Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
In dit boek worden de verschillende rollen en taken van de ICT-coördinator in het basisonderwijs uitgebreid behandeld. De auteurs hebben als uitgangspunt dat de invoering van ICT op school geen doel is, maar een middel om een doel te bereiken. Dat betekent dat de ICT-coördinator capaciteiten op velerlei gebied moet bezitten. Hij speelt een belangrijke rol bij de beleidsontwikkeling, bij de implementatie en bij de evaluatie. Hij moet voldoende technische en financiële deskundigheid bezitten om gesprekspartner te kunnen zijn van specialisten; Hij moet het team enthousiasmeren. Aan de hand van concrete voorbeelden wordt uitgelegd welke stappen men moet zetten om op school tot een succesvol ICT-beleid te komen, en welke rol de ICT-coördinator daarin speelt. Daarbij wordt veel aandacht besteed aan vaardigheden. De ICT-coördinator staat immers midden in de beleidscyclus. (Bron: covertekst)
School management --- Computer assisted instruction --- 474.52 ) Computerondersteund onderwijs --- basisonderwijs --- ICT --- ICT-coördinator --- 025131.jpg --- ICT ; basisonderwijs
Choose an application
basisonderwijs --- Computer. Automation --- Teaching --- rekenen --- onderwijs --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Rekenen --- ICT --- Digitale leermiddelen --- Lager onderwijs --- Computerondersteund onderwijs --- 474.52 --- wiskunde --- computerondersteund onderwijs --- didactiek --- didactiek basisonderwijs - computerondersteund onderwijs
Choose an application
Didactics of sciences --- Didactics of primary education --- multimedia --- PC (personal computer) --- 474.52 --- 520 --- Computers --- Internet --- Multimedia --- Radio- Tv- Krant-Post- Telefoon --- CD-ROM --- Microcomputers --- Netwerken --- 527.9 --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Informatica - Automatisering --- Media --- Informatica --- Telecommunicatie
Choose an application
Onderwijs en internet --- Computers ; basisonderwijs --- computerondersteund onderwijs --- ICT --- basisonderwijs --- digitale school --- internet --- 454.52 --- 474.52 --- Basisonderwijs --- Computergebruik --- Computerondersteund onderwijs --- Didactiek --- Internet --- Computerondersteund onderwijs ; basisonderwijs --- Computer : basisonderwijs --- informatica: didactiek lagere school --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- (zie ook: ICT) --- #BSCH: vak: informatica --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
ICT voor de klas is bedoeld voor iedereen die ICT in het basisonderwijs een waardevolle plek wil geven. Het is primair geschreven voor pabostudenten, maar ook geschikt voor leerkrachten basisonderwijs die manieren zoeken om concreet met ICT in de klas aan de slag te gaan.
ICT --- didactiek --- digibord --- informatievaardigheden --- 474.52 --- Didactiek --- Didactisch principe --- Digitale didactiek --- Digitale schoolborden --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- ICT-beleidsplan --- Informatievaardigheden --- Lesgeven --- Lager onderwijs --- Mediawijsheid --- kleuteronderwijs --- 475.4 --- Basisonderwijs --- Media --- informatica --- Computerondersteunend onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Kleuteronderwijs --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Digitale media krijgen steeds meer een vaste plek in het onderwijs op de basisschool. Kinderen verwachten dat ook: ze groeien immers op in een digitale wereld. Maar hoe kunnen leerkrachten de nieuwe media effectief gebruiken in de les? En hoe leren ze kinderen er op een verstandige manier mee om te gaan? Dat is het onderwerp van dit nieuwe deel in de JSW-reeks: Lessen in mediawijsheid. In dit boek krijgen (aankomende) leerkrachten tal van praktische tips en adviezen voor een educatieve toepassing van websites, games, videosites en andere digitale media.
basisonderwijs --- Computer assisted instruction --- nieuwe media --- media-educatie --- Audiovisual methods --- audiovisuele opvoeding --- Didactics of primary education --- 474.52 --- computerondersteund onderwijs --- didactiek --- gaming --- internet --- media --- Competenties --- Computerondersteund onderwijs --- Internet --- Media(Communicatiemedia) --- Televisie --- 474.59 --- Internet en onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Media --- Media-opvoeding --- Mediawijsheid --- 474.5 --- Audiovisuele vorming ; basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - computerondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Overige leermiddelen --- Mediaopvoeding --- Audiovisuele media --- Audiovisuele vorming --- Didactiek --- #BSCH: vak: didactiek
Choose an application
Inleiding tot het gebruik van interactieve digitale media in het basisonderwijs.
Computer assisted instruction --- Computer architecture. Operating systems --- computerondersteund onderwijs --- games --- Didactics of primary education --- internet --- Didactic strategies --- sociale media --- 474.5 --- Mediaopvoeding --- Computerondersteund onderwijs --- Internet --- Interactief onderwijs --- 474.52 --- Sociale media --- Audiovisuele vorming --- Basisonderwijs --- Media --- Internet en onderwijs --- Didactiek --- Onderwijs- en leermiddelen --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Interactieve media --- Lager onderwijs --- Beginnende leraren --- Nieuwe leren --- ICT --- Spelend leren --- Computerspelen --- Beginnende leraar --- Het nieuwe leren --- Computerspel --- Multimedia
Choose an application
'ICT en onderwijsvernieuwing' in het kort: Zinvol didactisch gebruik maken van ICT - Permanent vernieuwen - Voor ICT-coördinatoren, directies, leerkrachten, begeleidingsdiensten - Abonnement. Wilt u een stevige visie vinden over hoe u uw klas- en schoolpraktijk dankzij ICT kan vernieuwen en versterken?
371 --- 371.2 --- 371.694 --- #WB&L reeksen + lop. bep. meerd. werken (betal.) --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:ICT --- #KVHB:Onderwijsvernieuwing --- ICT --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- 373 --- Redactie : --- computers --- informatica --- lerarenopleiding --- media --- nieuwe media --- vakdidactiek --- 450.2 --- didactiek --- onderwijsbeleid --- 454.52 --- 474.52 --- 484.52 --- Basisonderwijs --- Computerondersteund onderwijs --- Elektronische leeromgeving --- Hoger onderwijs --- ICT informatie- en communicatietechnologie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- Secundair onderwijs --- computergestuurd onderwijs --- elektronische leeromgeving --- 430.1 --- 450 --- 458.1 ) * INTERNE EN EXTERNE ORGANISATIE VAN DE SCHOOLSAMENLEVING --- Naslagwerk --- beleid --- computergestuurd onderwijs (gez) --- ict (ler) --- onderwijsorganisatie --- school --- automatisering (computer) --- informatieverwerking --- internet --- leermethoden --- ICT: onderwijs --- 371.694 Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs. --- 371.2 Schoolorganisatie --- Schoolorganisatie --- 371 Onderwijs. Schoolwezen --- Onderwijs. Schoolwezen --- onderwijs - politiek, wetgeving en organisatie --- Computer ondersteund onderwijs --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Contains audio-visual material --- Geprogrammeerde instructie. CAI. Leermachines. Computerbegeleid onderwijs
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|