Listing 1 - 10 of 43 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Research on teaching --- 454.5 ) Leermiddelen --- leerhulpmiddelen --- leermethoden --- leerprocessen --- leerstrategieën --- leren leren --- onderwijsvernieuwing --- leermiddelen
Choose an application
Communication --- #GGSB: Ambt --- #GGSB: Priester --- #GGSB: Sacramenten --- #SBIB:309H022 --- #SBIB:309H023 --- 316.454.5 --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Communication, Primitive --- Mass communication --- Sociology --- Massacommunicatie --- Interculturele en internationale communicatie --- Ambt --- Priester --- Sacramenten
Choose an application
Marshall Rosenberg, de grondlegger van Nonviolent Communication ofwel Geweldloos Communiceren, koos twee dieren om zijn ideeën krachtig en duidelijk over te brengen: de jakhals en de giraf. Zij staan symbool voor twee kwaliteiten in ons. De jakhals is resultaatgericht, dwingend en autoritair. De giraf is zowel zachtaardig als sterk, kijkt met mildheid naar wat zich aandient, communiceert vanuit zijn hart en zoekt naar verbinding en helderheid.Justine Mol wil duidelijk maken dat het mogelijk is de jakhals te accepteren en ruimte te geven, en tegelijkertijd giraf te kunnen zijn, vanuit een diepe wens bij te dragen aan geluk en vrede voor iedereen. De giraf helpt de jakhals zich te uiten waardoor zijn meedogenloosheid kan veranderen in mededogen. Justine Mol beschrijft de jakhalzenkanten en giraffeneigenschappen, geeft tips en laat mensen aan het woord in hun giraf- of jakhalsmoment. Een inspirerend boek waarin de lezer ervaart wat geweldloos communiceren inhoudt.https://www.swpbook.com/boeken/13/maatschappelijke-ontwikkeling/1625/de-giraf-en-de-jakhals-in-ons
#KVHB:Geweldloosheid --- 316.454.5 --- #KVHB:Communicatie --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- mondelinge communicatie --- Social psychology --- PXL-Healthcare 2016 --- communicatie --- communicatiewijze --- nonviolent communication --- sociale psychologie --- Sociale psychologie --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Taal --- Geweld --- Conflict --- Communiceren
Choose an application
#BAVD --- 454.5 ) * ONDERWIJSTECHNOLOGIE --- audiovisuele media --- audiovisuele middelen --- audiovisuele onderwijsleermiddelen --- automatisering --- cassetterecorder --- dienstverlening --- film --- filmopvoeding --- geluidsapparatuur --- luisterhoek --- mediakunde --- mediatheek --- onderwijsmedia --- onderwijstechnologie --- overheadprojectie --- poppenspelen --- rekenmachine --- schooltelevisie --- werken met media
Choose an application
Social psychology --- Intercultural communication. --- Interpersonal communication. --- Communication interculturelle --- Communication interpersonnelle --- 316.454.5 --- Intercultural communication --- #SBIB:309H021 --- #SBIB:AANKOOP --- Cross-cultural communication --- Communication --- Culture --- Cross-cultural orientation --- Cultural competence --- Multilingual communication --- Technical assistance --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Intra- en interpersonele communicatie --- Anthropological aspects --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Interpersonal communication --- Interpersonal relations
Choose an application
Social psychology --- Group relations training --- Group counseling --- Group psychotherapy --- 316.454.5 --- Consciousness-raising groups --- Encounter groups --- Sensitivity training --- T-groups --- Interpersonal relations --- Small groups --- Social interaction --- Social perception --- Training --- Collective psychotherapy --- Group therapy --- Psychotherapy --- Counseling --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Group counseling. --- Group psychotherapy. --- Group relations training. --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie
Choose an application
#SBIB:39A6 --- #SBIB:39A76 --- 316.454.5 <94> --- 316.454.5 <94> Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie--Australië --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie--Australië --- Etniciteit / Migratiebeleid en -problemen --- Etnografie: Oceanië --- Sociology of minorities --- Sociology of culture --- Australia --- Minorities --- Multiculturalism --- Ethnic minorities --- Foreign population --- Minority groups --- Persons --- Assimilation (Sociology) --- Discrimination --- Ethnic relations --- Majorities --- Plebiscite --- Race relations --- Segregation --- Social conditions --- Ethnic relations.
Choose an application
Social psychology --- Communication interculturelle --- Communication interethnique --- Communications interculturelles --- Dialogue interculturel --- Intercultural communication --- Interculturalité --- Interculturele communicatie --- 316.454.5 --- #SBIB:309H021 --- Cross-cultural communication --- Communication --- Culture --- Cross-cultural orientation --- Cultural competence --- Multilingual communication --- Technical assistance --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Intra- en interpersonele communicatie --- Anthropological aspects --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Interpersonal communication --- Interpersonal relations
Choose an application
Social interaction --- 316.2 GOFFMAN, ERVING --- 316.272 --- #SBIB:316.21H71 --- Sociologische richtingen. Sociologische scholen. Sociologen--GOFFMAN, ERVING --- Sociaalpsychologische stromingen --- Theoretische sociologie: symbolisch interactionisme --- 316.272 Sociaalpsychologische stromingen --- 316.2 GOFFMAN, ERVING Sociologische richtingen. Sociologische scholen. Sociologen--GOFFMAN, ERVING --- 316.454.5 --- #SBIB:309H021 --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Intra- en interpersonele communicatie
Choose an application
Je bereidt je voor op een moeilijk gesprek met je baas. Het hoofd van de school belt je over het gedrag van je kind. Je hebt ruzie met je partner en het is een uur voor bedtijd. Je weet dat je volgende stap van grote invloed zal zijn op je relatie met deze personen. Dus wat doe je? We komen allemaal weleens in situaties als deze terecht en maar al te vaak vallen we dan terug op dezelfde oude gedragspatronen: we willen gelijk krijgen, weigeren werkelijk te luisteren, gebruiken grove taal uit angst en frustratie, of erger. Maar er is een andere weg. Dit boek geeft lezers praktische training in het toepassen van principes van Geweldloze Communicatie, niet alleen op het persoonlijke vlak maar ook op maatschappelijk niveau. Het is een bijzonder effectieve manier om conflicten op te lossen, met woede om te gaan en naar verzoening te streven. Geweldloze Communicatie bloeit al vier decennia in vijfendertig landen om een simpele reden: het werkt.
mondelinge communicatie --- geweldloze opvoeding --- Mass communications --- conflicthantering --- Social psychology --- 316.454.5 --- Geweldloze opvoeding --- Verbondenheid --- Communicatie --- #GGSB: Pastoraal --- communicatie --- 316.454.5 Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- Communicatie. Groepscommunicatie. Groepsinteractie --- PXL-Education 2017 --- communicatievaardigheden --- sociale psychologie --- empathie --- opvoedkunde --- communicatie. --- Communicatiestoornissen --- Conflicten --- Communicatieve vaardigheden --- Geweldloos communiceren --- Geweldloze communicatie --- Conflictmanagement --- Communicatiestoornis --- Conflict --- Pastoraal --- Gesprekstechniek --- Rosenberg, Marshall
Listing 1 - 10 of 43 | << page >> |
Sort by
|