Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Computers --- 528.5 --- Internet --- Computernetwerken --- Netwerken --- Computer architecture. Operating systems
Choose an application
internet --- MS Windows --- Computer architecture. Operating systems --- 487.2 --- Informatica --- ICT ; leermiddelen --- Internet --- 528.5 --- Informatiekunde
Choose an application
In interviews kun je lezen over de ervaringen van internetgebruikers. Bijvoorbeeld over een jongen die op zijn dertiende een internetbedrijf is begonnen. Of over een anderen jongen die veel ziek is, maar door internet toch mee kan blijven doen op school. Internetdeskundigen vertellen over de mogelijkheden (en onmogelijkheden) van internet en geven antwoord op de vraag of internet en de computer de leerkracht overbodig maken. Je vindt ook uitleg van alle mogelijke internetbegrippen, gedragsregels voor mailen en chatten, een spannend stripverhaal en nog veel meer.
internet --- informatica --- 528.5 --- internet, extranet, intranet --- Computer. Automation --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep)
Choose an application
2008
internet --- Internet --- Opvoeding en onderwijs --- ICT-vaardigheden --- 528.5 --- Gezinnen --- Veiligheid --- Opvoeding --- Onderwijs
Choose an application
Remote sensing. --- 528.5 --- Remote-sensing imagery --- Remote sensing systems --- Remote terrain sensing --- Sensing, Remote --- Terrain sensing, Remote --- Aerial photogrammetry --- Aerospace telemetry --- Detectors --- Space optics --- Geodetic instruments and equipment --- 528.5 Geodetic instruments and equipment --- Télédétection --- Remote sensing --- Télédétection.
Choose an application
Op een glasheldere manier komt u alles te weten over:- de manieren om op internet te raken- surfen (doelgericht informatie verzamelen en downloaden)- mailen- bloggen- beveiligen van de PC tegen virussen, hackers en spyware- bestanden (de)comprimeren- e-commerce- bouwen van je eigen webpagina.Het handboek werd geschreven voor de module internet volgens het algemeen leerplan van het volwassenenonderwijs. Alle verplichte leerstofonderdelen komen aan bod. Het wordt reeds jarenlang gebruikt in verschillende (P)CVO's en aangepast volgens de nieuwste ontwikkelingen.
621.39* --- E-mail(elektronische post) --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Informatiebronnen --- Internet --- Veiligheid --- Zoekmachines --- 528.5 --- 621.39* Internet
Choose an application
Opvoeders van nu zijn niet opgegroeid in de digitale wereld waarin jonge kinderen tegenwoordig opgroeien. Jonge kinderen komen volop in aanraking met smartphones, tablets en laptops en gaan er vaak al handig mee om. Speel Digiwijs! helpt ouders en professionals een mening te vormen over mediaopvoeding. In dit boek staan de belangrijkste feiten en inzichten over media en jonge kinderen, praktische tips om hiermee om te gaan en leerzame opdrachten om met kinderen uit te voeren. Het is een praktisch doeboek voor iedereen die er klaar voor is om kinderen aan de hand te nemen in een digitale wereld vol uitdagingen!
433.5 --- Mediaopvoeding --- Media --- Audiovisuele vorming --- informatievaardigheden --- Computerondersteunend onderwijs --- ICT --- 477.9 --- 528.5 --- Kinderen en computers --- Internet --- Audiovisuele opvoeding
Choose an application
30 p.
Informatica --- Informatiemaatschappij --- Internet --- Trends --- 520.7 --- 528.5 --- automatisering en maatschappij --- Trend --- 670 --- informatica --- internet --- communicatietechnologie --- informatique
Choose an application
Aerial photography in geography --- Astronautics in geographical research --- Geography --- -528.5 --- Cosmography --- Earth sciences --- World history --- Geography, Aerial --- Remote sensing --- Geodetic instruments and equipment --- Research --- Aerial photography in geography. --- Astronautics in geographical research. --- Environmental Sciences and Forestry. Remote Sensing and Geographical Information Systems --- Remote sensing. --- Remote Sensing --- Remote Sensing. --- 528.5 Geodetic instruments and equipment --- 528.5
Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|