkaar slaan? Dan ontstaat er een regenboog aan ideeën en zo ook met dit boek. Tamara Gielen (één van 's werelds top influencers en thought leaders op vlak van e-mailmarketing) en Hans Smellinckx (al meer dan 15 jaar expert Omni-channelmarketing voor merken zoals Coca-Cola, Ikea en Artoos) presenteren je met dit boek een heuse handleiding om e-mailmarketing strategisch te integreren in je marketing. In dit boek, geschreven in gewonemensentaal, vind je praktische tips en een heleboel voorbeelden waarmee je aan de slag kunt gaan. Geen wollige strategieën en complexe operationele oefeningen, maar een direct toepasbaar verhaal om met e-mailmarketing je doelgroep te inspireren, te teasen en te converteren.
Marketing --- direct mail --- marketingcommunicatie --- marketing --- e-mail --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- persuasieve communicatie --- e-commerce --- marketingplan --- online marketing --- 658.8:004.738.5 --- Online marketing --- internetmarketing
Choose an application
Analyse van de manier waarop bedrijven via internet winst genereren door dingen gratis weg te geven
658.8 --- 658.8:004.738.5 --- bedrijfskunde --- e-commerce --- internet --- verkoopkunde --- Marketing --- internetmarketing --- Verkooppolitiek. --- Bedrijfseconomie. --- Economie --- departement PHL Music 11 --- business-marketing
Listing 1 - 10 of 33 | << page >> |
Sort by
|