Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Marketing voor ondernemers : in 10 stappen naar een succesvolle marketingstrategie
Author:
ISBN: 9789052617077 Year: 2010 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke organisatie moet 'iets' met marketing. Maar niet elk bedrijf heeft marketingspecialisten in huis. Bovendien is het effectief toepassen van marketing niet zo eenvoudig. Gaat u als ondernemer of manager aan de slag met marketing, maar bent u geen deskundige op dit gebied ? Dan is dit boek voor u geschreven. Of u nu een kleine zelfstandige bent, bij een zorginstelling werkt of bij een commercieel bedrijfje, in Marketing voor ondernemers leest u hoe u invulling geeft aan alle stappen in het proces. Daarin speelt de praktijk een belangrijke rol, inclusief de uitwerking op operationeel niveau. Zo kunt u de materie direct vertalen naar uw eigen werksituatie. Ook de praktische tips helpen u om uw marketing tot een succes te maken. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Probleemgebied marketing : een management-benadering
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9020709046 9020710680 Year: 1981 Publisher: Leiden Antwerpen H.E. Stenfert Kroese

De l'État-nation aux États-régions
Authors: ---
ISBN: 2100030442 9782100030446 Year: 1996 Publisher: Paris : Dunod,

Listing 1 - 10 of 25 << page
of 3
>>
Sort by