Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Greek language, Modern --- -489.33 --- Romaic language --- Dictionaries --- Dictionaries.
Choose an application
Modern Greek language --- Greek language, Modern --- Grec moderne (Langue) --- Dictionaries --- Dictionnaires --- -489.33 --- Romaic language
Choose an application
Greek language, Modern --- Grec moderne (Langue) --- Dictionaries. --- Dictionnaires --- -489.33 --- Modern Greek language
Choose an application
Choose an application
Enseignement supérieur et universitaire --- Europese integratie --- Hoger en universitair onderwijs --- Intégration européenne --- Guy Aelterman, Dirk Van Damme, Isabelle Cortens [et al.] --- Hogeschool Gent --- Verklaring van Bologna --- hogescholen --- onderwijs --- universiteiten --- 37 --- verklaring van Bologna --- 378 --- 489.33 --- Bologna --- Hoger onderwijs ; EG --- Hoger onderwijs ; organisatie --- Hoger onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- verklaring van Bologna. --- hogescholen. --- universiteiten. --- onderwijs.
Choose an application
Ruim dertig Nederlandse en Vlaamse experts geven hun visie op flexibilisering en vraagsturing, competentiegericht opleiden en toetsen, rendementen, moderne leerpsychologie, ervaringen met ICT, kwaliteitszorg en accreditatie, bestuur en management in een kennisintensieve samenleving.
Hoger Onderwijs --- Nederland --- vernieuwing. --- Vlaanderen --- onderwijsvernieuwing --- School management --- didactiek --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- 489.4 --- hoger onderwijs --- ICT --- onderwijsbeleid --- 450.4 --- Hoger onderwijs --- Kwaliteitszorg --- Leerprocessen --- Management --- Onderwijsvernieuwing --- kwaliteitszorg onderwijs --- onderwijsinnovatie --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- Onderwijskunde --- Didactiek --- Accreditatie --- Bestuur --- Onderwijsbeleid --- Onderwijsmethoden --- Onderwijsstructuur --- Onderwijs --- 489.33 --- Accreditering --- Bedrijfsleven --- Competentie --- Competentiegericht onderwijs --- Economie --- Elektronische leeromgevingen --- E-leren --- Flexibiliteit --- IKZ --- Kennisontwikkeling --- Leeromgeving --- Studieloopbaan --- (zie ook: beroepseconomie) --- Leerproces --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Onderwijsmethode --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Duaal onderwijs biedt een uitdaging voor onderwijsinstellingen, het bedrijfsleven en studenten. Ingebed in een wettelijk kader lijkt duaal leren een hoge vlucht te nemen. Het bedrijfsleven heeft het onderwijs (her-)ontdekt als het gaat om vormgeven en leerroutes in uiteenlopende arrangementen. Kennis van en ervaring met het opzetten van duale leerwegen staan echter nog in de kinderschoenen. Deze uitgave neemt de diverse aspecten van het dualiseringsproces en de benodigde flexibilisering van opleidingen praktisch, maar ook kritisch onder de loep.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Onderwijsbeleid. --- HO (hoger onderwijs) --- praktijkleren --- Didactics of higher education --- stages --- didactiek --- Higher education --- duaal onderwijs --- hoger onderwijs --- Duaal onderwijs --- Dualisering --- Hoger onderwijs --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Samenwerking onderwijs - bedrijfsleven --- Alternerend onderwijs --- Hoop 2000 --- Wetgeving --- Organisatie --- flexibilisering --- onderwijsorganisatie --- Nederland --- eu-nede 489.33 --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- dualisering --- kwaliteitszorg --- Hoger onderwijs: deeltijds onderwijs --- hoger onderwijs Nederland - politiek, wetgeving en organisatie --- Hoger beroepsonderwijs --- Relatie onderwijs - bedrijfsleven --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Het Protocol Hoger Onderwijs is een inhoudelijke handreiking voor HO-instellingen (HBO en WO) om de begeleiding van dyslectische studenten te optimaliseren. Dit Protocol is ontwikkeld in het kader van het door OCW geïnitieerde Impulsproject 2004 onder regie van Handicap + Studie. De ontwikkelaars van dit protocol hebben dankbaar gebruik gemaakt van de praktijkgerichte suggesties van studenten en docenten van Fontys Hogescholen. Primaire doelgroep: studenten, docenten en studieloopbaanbegeleiders van HO-instellingen. Verder: beleidsmakers op instellingsniveau en tweedelijns begeleiders (studentendecanen, studentenpsychologen), raden van bestuur, professionaliseringscoördinatoren, medezeggenschapsraden en studentenfracties. Bij het boek is een dvd ontwikkeld waarin studenten en docenten aan het woord zijn over het omgaan met de belemmeringen die de functiebeperking met zich meebrengt. Op de bijgeleverde cd-rom zijn documenten voorhanden die ingezet kunnen worden bij de begeleiding van dyslectische studenten.
Dyslexie --- Zorgverbreding --- Hoger onderwijs --- Leerproblemen --- Studenten --- Nederland --- Leesproblemen --- Studentenbegeleiding --- Spellingproblemen --- 454.23 --- 464 --- 489.5 --- Didactische principes --- Kinderen met leerproblemen --- Studie en studieresultaten --- 452.2 Politiek, wetgeving en organisatie --- 489.33 Hoger onderwijs; politiek, wetgeving en organisatie --- 780 Hoger onderwijs --- #KVHB:CD-ROM --- #KVHB:DVD --- #KVHB:Dyslexie --- #KVHB:Hoger onderwijs --- dyslexie --- hoger onderwijs --- 464.1 --- Dyslexie (Woordblindheid) --- 376.54 --- Lerarenopleiding : CVO --- Kinderen met lees- en schrijfproblemen --- Contains audio-visual material --- Orthopedagogics --- Psycholinguistics --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Dyslexie ; volwassenen --- Leerprobleem --- Student --- Leesprobleem --- Spellingsprobleem --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|