Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Conflicten vermijden we allemaal liever, maar het kan vaak zeer verfrissen zijn om de confrontatie aan te gaan. Als ons zelfrespect in het gedrang komt, moeten we wel reageren. Het is wel zaak, dat op een verstandige manier te doen, zodat er geen ernstige ruzie ontstaat, of een slepend conflict zonder directe uitkomst. Dit boekje geeft aan hoe u conflicten op een positieve manier kunt hanteren, door effectief te reageren zonder woede, uw zelfrespect te behouden, en het conflict niet uit de hand te laten lopen, de drijfveren van een conflict eerder te doorzien, invloed uit te oefenen op de ander, en een goede afweging te maken welke conflicten het waard zijn om voor te vechten.
Conflicthantering --- Conflicthantering. --- Sociale conflicten. --- Ondernemingen. --- Communicatieve vaardigheden. --- Linguistics --- Dutch language --- Personnel management --- Labour conflicts --- 316.48 --- 658.3 --- #BAVD --- KBC0407 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Conflicthantering --- taal --- taalgebruik --- conflicthantering --- 65 management --- 159.9 psychologie --- *843 --- 658.319 --- Communicatie: conflicten --- Conflicthantering ; ondernemingen --- E03032.jpg --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 316.48 Sociale conflicten --- Sociale conflicten --- Conflicten --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Taal --- Conflict --- Therapie --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|