Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
Etimologiko erminevtiko lexiko tis neoellinikis : kata etimologikes ikoyenies
Author:
ISBN: 9601000461 Year: 1994 Publisher: Athina Spoudis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lexiko tēs neas Hellēnikēs glōssas : me scholia gia tē sōstē chrēsē tōn lexeōn : hermeneutiko, etymologiko, orthographiko, synōnymōn-antithetōn, kyriōn onomatōn, epistēmonikōn horōn, akrōnymiōn
Author:
ISBN: 9608619017 9789608619012 Year: 2002 Publisher: Athēna : Kentro Lexikologias,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lexiko tis koinis neoellinikis.
Authors: ---
ISBN: 9602310855 9789602310854 Year: 1999 Publisher: Thessalonique : Panepistimio Thessalonikis. Istituto Neoellenikôn Spoudôn. Idruma Manoli Triantaphyllidi,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lexiko tis nes ellinikis Glossas
Author:
ISBN: 9608619009 Year: 1998 Publisher: Athènes : Kentro Lexikologias,


Book
Vernieuwing in het hoger onderwijs : onderwijskundig handboek
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789023242352 9023242351 Year: 2006 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ruim dertig Nederlandse en Vlaamse experts geven hun visie op flexibilisering en vraagsturing, competentiegericht opleiden en toetsen, rendementen, moderne leerpsychologie, ervaringen met ICT, kwaliteitszorg en accreditatie, bestuur en management in een kennisintensieve samenleving.


Book
Duaal onderwijs : uitdagingen en valkuilen
Author:
ISBN: 9001197310 Year: 2000 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Duaal onderwijs biedt een uitdaging voor onderwijsinstellingen, het bedrijfsleven en studenten. Ingebed in een wettelijk kader lijkt duaal leren een hoge vlucht te nemen. Het bedrijfsleven heeft het onderwijs (her-)ontdekt als het gaat om vormgeven en leerroutes in uiteenlopende arrangementen. Kennis van en ervaring met het opzetten van duale leerwegen staan echter nog in de kinderschoenen. Deze uitgave neemt de diverse aspecten van het dualiseringsproces en de benodigde flexibilisering van opleidingen praktisch, maar ook kritisch onder de loep.


Multi
Protocol Dyslexie Hoger Onderwijs
Authors: --- --- ---
ISBN: 9044119168 Year: 2006 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Protocol Hoger Onderwijs is een inhoudelijke handreiking voor HO-instellingen (HBO en WO) om de begeleiding van dyslectische studenten te optimaliseren. Dit Protocol is ontwikkeld in het kader van het door OCW geïnitieerde Impulsproject 2004 onder regie van Handicap + Studie. De ontwikkelaars van dit protocol hebben dankbaar gebruik gemaakt van de praktijkgerichte suggesties van studenten en docenten van Fontys Hogescholen. 
Primaire doelgroep: studenten, docenten en studieloopbaanbegeleiders van HO-instellingen. Verder: beleidsmakers op instellingsniveau en tweedelijns begeleiders (studentendecanen, studentenpsychologen), raden van bestuur, professionaliseringscoördinatoren, medezeggenschapsraden en studentenfracties. 
Bij het boek is een dvd ontwikkeld waarin studenten en docenten aan het woord zijn over het omgaan met de belemmeringen die de functiebeperking met zich meebrengt. Op de bijgeleverde cd-rom zijn documenten voorhanden die ingezet kunnen worden bij de begeleiding van dyslectische studenten. 

Listing 1 - 8 of 8
Sort by